Кривий Ріг - місто неймовірних вражень та нереальної реальності!
27-29 березня 2019 року в м. Київ відбулася 25-а ювілейна Міжнародна туристична виставка – UITT – "Україна – подорожі та туризм", де вже вчетверте Кривий Ріг презентував туристичні можливості, вражаючи відвідувачів стендом "Нереальна реальність".
Участь у таких заходах дозволяє містам зміцнити свої позиції в туристичній сфері, налагодити зв'язки, обмінятись досвідом, показати свій потенціал, вміння розвиватись та йти в ногу з часом. Кривий Ріг саме таке місто.
Промисловий туризм Криворіжжя, у гарному сенсі, «ламає» стереотипи українського туризму та пропонує унікальні подорожі на об’єкти діючої індустрії. На сьогодні, навіть у Європі неможливо потрапити на екскурсію по діючому гірничодобувному підприємству. Кривий Ріг пропонує безліч можливостей індустріального туризму та демонструє готовність приймати як внутрішнього так і в’їзного туриста.
Криворізький стенд на виставці UITT став вже впізнаваним. Його відвідувачами були мешканці та гості Києва, представники країн-учасниць виставки (Азербайджан, Грузія, Польща та ін.), туристичні агенти та туристичні оператори, які мають бажання привозити туристів до Кривого Рогу, майбутні екскурсоводи – студенти. На стенді було представлено велику кількість промоційної продукції, мініатюрні моделі гірничої техніки, що люб’язно надані підприємствами ПрАТ «Північний гірничозбагачувальний комбінат» та ТОВ «Сервісний торгово-логістичний центр БЕЛАЗ Україна». Як завжди популярними були розмальовані каски ПАТ «Південний гірничозбагачувальний комбінат» та презентаційні зразки гірничих порід, що підготували підприємства. Тож відвідувачі стенду отримували маленькі сувеніри із справжнім Криворізьким камінням. Кожен охочий мав можливість поринути в "нереальну реальність" переглянувши захоплюючі відеосюжети через окуляри VR-360.
Слід зазначити, що за оцінкою Асоціації "Туристичний прес-клуб України" наш стенд визнано одним із самих креативних серед українських стендів.
Важливою подією для Кривого Рогу стала презентація в рамках виставки проекту "Уік-енд в стилі Industrial", яку відвідало близько 100 зацікавлених осіб. Під час заходу було презентовано різноманітність туристичних маршрутів та екскурсійних програм, які кожен охочий турист зможе відвідати приїхавши до Кривого Рогу: це і пішохідний туризм, і велотуризм і навіть такий екстремальний вид відпочинку як сплав на байдарках. Мальовничі схили, відвали Кривбасу, вражаючі провалля, неосяжні кар'єри та захоплюючі Криворізькі Ейфелеві вежі - усе це чекає на туристів в сталевому серці України. Готельєри міста презентували багатогранність туристичної інфраструктури міста.
Також Кривий Ріг взяв участь у діловій програмі виставки, презентувавши туристичні можливості та досягнення Криворіжжя на конференції «Внутрішній туризм: як розвиваємося далі (дискусія практиків та експертів ринку)», що була організована Центром розвитку туризму України та Національною туристичною організацією України.
Цей захід є дуже важливим для кожного міста України та для нашого міста зокрема, адже туризм і подорожування є невід'ємною частиною життя кожного з нас.
Підтримку в наповнені стенду Кривого Рогу та організації презентації проекту «Уік-енд в стилі Industrial" надано підприємством ТОВ «Сервісний торгово-логістичний центр БЕЛАЗ Україна», промисловими підприємствами – підписантами Меморандуму про співпрацю, а саме: ПрАТ «Північний гірничо-збагачувальний комбінат» та «Центральний гірничо-збагачувальний комбінат», ПАТ «Південний гірничо-збагачувальний комбінат» та «АрселорМіттал Кривий Ріг». Участь у презентації туристичної інфраструктури міста взяли готелі «Україночка» та «Дружба».
Довідково: 25-а ювілейна Міжнародна туристична виставка – UITT – "Україна – подорожі та туризм" - це масштабний захід присвячений одній із головних сфер розвитку економіки – "туризму". Адже головним фактором туризму є культурний (збереження культурних пам'яток, національного надбання), соціальний (підвищення соціального статусу шляхом розвитку готельного бізнесу і створенням робочих місць) і матеріальний розвиток (розвиток інфраструктури). Більше 300 компаній-учасниць з 22 країн світу презентували велику кількість пропозицій турів на будь-який смак та для різних цілей, 39 міст та регіонів України продемонстрували свій туристичний потенціал.
Фото додається
08 квітня 2019