Реагуємо на актуальні «виклики» криворіжців
Створено: 2020-04-08 15:16:07Оновлено: 2020-04-08 15:18:39
Третій тиждень карантину збільшив кількість дзвінків на ГАРЯЧУ ЛІНІЮ ВІЗИ з різних питань життєдіяльності міста. Криворіжці почали цікавитись не тільки невідкладними питаннями, як-то: виділення землі учаснику ООС, поновлення атестату, отримання рішення сесії міськради, одержання візи, тощо. Але, в «ТОПІ» залишаються такі:
- Як одержати перепустки на транспорт?
Для отримання спецперепустки мешканцям міста потрібно звернутися до керівника організації або за телефонами виконкомів районних у місті рад, за місцем розташування підприємства:
Центральний штаб: (0564) 92-03-38
Районні штаби:
Тернівський район – (097) 035-10-10;
Довгинцівський район – (096) 880-10-10;
Покровський район – (068) 355-10-10;
Саксаганський район – (096) 823-82-21;
Металургійний район – (096) 174-10-10;
Центрально-Міський район – (068) 970-56-97;
Інгулецький район – (067) 911-99-79.
- Де можна невідкладно оформити паспорт у вигляді ID-картки?
Під час дії карантину скасовано правило оформлення ID-картки вперше виключно за місцем реєстрації.
Це означає, що кожен громадянин України відтепер може оформити ID-картку, вперше, за місцем звернення – у ДП «Паспортний сервіс», будь-якому підрозділі ДМС чи ЦНАПі. Ці зміни дають змогу громадянам не наражатися на загрозу інфікування під час вимушеної поїздки «за документами», зберегти час та гроші - оформити ID-картку в найзручнішому для них місці.
Для оформлення паспорту громадянина України у формі ID-картки в Центрі «Віза» пропонуємо звернутись на нашу «Гарячу» лінію 0-800-500-459 для визначення дати та часу прийому адміністратором. Це ми робимо з метою уникнення скупченості людей, як того вимагають заходи по боротьбі з розповюдженням короновірусної інфекції. Але, ми наполегливо рекомендуємо криворіжцям відкласти відвідування Центру, звертатись лише, якщо виникла вкрай невідкладна життєва ситуація.
- Як швидко надається послуга з вклейки фото до паспорта громадянина України при досягненні 25-, 45-річчя?
Щоденно надходить багато питань на нашу «Гарячу» лінію щодо вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України.
Інформуємо Вас, якщо настала така подія, не турбуйтеся. Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення. Тобто, жодні адміністративні заходи у зв’язку з несвоєчасним вклеюванням фотокартки до паспорта громадянина України при досягненні 25-, 45-річного віку не застосовуватимуться. Рекомендуємо подавати документи після закінчення карантину.
Одночасно з цим попереджаємо замовників, що під час процедури вклеювання фото чи оформлення нового паспорта попередній вилучається, а відповідно до Постанови КМУ від 02.04.2020 №255 забороняється перебувати на вулицях без документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство чи її спеціальний статус.
Термін виконання цієї послуги – до 5-ти робочих днів.
- Які документи, що посвідчують особу, можуть замінити паспорт в умовах карантину?
Перелік документів, які посвідчують особу:
- паспорт громадянина України;
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
- дипломатичний паспорт;
- службовий паспорт;
- посвідчення особи моряка;
- посвідчення члена екіпажу;
- посвідчення особи на повернення в Україну;
- тимчасове посвідчення громадянина України.
Також дозволено мати документи, які підтверджують спеціальний статус особи:
- посвідчення водія;
- посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон;
- посвідка на постійне проживання;
- посвідка на тимчасове проживання;
- картка мігранта;
- посвідчення біженця;
- проїзний документ біженця;
- посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;
- проїзний документ особи, якій надано додатковий захист.
- Допоможіть «прописати» в квартирі.
Подати заявку на реєстрацію місця проживання або зняття з реєстрації місця проживання, можна через портал державних послуг iGov.
Для цього необхідно:
- Увійти на портал державних послуг iGov за посиланням https://igov.gov.ua, далі обрати вкладку «Місце проживання» та знайти послугу, яка Вас цікавить.
- Обрати свій регіон фактичного проживання (перебування) та увійти в систему через BankID (увівши дані Інтернет-банку, який під’єднаний до системи) або електронно-цифровий підпис (наприклад, ЕЦП податкової, Мінюсту та ін.).
- Оформити заяву та заповнити коротку форму:
ü Ваші контактні дані (e-mail та телефон);
ü відповідно до інструкції заповнити поля, які необхідні для отримання конкретно указаної послуги;
ü указати дату та час, у які Вам буде зручно прийти до органу реєстрації для завершення процесу надання послуги;
ü завантажити скановані копії документів (за необхідності).
Після цього заявка буде прийнята в роботу, а Ви отримаєте е-mail підтвердження.
Дана процедура займе близько 15 хвилин, а підказки на порталі допоможуть з усім швидко розібратись.
- Потім працівник органу реєстрації (у виконкомі районної у місті ради) обробляє заявку та надсилає підтвердження, що на Вас чекають у зазначений час із переліком документів.
Під час візиту до відділу реєстрації місця проживання громадян Ви підписуєте усі документи, які необхідні для завершення процесу та отримуєте штамп про реєстрацію/зняття з реєстрації у паспортний документ або довідку.
- Як подовжити оренду земельної ділянки та сервітуту?
Відповідно до ст.33 Закону України «Про оренду землі» орендар, який має намір скористатися переважним правом на укладення договору оренди землі на новий строк, зобов’язаний повідомити про це орендодавця до спливу строку договору оренди землі у строк, встановлений цим договором, але не пізніше ніж за місяць до спливу строку договору оренди землі. Тому, на час дії карантину, Ви можете надіслати на поштову адресу Центру «Віза»: 50101, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1, відповідний пакет документів, з переліком якого можна ознайомитися на вебпорталі Центру «Віза» http://viza.kr.gov.ua/, в розділі «Послуги земельного офісу», сторінка «Рішення міської ради» обрати послугу «Видача рішення міської ради про поновлення діючого договору оренди земельної ділянки комунальної власності», «Видача рішення міської ради про надання згоди на подальше користування частинами земельних ділянок, на які поширюється право сервітуту під тимчасовими спорудами для здійснення підприємницької діяльності».
Крім того, нагадуємо, що відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби( СOVID-19)»: «з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення».
- Чи можна стати на облік в центр зайнятості під час карантину?
З метою попередження розповсюдження коронавірусної інфекції у період карантину в центрах зайнятості припинено особистий прийом відвідувачів – безробітних та шукачів роботи.
Якщо криворіжці залишилися без роботи та мають намір зареєструватись як безробітні, необхідно:
- направити скановані копії документів (або фото) за переліком: паспорт, ідентифікаційний код, документ про освіту, трудова книжка (або трудовий договір) на електронну адресу Криворізького МРЦЗ e-mail: [email protected]
або:
- особисто надати паперові ксерокопії вищезазначених документів до скриньки Криворізького МРЦЗ за адресою вул. Космонавтів, 1 або до відділу надання соціальних послуг у Тернівському районі за адресою вул. Сергія Колачевського, 107.
Опрацювання документів здійснюється щоденно, вам зателефонує фахівець центру зайнятості.
Звертаємо увагу, що при поданні документів Вам необхідно зазначити актуальний номер мобільного телефону, за яким Ви перебуваєте на постійному зв’язку.
А ще, Державною службою зайнятості України разом з Мінцифрою України під час карантину забезпечено постановку на облік безробітних дистанційно. Навіть без електронного підпису.
Для цього потрібно завантажити з сайту Державної служби зайнятості дві заяви: про надання статусу безробітного та про призначення допомоги, роздрукувати їх, заповнити та підписати особисто, відсканувати їх, зробити фото- чи сканкопії документів, необхідних для реєстрації, після чого заархівувати всі документи в єдиний файл та надіслати його на email центру зайнятості (можна обрати будь-який, зручний для обслуговування, незалежно від реєстрації місця проживання).
У відомстві зазначають, що упродовж 10 робочих днів після карантину необхідно буде подати оригінали документів до центру зайнятості.
Шановні криворіжці!
Всі офіси послуг органів місцевого самоврядування Кривого Рогу працюють, але дистанційно. Ми оперативно розглядаємо всі Ваші невідкладні питання!
Бережіть себе – будьте здорові!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected],
08 квітня 2020