КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520 В ЦИФРАХ І ФАКТАХ:
Створено: 2024-02-09 16:15:28Оновлено: 2024-02-09 16:25:37
результати роботи за січень 2024
Контакт-центр 1520 розпочав свою роботу у вересні 2020 року і з того часу став для мешканців міста комунікаційним майданчиком, на якому можна не лише повідомити про свою проблему, надати пропозиції, але отримати роз'яснення з найбільш актуальних запитань.
У січні поточного року до Контакт-центру 1520 зателефонували понад 15 тис. криворіжців, зареєстровано 5392 заявки, по іншим дзвінкам надавалися роз’яснення та консультації безпосередньо під час телефонного звернення. 58% січневих заявок виконано, інші перебувають на виконанні у суб’єктів господарювання. На сайті Контакт-центру https://spilkuisia.kr.gov.ua/підприємствами-надавачами послуг розміщено 218 оголошень про проведення ремонтних робіт; скористалися сайтом для вирішення своїх питань 694 заявника (12,9%), переглянули сайт 64,5 тис. відвідувачів, серед яких 97% з України, 3% з інших країн (Польща, Німеччина, Нідерланди, Канада, США, Швеція, Ізраїль тощо).
Найбільш актуальними у січні були наступні питання:
- теплопостачання будинків – 42%;
- водопостачання та водовідведення – 15%;
- відновлення зовнішнього освітлення – 8%;
- благоустрою – 2,5%;
- життєдіяльності під час воєнного стану (ліквідація наслідків ракетних атак, робота сирен, стан захисних споруд тощо) – 1,2%.
Фіксувалися також питання роботи транспорту (1%), стану доріг (1%) і контейнерних майданчиків (0,7%), роботи бізнесу (0,5%), соціальної підтримки (0,5%) і медичного обслуговування мешканців (0,4%) та інші.
Ми аналізуємо кожен дзвінок та повідомлення, бо за кожним з них стоїть чийсь біль, проблема або пропозиція. Тому для нас важливі результати, і вони є (майже 1% від всіх дзвінків – це дзвінки – подяки виконавцям заявок від мешканців міста)! Дякують за ліквідацію наслідків ракетних обстрілів, відновлення електропостачання, опалення у будинках місцевій владі і суб’єктам-надавачам послуг; усунення поривів та відновлення водопостачання і водовідведення працівникам КП «Кривбасводоканал»; вчасно та якісно надану медичну допомогу медичному персоналу онкологічного диспансера, КНП «ЦПМСД №5»; шанобливе ставлення до підопічних та до осіб з обмеженими фізичним можливостями у КУ "ТЦСО (надання соціальних послуг) у Саксаганському районі" та інші.
Враховуючи Ваші запити, у 2024 році ми продовжили практику проведення у Контакт-центрі онлайн-прийомів керівниками органів місцевого самоврядування. У січні було проведено 14 прийомів, під час них до посадових осіб звернулось 83 заявника, які отримали фахові консультації, оформлено 11 заявок.
Нагадуємо, що звернутись до нас можна:
- Щодня з 08.00 до 20.00 за телефонами 1520 («Київстар»), (056) 499-1520 (для інших операторів мобільного і стаціонарного зв’язку);
- Цілодобово – на сайт https://spilkuisia.kr.gov.ua/ (Інструкцію з користування особистим кабінетом «Контакт- центр м. Кривий Ріг»).
Дякуємо Вам за небайдужість та довіру!
09 лютого 2024