Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Обізнаність громадян – гарантія самозахисту

Створено: 2014-08-08 13:26:03Оновлено: 2014-08-08 13:28:29

Обізнаність громадян –
гарантія самозахисту

Наш обов’язок – швидко реагувати на проблеми, що виникають на споживчому ринку, оперативно інформувати Вас, шановні мешканці міста-споживачі, про негативні випадки, задля вашої правової обізнаності, самозахисту та можливості свідомого вибору продукції (товарів, робіт, послуг).

Нагадаємо, що за дорученням міського голови Вілкула Ю.Г 23.05.2014 та 30.05.2014 в Центрі надання адміністративних послуг «Муніципальний центр послуг м. Кривого Рогу» були проведені «круглі столи» із суб’єктами господарювання, з метою проведення аналізу «викликів» громадян-споживачів щодо неналежної якості побутової техніки, нав’язування сервісних послуг, страховок і непотрібних товарів, а також порушення умов виконання замовлень з виготовлення та установки металопластикових виробів та вжиття дієвих заходів по захисту прав і інтересів споживачів.

Корисні поради споживачам з цих нагальних проблем надані у Криворізькій міській комунальній газеті «Червоний гірник» (№43 від 05.06.2014, №48 від 26.06.2014), розміщені у розділі «Підрозділи виконкому» – «Відділ з питань захисту прав споживачів апарату міської ради і виконкому» (kryvyrih.dp.ua).

За результатами проведених заходів, направлених на поліпшення стану на споживчому ринку побутової техніки та металопластикових виробів, середньомісячна кількість звернень громадян з зазначених питань значно зменшена.

Однак, звернення з вищезазначених питань по цей час мають місце.

Аналіз «викликів» свідчить про те, що найбільше скарг і нарікань мешканців міста надходить на неналежне виконання умов договорів з виготовлення та установки металопластикових виробів, укладених з ПП «Кривбасартстрой» (вул. Металургів, 38). Так, за червень-липень поточного року таких звернень надійшло 19.

Громадянам-споживачам цих послуг надана допомога у складанні листів-претензій до даного суб’єкта господарювання з відповідними обґрунтованими вимогами та листи-заяви до Держспоживінспекції у Дніпропетровській області (49027 м. Дніпропетровськ, пл. Шевченка, 7), виключно до якої віднесено право здійснювати в установленому законодавством порядку перевірки якості продукції, дотримання підприємцями правил надання послуг та вживати заходи впливу у разі порушення прав споживачів. За дорученням цієї інспекції розглядає звернення у м. Кривому Розі відділ захисту прав споживачів та ринкового нагляду у Криворізькому регіоні Держспоживінспекції у Дніпропетровській області (м. Кривий Ріг, вул. Косіора, 20, тел. 92-85-75).

Звертаємо увагу суб’єктів господарювання, що під час надання побутових послуг щодо виготовлення, доставки, встановлення метало­пластикових виробів Ви, шановні виконавці послуг, повинні дотримуватись вимог законодавчих актів, нормативних документів та умов укладених зі споживачами договорів, Ви несете передбачену законодавством України відповідальність за порушення прав споживачів.

Є нарікання громадян-споживачів на якість побутової техніки (холодильники, телевізори, пральні машини тощо) та сервісного обслуговування. Усі питання вирішені на користь споживачів, крім деяких, які придбані чи замовлені у Інтернет-магазинах у зв’язку з відсутністю розрахункових документів (чеків, квитанцій тощо).

Шановні мешканці міста, пам’ятайте виключно за Вами закріплено право вільного вибору продукції (товарів, робіт, послуг) та право свідомого вибору суб’єкта господарювання (продавця, виконавця робіт і послуг) на споживчому ринку міста. Ми, в свою чергу, будемо Вас інформувати про рейтинги звернень громадян-споживачів у засобах масової інформації.


08 серпня 2014

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради