Новий проєкт Юрія Вілкула «Контакт-центр»: доступно і зручно для всіх жителів міста
Створено: 2020-09-08 11:14:35Оновлено: 2020-09-08 11:16:41
Маєте питання, яке належить до компетенції міської влади - набирайте 1520 або 499-1520! Криворізький «Контакт-центр» 7 вересня розпочав роботу з жителями. Сучасний сервіс створений для комфорту та ефективного зворотного зв’язку криворіжців із міськими службами. Це – новий проєкт мера Юрія Вілкула. До участі в ньому залучені органи місцевого самоврядування, засновані міською радою підприємства та понад 120 установ.
Номери зв’язку Контакт-центру для користувачів - 1520 та 499-1520. Всі дзвінки - безкоштовні.
Подати заявку з питань, віднесених до компетенції місцевої влади, криворіжці можуть у робочі дні та часи за названими номерами та в будь-який час доби на мобільний додаток.
Перший телефонний дзвінок до Контакт–центру прийняв міський голова Юрій Вілкул.
«Я завжди ставив мету - щоб влада була максимально відкрита людям. Час не стоїть на місці і ми продовжуємо цю роботу створюючи нові сучасні сервіси. Протягом місяця Центр працював у тестовому режимі, відпрацьовувалися технічні та організаційні питання. Цей тиждень буде пробним, тому прошу мешканців із розумінням поставитися до того, якщо раптом виникатимуть невеликі технічні труднощі із дозвоном. Всі моменти будуть налагоджені протягом тижня», - зазначив Юрій Вілкул.
Сервіс створено відповідно до Концепції SMART CITY 2020. Криворізький виконком поки перший і єдиний в Україні – створив розумний портал Криворізький ресурсний центр, а також активно запроваджує нові сервіси: «Відкритий бюджет», мобільні додатки: «Ваш Центр адміністративних послуг «Віза» та «Попередня реєстрація в електронну чергу Центру адміністративних послуг «Віза», багато посилань на послуги розташовані на порталі ЦНАПу «Віза»,.
08 вересня 2020