УВАГА!
УВАГА!
На публічне обговорення (оприлюднення) виноситься деталізований проєкт регуляторного акта – рішення міської ради «Про користування елементами благоустрою та їх частинами при розміщенні тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності на територіях адміністративних районів м. Кривого Рогу» та аналіз його регуляторного впливу. Зауваження та пропозиції будуть прийматись в письмовому вигляді від громадян, суб’єктів господарювання, їх об’єднань, наукових установ та консультативно-дорадчих органів у здійсненні державної регуляторної політики з 08.04.2021 в місячний термін відповідальними за розроблення регуляторного акта (департаментом регулювання містобудівної діяльності та земельних відносин виконкому Криворізької міської ради (поштова адреса: 50101, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1, каб.518, тел.(056) 493-08-59, електронна адреса: [email protected]); управлінням розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради (поштова адреса: 50101, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1, каб.510, тел. (056) 493-08-71, електронна адреса: [email protected]), а також на електронні поштові скриньки виконкому міської ради [email protected] і виконкомів районних у місті рад Металургійної, Довгинцівської, Покровської, Інгулецької, Саксаганської, Тернівської, Центрально-Міської: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected].
З вказаним проєктом та аналізом його регуляторного впливу можна також ознайомитися на офіційних вебсторінках в мережі Інтернет:
- Криворізької міської ради та її виконавчого комітету у підрозділі «Регу-ляторна політика» https://kr.gov.ua/;
- виконкомів районних у місті рад Металургійної, Довгинцівської, Покровської, Інгулецької, Саксаганської, Тернівської, Центрально-Міської: http://mtlrg-kr.gov.ua/, http://dlgr.gov.ua/, http://www.pokrovkr.gov.ua/, http://ing-org.gov.ua/, https://srvk.gov.ua/, http://trnvk.gov.ua/, http://vykonkom-tsmkr.gov.ua/.
ПРОЄКТ
КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА РАДА
Р І Ш Е Н Н Я
Про користування елементами благоустрою та їх частинами при розміщенні тимчасових споруд для здійснення підприєм-ницької діяльності на терито-ріях адміністративних районів м. Кривого Рогу
|
|
З метою урегулювання питань розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності на елементах благоустрою згідно з вимогами чинного законодавства України; відповідно до Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про благоустрій населених пунктів», Наказу Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011року №244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», зі змінами (Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 23 листопада 2020 року №284); керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада вирішила:
1. Затвердити Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності та їх частинами при розміщенні тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності на територіях адміністративних районів м. Кривого Рогу (додається).
2. Визначити балансоутримувачів об’єктів благоустрою комунальної власності м. Кривого Рогу відповідальними за реалізацію процедур, установ-лених Положенням, уповноваженими на укладання договорів про тимчасове користування окремими елементами благоустрою для розміщення тимчасових споруд.
3. Установити, що розміщення:
3.1 тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності на земельних ділянках, що перебувають у власності або в користуванні фізичних чи юридичних осіб, здійснюється за рішенням міської ради за наявності
паспорта прив’язки тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності, оформленого відповідно до вимог чинного законодавства України;
3.2 тимчасових майданчиків при закладах ресторанного господарства, вбудовано-прибудованих до багатоквартирних будинків, нежитлової забудови здійснюється за рішенням міської ради за наявності:
3.2.1 паспорта прив’язки тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності, оформленого відповідно до вимог чинного законодавства України;
3.2.2 письмової згоди всіх власників квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках.
4. Департаменту регулювання містобудівної діяльності та земельних відносин, управлінню розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради забезпечити:
4.1 інформування населення міста про зміст рішення у визначений чинним законодавством України термін;
4.2 виконання заходів щодо проведення відстеження результативності рішення в строки, визначені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»;
4.3 оприлюднення звіту з відстеження результативності рішення в термін та спосіб, визначені чинним законодавством України.
5. Рішення набуває чинності з моменту його опублікування.
6. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань земельних відносин, містобудування, комунальної власності міста, координацію роботи – на заступника міського голови відповідно до розподілу обов’язків.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення міської ради
Положення
про тимчасове користування окремими елементами
благоустрою комунальної власності та їх частинами при
розміщенні тимчасових споруд для здійснення підприємницької
діяльності на територіях адміністративних районів м. Кривого Рогу
- 1. Загальні положення
1.1. Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності та їх частинами при розміщенні тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності на територіях адміністративних районів м. Кривого Рогу (надалі – Положення) розроблено відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів», «Про регулювання містобудівної діяльності», Постанов Кабінету Міністрів від 30 березня 1994 року №198 «Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони», 10 жовтня 2001 року №1306 «Про Правила дорожнього руху», Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року №244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», зі змінами (Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 23 листопада 2020 року №284), (надалі – Наказ).
1.2. Положення розроблено з метою практичної реалізації Порядку розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності, затвердженого Наказом, на елементах благоустрою відповідно до схем розміщення тимчасових споруд, шляхом підготовки балансоутримувачами необхідного пакета документів та облаштування місць для розміщення тимчасових споруд для можливості передачі їх у користування без небхідності проходження процедури самими суб’єктами; затвердження поцедури проведення конкурсу з визначення переможців, які отримали право розмістити тимчасову споруду для здійснення підприємницької діяльності (надалі – конкурс); оформлення договорів про розміщення таких об'єктів на елементах благоустрою.
1.3. Терміни, що застосовуються в Положенні:
1.3.1. Тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (надалі – ТС) – одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється
тимчасово, без улаштування фундаменту.
1.3.2. Стаціонарна тимчасова споруда (надалі – СТС) – споруда, що має закрите приміщення для тимчасового перебування людей і по зовнішньому контуру площу до 30 кв.м.
1.3.3. Пересувна тимчасова споруда (надалі – ПТС) – споруда, що не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей, у якій може бути розміщене торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торговельний автомат, інші пристрої для сезонної роздрібної торгівлі та іншої підприємницької діяльності.
1.3.4. Виконавець – балансоутримувач окремих елементів благоустрою комунальної власності міста Кривого Рогу, який забезпечує реалізацію процедур, установлених Положенням, для укладання договорів про тимчасове користування окремими елементами благоустрою для розміщення тимчасових споруд.
1.3.5. Замовник – суб'єкт господарювання, який має намір використо-вувати окремий елемент благоустрою комунальної власності для розміщення ТС на території міста Кривого Рогу відповідно до схеми розміщення ТС в межах вулиці (скверу, бульвару, провулку, проїзду, площі, майдану тощо) та на підставі паспорта прив'язки.
1.3.6. Користувач – суб’єкт господарювання, з яким укладено Договір про тимчасове користування окремим елементом благоустрою комунальної власності або його частиною для розміщення ТС.
1.3.7. Договір про тимчасове користування окремим елементом благоустрою комунальної власності або його частиною для розміщення ТС (надалі – Договір) – двосторонній договір, укладений між Користувачем та Виконавцем.
1.3.8. Елементи (їх частини) об’єктів благоустрою (надалі – елементи благоустрою) – частини покриття площ, вулиць, алей, бульварів, тротуарів, пішохідних зон і доріжок, інші елементи благоустрою, визначені нормативно-правовими актами, що можуть використовуватися з метою розміщення ТС відповідно до їх функціонального призначення задля забезпечення сприятливих умов життєдіяльності міста на засадах їх раціонального використання та охорони з урахуванням правил благоустрою, що діють у місті Кривому Розі (надалі – правила благоустрою). Частини елементів благоустрою перебувають на балансі Виконавця та передаються Користувачу для розміщення ТС на об’єктах благоустрою в порядку, передбаченому Наказом з укладанням Договорів.
1.3.9. Ескіз фасадів ТС – виконана в кольорі на паперовому носії в форматі А4, масштабі М 1:50 у графічній формі образна характеристика споруди з її візуалізацією з чотирьох боків (з кожного боку на окремому аркуші), окрім об'єктів, що перебувають у групі павільйонів, її розпланування, конструктивне вирішення, технічне обладнання (або композиція ансамблю), зв'язок з навколишнім середовищем тощо. Виготовляється суб'єктом господа-рювання, що має в складі архітектора, який має кваліфікаційний сер-тифікат, або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.
1.3.10. Схема розміщення ТС - графічні матеріали, виконані на топографо-геодезичній основі М 1 : 500 суб’єктом господарювання, що має в складі архітектора, який має кваліфікаційний сертифікат, або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, що відображають розміщення ТС із прив’язкою до місцевості (будівлі, споруди, інженерні мережі тощо), планувальними обмеженнями й зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення прилеглої території (розташування квітників, під’їздів, урн, улаштування дорожнього покриття або мощення фігурними елементами тощо).
1.3.11. Місце розміщення СТС або ПТС – облаштоване Виконавцем місце на елементі благоустрою, що пропонується для розміщення на ньому СТС або ПТС відповідно до схеми розміщення, на який Виконавцем підготовлено необхідний комплект документів та отримано паспорт прив'язки.
1.3.12. Незалежна оцінка вартості елемента благоустрою або його час-тини – оцінка, проведена суб'єктом оціночної діяльності, визначеним за результатами проведеної публічної закупівлі, за процедурою відповідно до нормативно-правових актів з оцінки комунального майна на замовлення та за рахунок Виконавця.
1.3.13. Паспорт прив'язки ТС – комплект документів, у яких визначено місце встановлення ТС та благоустрій прилеглої території на топографо-геодезичній основі М 1:500, інженерне забезпечення, зовнішній архітектурний вигляд ТС та напрям підприємницької діяльності.
1.3.14. Розмір плати за тимчасове користування елементом благоустрою або його частиною – сума коштів, що щомісячно сплачується Користувачем Виконавцю, визначена згідно з Положенням.
1.3.15. Схема розміщення окремого елемента благоустрою – актуальний топографо-геодезичний знімок місцевості в масштабі М 1:500, викопійований з паспорта прив’язки, що відображає місце розташування елемента благоустрою з прив'язкою до місцевості із зазначенням розмірів та контурів такого елемента.
1.4. Етапи тимчасового користування елементами благоустрою:
1.4.1 визначення місця для розміщення СТС або ПТС;
1.4.2 опрацювання Виконавцем можливості розміщення СТС або ПТС на конкретному місці;
1.4.3 розробка Виконавцем необхідної документації для облаштування місця під розміщення СТС або ПТС, передбаченої Положенням;
1.4.4 облаштування Виконавцем місця під розміщення СТС або ПТС;
1.4.5 повідомлення про проведення конкурсу;
1.4.6 укладення Договору з переможцем конкурсу або Замовником у разі якщо конкурс не проводився у зв’язку з надходженням заяви від одного суб’єкта.
2. Механізм розміщення елементів благоустрою
2.1. Замовники через Центр адміністративних послуг «Віза» виконкому Криворізької міської ради (надалі – Центр «Віза») звертаються із заявою (додаток 1) до департаменту регулювання містобудівної діяльності та земельних
відносин виконкому Криворізької міської ради (надалі – Департамент) щодо визначення місця для розміщення СТС або ПТС із зазначенням:
2.1.1 місця бажаного розміщення СТС або ПТС на мапі;
2.1.2 типу (виду) СТС або ПТС;
2.1.3 виду діяльності.
2.2. З метою встановлення можливості тимчасового користування елементами благоустрою для розміщення СТС або ПТС і недопущення порушень Правил благоустрою в м. Кривому Розі, затверджених відповідним рішенням міської ради, прав та законних інтересів третіх осіб звернення протягом робочого дня від дати його подання Замовником передаються Департаментом для розгляду Виконавцю.
2.3. Виконавець звертається до Полку патрульної поліції в місті Кривий Ріг Управління патрульної поліції в Дніпропетровській області Департаменту патрульної поліції, відділів, управлінь, інших виконавчих органів міської ради, районних у місті рад з метою збору інформації для перевірки місця розташування на предмет можливості розміщення в перспективі з урахуванням обмежень, визначених нормативними документами, та надає результати до Департаменту протягом десяти робочих днів.
2.4. Виконавець має право одержувати від посадових осіб виконавчих органів міської ради, районних у місті рад, керівників підприємств, установ і організацій міста Кривого Рогу документи, довідки, інші матеріали та інформацію, необхідні для реалізації функцій і завдань, покладених на нього Положенням.
2.5. Департамент протягом 10 робочих днів з дня отримання відповідного звернення надає через Центр «Віза» аргументовану відповідь Замовнику щодо можливості/неможливості облаштування місця для розміщення СТС або ПТС, що залежить від позитивного вирішення питань балансового обліку елемента благоустрою та розробки необхідної документації в подальшому.
2.6. Підставою для відмови в можливості облаштування місця для розміщення ТС можуть бути обмеження, установлені чинним законодавством України, нормативно-правовими актами та містобудівною документацією на місцевому рівні.
2.7. Після позитивного результату розгляду звернення щодо можливості розміщення СТС або ПТС вирішується питання передачі на баланс Виконавця елемента благоустрою для облаштування місця під розміщення ТС та виготовлення паспорта прив’язки згідно з Наказом.
3. Подання та розгляд заяв Замовників
3.1. Інформаційні повідомлення про облаштовані місця, що пропонуються для розміщення СТС або ПТС, публікуються Департаметом на офіційному
вебпорталі міста Кривого Рогу «Криворізький ресурсний центр» і на офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в
розділах «Новини».
3.2. У інформаційному повідомленні зазначаються:
3.2.1 відомості про наявність та строк дії паспорта прив’язки із зазна-ченням зовнішнього архітектурного вигляду ТС та напряму підприємницької діяльності;
3.2.2 схема розміщення елемента благоустрою та його характеристики;
3.2.3 опис виду СТС або ПТС;
3.2.4 розмір плати за тимчасове користування елементом благоустрою, розрахований Виконавцем на рівні 10% від його вартості, визначеної на підставі проведеної незалежної оцінки;
3.2.5 ескіз (ескізи) фасаду СТС або ПТС;
3.2.6 технічні умови щодо інженерного забезпечення ТС, отримані в балансоутримувача відповідних інженерних мереж.
3.3. З метою укладення Договору про користування окремим елементом благоустрою для розміщення СТС або ПТС Замовник звертається до Департаменту через Центр «Віза» із заявою (додаток 2), до якої додаються витяги з інформаційного повідомлення, означеного в п. 3.2:
3.3.1 схема розміщення окремого елемента благоустрою;
3.3.2 ескіз фасаду (у разі наявності кількох затверджених ескізів);
3.3.3 довіреність або засвідчена в установленому порядку її копія, що підтверджує повноваження представника на вчинення дій, пов'язаних з оформленням Замовником права тимчасового користування елементом благоустрою (у разі, якщо заява подається представником).
3.4. Пропозиції щодо розміру плати за місяць указуються з наростанням, починаючи від 10%.
3.5. Недотримання Замовником відповідної форми чи вимог до заповнення заяви, або відсутність серед додатків до неї усіх передбачених Положенням документів та невиконання вимог до них є підставою для залишення такої заяви без розгляду, про що Департамент повідомляє Замовника засобами зв’язку та листом у п’ятиденний термін.
3.6. Право тимчасового користування окремим елементом благоустрою надається на строк дії паспорта прив’язки, але не більше 3 років.
3.7. Заяви, що відповідають наведеним вище вимогам, протягом двох робочих днів передаються Департаментом Виконавцю для опрацювання та організації проведення конкурсу в разі надходження заяв на один і той же об'єкт від двох або більше Замовників протягом десяти робочих днів після подачі першої заяви згідно з пунктом 3.3.
3.8. Виконавець за допомогою засобів зв’язку повідомляє Замовників, якими подано заяви на один і той же об'єкт, про проведення конкурсу.
3.9. Конкурс проводиться конкурсною комісією з визначення переможців, які отримали право на розміщення ТС (надалі – конкурсна комісія), відповідно до розділу 4 Положення.
3.10. Проєкт Договору оформляється Виконавцем протягом 10 робочих
днів після надходження заяви від єдиного Замовника або протягом 5 робочих
днів після оформлення результатів конкурсу, та в ці ж строки надається до Департаменту. Департамент передає проєкт договору в цей же день до Центру «Віза» для підписання Замовником.
3.11. У випадках непідписання проєкту Договору Замовником протягом 10 робочих днів від дати його отримання, незгоди Замовника з умовами проєк-ту договору (крім випадків виправлення помилок), він втрачає право тимчасового користування елементом благоустрою, а Договір вважається неукладеним.
3.12. Договір укладається в письмовій формі, його типова форма наведена в додатку 3.
3.13. Під час оформлення Договору забороняється вимагати від Замов-ника додаткові документи, не передбачені Положенням.
3.14. Договір не може бути укладено або продовжено у випадках:
3.14.1 подання неповного пакета документів, наведення недостовірних відомостей у поданих документах та в інших випадках, передбачених законодавством;
3.14.2 наявності в Користувача заборгованості, що еквівалентна двомісячному розміру плати хоча б за одним чинним Договором, що стосується користування об’єктом комунальної власності міста, або заборгованості за припиненими договорами.
3.15. Строк дії Договору може бути продовжено на підставі заяви за формою згідно з додатком 2, поданої Користувачем у порядку, установленому пунктом 3.3 Положення, до Департаменту через Центр «Віза» не пізніше ніж за один календарний місяць до закінчення строку дії Договору. При цьому:
3.15.1 загальний строк договору, який укладено без проведення конкурсу, а також строк продовження його дії не може перевищувати 3 років;
3.15.2 пропозиції щодо розміру процентної ставки для визначення розміру плати мають бути не менше тих, що використовувалися при укладенні Договору, що продовжується.
3.16. До заяви додаються актуальні фотознімки місцевості, що відобра-жають стан елемента благоустрою, ТС та прилеглої території.
3.17. При розгляді питання продовження дії договору проводиться незалежна оцінка вартості елемента благоустрою (якщо з дати попередньої оцінки минуло більше шести місяців) без урахування покращень, здійсненних Користувачем у разі необхідності; якщо відбулися зміни в містобудівній документації на місцевому рівні, будівельних нормах, розташуванні існуючих будівель і споруд, інженерних мереж або з ініціативи Виконавця чи Користувача здійснюється переоформлення паспорта прив’язки.
3.18. Якщо вартість елемента благоустрою за результатами незалежної оцінки збільшується порівняно з минулою, то розмір плати перераховується за процентною ставкою, що використовувалася раніше для розрахунку розміру плати для Договору.
3.19. Заява Користувача щодо продовження строку дії Договору розгля-
дається конкурсною комісією протягом 10 робочих днів. При розгляді заяви про
продовження строку дії Договору конкурсна комісія аналізує дотримання Користувачем його умов, наявність зауважень щодо діяльності Користувача в період дії Договору, а також обмежень, установлених пунктом 3.14 Положення.
3.20. У разі ухвалення рішення про відмову в продовженні строку дії Договору, Користувач зобов’язаний звільнити місце, надане для розміщення ТС або ПТС, протягом 10 робочих днів від дня його ухвалення конкурсною комісією.
3.21. Дія Договору припиняється в момент закінчення строку його дії та з інших підстав, установлених чинним законодавством України, Положенням та/або Договором. Користування місцем, наданим для розміщення ТС після закінчення строку дії Договору без укладання угоди про продовження його дії, є безпідставним, а розміщена на ньому ТС підлягає демонтажу.
4. Проведення конкурсу на право тимчасового користування
елементами благоустрою для розміщення тимчасових споруд
4.1. Конкурс на право тимчасового користування елементом благоустрою для розміщення ТС проводиться в разі надходження до Департаменту через Центр «Віза» заяв на один і той же об'єкт від двох або більше Замовників протягом 10 робочих днів після подачі першої заяви.
4.2. Заяви, що надійшли після строку, указаного в пункті 4.1, або зали-шені без розгляду відповідно до пункту 3.5 Положення, для розгляду з метою участі в конкурсі не приймаються.
4.3. Конкурс полягає у визначенні Замовника, який запропонував найвищий розмір плати за право тимчасового користування елементом благоустрою для розміщення СТС або ПТС.
4.4. Розгляд пропозицій Замовників здійснюється конкурсною комісією на підставі поданих ними заяв. Пропозиції не можуть бути гіршими, ніж початкові умови, викладені в інформаційному повідомленні.
4.5. Склад та порядок роботи конкурсної комісії затверджується рішен-ням виконкому міської ради.
4.6. Департамент не пізніше ніж за три робочі дні до проведення конкурсу на офіційному вебпорталі міста Кривого Рогу «Криворізький ресурсний центр» і на офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в розділах «Новини» оприлюднює інформацію про дату, місце проведення та час його початку, адреси елементів благоустрою із зазначенням їх площі, функціонального призначення, оцінки вартості, телефон та електронну адресу для зв’язку.
4.7. Конкурс проводиться відкрито за участю Замовників або їх представників (повноваження яких посвідчені довіреністю відповідно до вимог чинного законодавства України), які допущені до участі в конкурсі.
4.8. Конкурс здійснюється в один етап шляхом покрокового збільшення пропозицій Замовниками щодо розміру плати, що подаються письмово. Максимальна кількість раундів – п’ять. Покрокове збільшення починається від
найбільшого розміру плати, запропонованого одним із Замовників, присутнім
на засіданні конкурсної комісії. Розмір пропозиціїї щодо збільшення плати вказується у відсотках та має бути кратним 0,5%.
4.9. Хід та результати конкурсу відображаються в протоколі, що ведеться секретарем комісії. Два примірники протоколу готуються протягом п’яти робочих днів. Один примірник зберігається у Виконавця, другий – у Департаменті.
4.10. Інформація про результати конкурсу оприлюднюється Департаментом на офіційному вебпорталі міста Кривого Рогу «Криворізький ресурсний центр» і на офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в розділах «Новини» протягом двох робочих днів від дня проведення конкурсу.
4.11. Конкурсна документація зберігається в справах Виконавця та не підлягає поверненню учасникам конкурсу.
5. Плата за тимчасове користування
елементами благоустрою для розміщення ТС
5.1. Розмір плати за тимчасове користування елементом благоустрою для розміщення ТС за місяць становить 10% від його вартості, визначеної на підставі проведеної незалежної оцінки, та остаточно встановлюється за результатами розгляду заяв Замовників або конкурсу в разі його проведення.
5.2. Підставою для початку нарахування та внесення Користувачем відповідної плати є Договір, що укладається в порядку, установленому розділом 3 Положення, та акт приймання-передачі місця під розміщення ТС. При припиненні користування або закінченні строку дії Договору також складається акт приймання-передачі, що може робитися Виконавцем в односторонньому порядку в разі, якщо Користувач ухиляється від його підписання, після фактичного звільнення місця від ТС.
5.3. Плата нараховується за весь період, що визначається датами складення актів приймання-передачі. Розрахунковим періодом є календарний місяць. Плата за неповний місяць нараховується відповідно до кількості днів користування.
5.4. Плата за користування елементом благоустрою вноситься Користу-вачем на розрахунковий рахунок Виконавця у безготівковій формі до 20 числа місяця, наступного за розрахунковим.
5.5. Плата, одержана Виконавцем за право тимчасового користування елементами благоустрою для розміщення ТС, розподіляється таким чином: 50% – Виконавцю, 50% (без урахування податку на додану вартість) підлягає зарахуванню до бюджету Криворізької міської територіальної громади протягом трьох робочих днів після надходження на поточний рахунок Виконавця. Виконавець до 30 числа місяця, наступного за розрахунковим, надає до Департаменту звіти про надходження коштів від Користувачів.
5.6. Плата за Договором визначається шляхом коригування розміру місячної плати за попередній місяць за користування елементом благоустрою на індекс інфляції за поточний місяць.
5.7. Протягом п’яти днів після підписання Договору та акта приймання-передачі або укладення угоди про продовження строку дії Договору Користувач відшкодовує Виконавцю витрати, понесені останнім під час виготовлення документів, передбачених пунктом 2.6 Наказу, та з проведення незалежної оцінки елемента благоустрою на підставі виставленого рахунку.
5.8. Нарахування плати призупиняється у випадку неможливості розміщення ТС через обставини, що не залежать від Користувача (зміна містобудівної ситуації, проведення робіт з будівництва, ремонту або реконструкції на місці розташування об’єкта благоустрою або його частини тощо). Призупинення нарахування оформлюється на підставі відповідної обґрунтованої заяви Користувача шляхом укладення додаткової угоди до Договору. У разі неможливості визначення періоду дії обставин, за яких Користувач не може користуватися об’єктом, Договір розривається.
6. Прикінцеві положення
6.1. Заходи з контролю за дотриманням умов Договору здійснюються Виконавцем, Департаментом, інспекцією з благоустрою виконкому Криворізької міської ради, виконкомами районних у місті рад.
6.2. Контроль за фактичними:
6.2.1 надходженнями коштів від сплати за користування елементами благоустрою здійснює Департамент;
6.2.2 витратами Виконавця щодо облаштування місця для розміщення ТС покладається на управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради як орган його управління.
|
Додаток 1 до Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності та їх частинами при розміщенні тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності на територіях адміністративних районів м. Кривого Рогу (пункт 2.1)
|
|
Департаменту регулювання містобудівної діяльності та земельних відносин виконкому Криворізької міської ради
|
|
Замовник/ Представник_________________ (найменування, код ЄДРПОУ – для юридичної особи, ______________________________________ або ПІБ та ідентифікаційний номер – для ФОП)
|
|
Місце знаходження (реєстрації ФОП) ____ ______________________________________
|
|
Засоби зв’язку (№ телефону) ____________ |
ЗАЯВА
Відповідно до Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності та їх частинами при розміщенні тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності на територіях адміністративних районів м. Кривого Рогу, затвердженого рішенням міської ради від «____» ________________20____ №_____, прошу визначити можливість облаштування елемента благоустрою для розміщення _______________________тимчасової споруди для здійснення господарсь-
(стаціонарної/пересувної)
кої діяльності з __________________________________________________,
(вид діяльності)
розташованої _______________________________________________________,
(адреса )
площею______________________________ (кв. м).
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надаю згоду на обробку, використання та зберігання моїх персональних даних.
Замовник/Представник ___________________________________________________________________
(ініціали та прізвище)
____________________ ______________20___
(підпис) МП (за наявності) (дата)
Додаток: копія мапи із зазначенням бажаного місця розміщення стаціонарної тимчасової споруди або пересувної тимчасової споруди.
____________________________________
|
Додаток 2 до Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності та їх частинами при розміщенні тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності на територіях адміністративних районів м. Кривого Рогу (пункт 3.3)
|
|
Департаменту регулювання містобудівної діяльності та земельних відносин виконкому Криворізької міської ради
|
|
Користувач/ Предста 08 квітня 2021 © 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради
|