АКТИВНИЙ ГРОМАДЯНИН: вивчає думку криворіжців – споживачів послуг
На сервісі «АКТИВНИЙ ГРОМАДЯНИН» сайту Криворізької міської ради та її виконавчого комітету протягом квітня-травня проводиться опитування криворіжців – споживачів адміністративних, інших публічних послуг задля покращення роботи всіх складових Центру адміністративних послуг «Віза». Для цього активним громадянам пропонуємо зазначити:
Якими сервісами Центру «Віза» Ви вже користувалися?
- Мобільний додаток в гаджетах
- Обслуговування в Мобільному офісі
- Oбслуговування кейс-адміністраторами на дому
- Інтерактивні інструкції послуг
- Інтерактивне опитування «Активний громадянин»
- Сервіси електронних послуг
- Skype-консультації адміністраторів
- «Пакетні послуги» за життєвими ситуаціями
- «Гаряча» лінія Центру «Віза»
- «Мій кабінет» на веб-порталі ЦНАПу «Віза»
- Попередня реєстрація в електронній черзі
На сьогоднішній день участь в дослідженні прийняли 157 активних громадян і
за результатами топ 5 сервісів Центру «Віза» є:
- Попередня реєстрація в електронній черзі
- Мобільний додаток в гаджетах
- «Пакетні послуги» за життєвими ситуаціями
- «Гаряча» лінія ЦНАПу
- Інтерактивне опитування «АКТИВНИЙ ГРОМАДЯНИН»
НАМ ДОВІРЯЮТЬ КРИВОРІЖЦІ! І це - серйозний поштовх для нашої подальшої роботи у реформуванні системи адміністративних послуг.
Ми щиро прагнемо підвищити рівень обслуговування своїх клієнтів!
Опитування на сервісі «АКТИВНИЙ ГРОМАДЯНИН» продовжується. Запрошуємо взяти участь за посиланням: http://viza.kr.gov.ua/#/infopages/zvorot_zvyaz/aktiv_gromad або скориставшись Мобільним додатком «Ваш Центр адміністративних послуг «Віза».
Ми працюємо для Вас!
#ВсеБудеЦНАП!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
08 травня 2019