Інформуємо про можливість отримання інформації щодо нерухомості як у паперовому, так і в електронному вигляді
Створено: 2017-08-08 15:59:07Оновлено: 2017-08-08 16:00:06
Враховуючи численні звернення громадян до виконавчого комітету Криворізької міської ради з питання отримання інформації про нерухомість чи її власника та задля покращення поінформованості мешканців міста стосовно отримання адміністративних послуг, повідомляємо наступне.
Інформацію з Державного реєстру нерухомості можна отримати, звернувшись, зокрема, до управління з питань реєстрації виконкому міської ради, Центру адміністративних послуг «Віза» або його територіальних підрозділів, які розташовані в кожному районі міста.
При собі необхідно мати: паспорт, податковий номер та квитанцію про сплату адміністративного збору.
Державний реєстратор самостійно оформить заяву та роздрукує довідку з Державного реєстру нерухомості без проставлення підпису та печатки посадової особи. В правому нижньому кутку документа автоматично проставляється QR-код.
Інформація з Державного реєстру прав буду містити актуальні відомості про нерухомість, якщо вона була зареєстрована, починаючи з 2003 року. За бажанням відвідувача довідка може містити інформацію про зміни, що відбувались у Реєстрі, у хронологічному порядку.
Незважаючи на те, що інформація про нерухоме майно може надаватись незалежно від його місцезнаходження будь-яким суб’єктом реєстрації (державними та приватними нотаріусами, акредитованими суб’єктами), більшість криворіжців звертається за зазначеною послугою до виконавчого комітету Криворізької міської ради.
Отримати довідку з Державного реєстру нерухомості мешканці міста також можуть в електронному вигляді, не виходячи з дому або офісу.
Для цього необхідно зареєструватись у Кабінеті електронних сервісів на сайті Міністерства юстиції України за допомогою системи BankID.
Пошук інформації можна здійснити за адресою нерухомості або ідентифікаційними даними власника майна.
За отримання довідки в електронному вигляді справляється адміністративний збір. Після оплати на екрані з’явиться інформація, яку можна переглянути, зберегти та роздрукувати для подальшого використання. Інформація, отримана в Кабінеті електронних сервісів, має таку ж юридичну силу, що й паперова.
Також зацікавлені у отриманні інформації про нерухомість можуть скористатися покроковою інструкцією про порядок отримання інформаційної довідки в електронному вигляді, яка міститься у посібнику «Реєстрація у м. Кривий Ріг: просто, якісно, доступно», який доступний для завантаження на веб-порталі Криворізької міської ради, Криворізькому Ресурсному центрі, а також офіційній сторінці управління з питань реєстрації виконавчого комітету Криворізької міської ради у соціальній мережі Facebook.
Отримані запитувачем послуги з надання інформації відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно можна використати, наприклад, для того щоб впевнитись, що людина, яка пропонує укласти угоду з нерухомістю, дійсно є її власником, а не шахраєм.
Ми працюємо для Вас!
Контакти:
Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради: м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-34, 92-03-22, 74-29-49; e-mail: [email protected].
Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; тел. 493-08-28, 92-25-94, 92-13-61, 92-13-77, 92-13-89, "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].
08 серпня 2017