КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520 – ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИЙ РЕСУРС ДЛЯ СПІЛКУВАННЯ З ГРОМАДОЮ!
Електронний сервіс Контакт-центр 1520 вже понад чотири роки виконує значну роботу з прийому повідомлень від жителів Криворізької міської територіальної громади з метою оперативного реагування на порушені проблемні питання. До е-сервісу інтегровано понад 130 суб’єктів виконання заявок. Це підприємства та установи, які надають послуги мешканцям, виконавчі органи міської та районних у місті рад.
У квітні цього року найбільше питань від жителів, надійшло з наступних сфер життєдіяльності міста :
Хочемо зауважити, що ми приймаємо заявки не тільки телефоном, а й через наш сайт spilkuisia.kr. gov.ua. Бачимо, що у квітні на 10% збільшилось користувачів, які подають електронні заявки, бо це зручно та
швидко, у цілодобовому режимі 24/7.
Як завжди, кожного місяця, у Контакт – центрі 1520 відбуваються онлайн-прийоми керівників органів місцевого самоврядування: у квітні проведено 12 прийомів, на яких розглянуто 82 «виклики», з яких надано 80 фахових консультацій та створено 2 заявки з питань, які потребували більш детального вивчення.
З графіками онлайн прийомів можна ознайомитись на сайті виконкому Криворізької міської ради KR.GOV.UA та сайті електронного сервісу Контакт-центр виконкому Криворізької міської ради SPILKUISIA.KR.GOV.UA.
ДЯКУЄМО ВАМ ЗА НЕБАЙДУЖІСТЬ І ДОВІРУ.
МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!
08 травня 2025