ГАРЯЧІ ДЗВІНКИ ДО ЦНАПУ «ВІЗА» 0-800-500-459 (за минулий тиждень)
«Гаряча» лінія ЦНАПу «Віза», організована за дорученням міського голови Ю.Г.Вілкула, є одним з каналів зворотнього зв’язку зі споживачами публічних, у т.ч. адміністративних послуг (поряд з сервісом «Активний громадянин», анкетуванням, зустрічами з трудовими колективами, учнями, студентами, громадськими організаціями, тощо).
З початку року до «Візи» надійшло більше 1878 «гарячих» дзвінків, у т. ч. 64% їх стосувались паспортних питань; 13% інших адмінпослуг; 6% - заявок на обслуговування мобільним офісом та кейсами на дому; 17% - інше (навіть і того, що не входить до повноважень «Візи»).
Надаємо додаткові роз’яснення щодо «гарячих» питань минулого тижня:
- 1. І знову – покрокова консультація щодо попередньої реєстрації а паспортних офісах «Візи».
Для реєстрації в електронній черзі на оформлення біометричного закордонного паспорта необхідно:
Крок 1. Перейти на офіційний сайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету (http://kr.gov.ua/) або веб-портал «Криворізький ресурсний центр» (https://krmisto.gov.ua/) на сторінку Центру адміністративних послуг «Віза» в розділ «Попередня реєстрація*».
Крок 2. Обрати послугу та зручне місце надання послуги.
Крок 3. Ввести ПІБ та контактний телефон особи, яка буде оформлювати біометричний паспорт.
Крок 4. Обрати зручну дату/час для візиту та підтвердити реєстрацію.
Крок 5. Отримати талон з ПІН-КОДОМ підтвердження, роздрукувати або записати його та час візиту.
*Центр «Віза» впровадив мобільний додаток попередньої реєстрації в електронній черзі, тому скориставшись своїм гаджетом Ви можете одразу переходити до кроку 2.
Нагадуємо, що з 02 квітня збільшено чисельність замовників біометричних паспортів для виїзду за кордон у Паспортних офісах «Візи»:
- Головному (пл. Молодіжна, 1) - 30 осіб
- Центрально-Міському (вул. Староярмаркова, 44)
та Інгулецькому (просп. Південний, 1) - по 12 осіб.
- 2. Де можна перевірити ступінь готовності закордонного паспорта?
Стан розгляду звернень щодо оформлення паспортів можна відслідкувати на сайті ДМС: https://dmsu.gov.ua/services/docstate.html
- 3. Чи не відмінено паспорти громадян України у вигляді книжечки: де можна вклеїти фото?
З 17 квітня втратив чинність наказ МВС, який затверджував Порядок оформлення і видачі паспорта громадянина України у формі книжечки зразка 1994 року. Зазначене рішення прийнято в рамках реформування системи документування та із врахуванням того, що паспорт громадянина України у формі книжечки зразка 1994 року вже тривалий час не видається.
Разом з цим, можливість за бажанням особи вклеїти фотокартку до такого паспорта по досягненні 25- та 45-річного віку прописана в інших нормативно-правових актах, тому така послуга і надалі надаватиметься підрозділами Державної міграційної служби та центрами надання адмінпослуг. Таким чином, як і раніше після досягнення 25- та 45-річного віку особа самостійно вирішуватиме, чи вклеїти фото до паспорта у формі книжечки, чи оформити ID-картку.
У другому півріччі 2018 року заплановано запровадження послуги із заміни паспорта у формі книжечки на ID-картку за бажанням (сьогодні така заміна можлива лише у разі зміни прізвища, псування або втрати паспорта, а також за бажанням при досягненні 25- та 45-річного віку).
- 4. Як «Віза»інформує замовників про одержання від ДМС України паспортів?
Про результат надання послуги щодо оформлення паспортів замовники Центру «Віза» інформуються SMS-повідомленнями.
- 5. І знову – про графік роботи ЦНАПу.
Понеділок,середа, п’ятниця: прийом замовників послуг у Центрі «Віза» здійснюється: з 9.00 до 16.00; вівторок, четвер: з 9.00 до 20.00.
- 6. Порядок реєстрації ФОП, внесення змін до ЄДР.
Реєстрація ФОП – один з найпростіших способів організувати бізнес в Україні. Для того, щоб зареєструвати фізичну особу-підприємця потрібно визначити види діяльності, тобто КВЕД. Перелік КВЕДів - видів економічної діяльності, затверджений Державною фіскальною службою України.
Крім того, потрібно визначитися із системою оподаткування, на котрій буде перебувати підприємець: спрощена або загальна. Після обрання системи оподаткування та КВЕДів можна подавати документи безпосередньо для реєстрації.
Потрібні такі документи:
- паспорт громадянина України;
- ідентифікаційний код платника податків.
- заяву про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця, яка затверджена Міністерством юстиції України і є Формою 10.
Внесення змін до ЄДР
Зміна відомостей про юридичну особу або фізичну особу-підприємця здійснюється через внесення змін до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (ЄДР).
Для ФОП основними змінами є:
- зміна прізвища, та/або імені, та/або по батькові;
- зміна реєстраційного номера облікової картки платника податків (ІНН/ІПН);
- зміна місця проживання;
- зміна видів економічної діяльності (за КВЕД) тощо.
Для проведення державної реєстрації змін подається комплект документів, передбачений для кожного виду реєстраційних дій:
- заява;
- документ про сплату адміністративного збору за проведення реєстраційних дій (у окремих випадках);
- довіреність на особу, що подає пакет документів (у разі, якщо ФОП не подає документи особисто).
- 7. Як оформити заявку на обслуговування «Візою» на дому?
Для того, щоб скористатися послугами обслуговування «Візою» на дому потрібно подати заявку за телефоном на безкоштовну «гарячу лінію» Центру «Віза» - 0 800 500 459.
- 8. Графік роботи управління містобудування, архітектури та земельних відносин, ДАБК, Держгеокадастру в «Візі».
- Управління містобудування, архітектури та земельних відносин виконкому Криворізької міської ради (вівторок, четвер 9.00 – 17.00);
- Відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконкому Криворізької міської ради (Консультації: понеділок 13.00-16.00, середа 9.00-12.00, прийом документів:
вівторок, четвер 9.00 – 12.00, п’ятниця 13.00 – 16.00);
- Відділ у Криворізькому районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області (понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця 9.00 – 17.00)
- 9. Де можна зареєструвати прописку/виписку у Кривому Розі.
Здійснити реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання у м. Кривому Розі можна у відділах реєстрації місця проживання громадян виконкомів районних у місті рад за адресами:
Довгинцівський район, вул. Дніпровське шосе,14 (тел. 405-02-07, 71-11-36)
Металургійний район, вул. Галатова,2 (тел. 92- 85-02, 92-85-05)
Покровський район, вул. Шурупова,2 (тел. 448-07-43, 448-07-98)
Саксаганський район, вул. Володимира Великого, 32 (тел.405-75-22, 405-75-23)
Центрально-Міський район, вул. Староярмаркова,44 (тел. 90-21-65)
Інгулецький район, пр. Південний, 1 (тел.21-17-33, 94-70-15, 94-70-16)
вул. Гірників,19,каб.2
Тернівський район, вул. Короленка,1А (тел. 35-24-80, 35-01-55)
Реєстрацію новонародженої дитини, крім вищезазначених відділів реєстрації, можна здійснити у Центрі адміністративних послуг «Віза» та його територіальних підрозділах, шляхом надання документів для отримання «пакетної» послуги «Народження дитини».
- 10. Чи можна одержати довідку про реєстрацію місця проживання дитини для вступу у перший клас школи?
Так, довідку про реєстрацію місця проживання дитини можна одержати у відділах реєстрації місця проживання громадян виконкомів районних у місті рад , за вищевказаними адресами. Для отримання такої довідки необхідно пред’явити наступні документи:
- паспорт одного із батьків (з ким прописана дитина)
- свідоцтво про народження дитини.
Ми дякуємо за довіру!
Ми дякуємо за добрі слова, побажання, а також конструктивну критику!
Ми працюємо для Вас!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно).
08 травня 2018