Чотири місяці 2018 року - нове в роботі Центру «Віза»
У 2018 році в органах місцевого самоврядування Кривого Рогу активно продовжується реформування сфери надання адміні-стративних послуг через упровадження клієнтоорієнтованої системи обслуговування громадян і суб’єктів господарювання. В результаті нашої роботи в обраному напрямку в Центрі «Віза» маємо здобутки:
Кількість наданих адміністративних, інших публічних послуг в Центрі – 68948
Надійшло коштів до міського бюджету за надані адміністративні послуги – 1276192 грн
Експертна комісія
Одним із організаційних кроків було створення експертної комісії з реформування системи надання адміністративних, інших публічних послуг органами місцевого самоврядування м. Кривого Рогу. Які завдання цієї комісії?
- спрощення процедури отримання адміністративних, інших публічних послуг;
- ініціювання запровадження надання послуг в електронній формі;
- підготовка пропозицій вищим органам влади щодо необхідних змін в законодавчих актів;
- оцінювання, моніторинг забезпечення прав і законних інтересів криворіжців у відносинах з органами місцевого самоврядування.
Спрощені «пакети» документів
Повністю оновлено зміст інформаційних та технологічних карток, які є основною «інструкцією» по наданню послуг, що надаються через «Візу». Наша мета – максимально, в рамках законодавства, скоротити пакети документів, необхідних для отримання послуг.
Єдині стандарти послуг
Послуги, що надаються виконкомами районних у місті рад через центральний та територіальні офіси Центру тепер будуть стандартні.
Пакетні послуги
Вже другий рік криворіжці мають можливість скористатися зручним сервісом оформлення адміністративних послуг – замовити їх одним пакетом за життєвими ситуаціями. Центром «Віза» постійно здійснюється моніторинг популярності пакетів, ми враховуємо в нашій роботі пропозиції мешканців міста і тому з березня пакет за життєвою ситуацією «Народження дитини» було доповнено новою послугою: оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон. А з квітня ми почали надавати 10 пакетну послуги «Розміщення пересувної тимчасової споруди під час проведення ярмарків».
Добрі справи
Для інформованості замовників у Центрі впроваджено новий сервіс «Цікаве - тут!». Ми розповсюджуємо інформацію про добрі справи, що мають місце в нашому місті щодня. Це не просто новини – це позитивна інформація, що дарує оптимізм.
Пос-термінали
Ми відпрацьовуємо з банківськими установами механізм розширення супутніх послуг, які надаються в Центрі, Мобільному офісі муніципальних послуг, виїзних автоматизованих робочих місцях адміні-стратора, шляхом установлення пос-терміналів, що дозволить клієнтам здійснювати оплату послуги на місці її замовлення.
Ми працюємо для Вас!
Наша якість- Ваша довіра
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
08 травня 2018