ВІДПОВІДАЄ НА АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ заступник начальника управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради Лоліта Кійло
Створено: 2020-12-08 15:56:36Оновлено: 2020-12-08 16:00:56
- Чи можна подати заяву про встановлення вимоги нотаріального засвідчення/посвідчення при реєстрації бізнесу?
З 1 грудня 2020 року діє нова форма заяви щодо встановлення вимоги нотаріального засвідчення/посвідчення (форма 10).
Однак відповідно до роз’яснень, наданих Міністерством юстиції України, заява щодо встановлення або скасування вимоги нотаріального засвідчення/посвідчення ПОКИ НЕ ЗАСТОСОВУВАТИМЕТЬСЯ!
Це пов’язано з тим, що наразі відсутня технічна можливість внесення такої вимоги до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Технічним адміністратором Єдиного державного реєстру – ДП «НАІС» вживаються відповідні заходи.
- Як «виписати» з житла колишніх власників?
Якщо Ви придбали квартиру, а в ній зареєстровані колишні власники – панікувати не варто!
Для зняття з реєстрації місця проживання осіб, зареєстрованих у квартирі (будинку), новому власнику необхідно надати до відповідного «офісу прописки» наступний пакет документів:
1) заяву про зняття з реєстрації осіб, місце проживання яких зареєстроване за адресою такого житла (оформляється за місцем звернення);
2) квитанцію про сплату адміністративного збору;
3) документи, що посвідчують особу власника;
4) документи, що підтверджують повноваження особи як представника (у разі звернення представника власника);
5) документи, що свідчать про відчуження житла (нотаріальний договір купівлі-продажу, дарування, міни тощо).
Нагадуємо, що «офіси прописки» виконкомів райрад розташовані у кожному районі міста – для зручності криворіжців.
- Чи зміняться розміри адміністративного збору за проведення державної реєстрації бізнесу і нерухомості у 2021?
Так, з 01.01.2021 року зміняться розмір адміністративного збору за проведення державної реєстрації нерухомості та бізнесу та реквізити рахунків.
Це пов’язано з тим, що адміністративний збір за проведення державної реєстрації бізнесу та нерухомості встановлюється на законодавчому рівні та залежить від розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого на 1 січня календарного року, в якому подаються документи для державної реєстрації.
Якщо Ви не плануєте подавати документи на реєстрацію бізнесу чи нерухомості у 2020 році, рекомендуємо заздалегідь не сплачувати адміністративний збір, а проводити оплату безпосередньо перед подачею документів на реєстрацію!
- Як зареєструвати ОСББ?
08 грудня 2020