Центр «Віза»(«Центр – Дії»): надання послуг за новим стандартом
Створено: 2022-02-08 11:34:15Оновлено: 2022-02-08 11:36:16
Наказом Мінцифри від 10 грудня 2021 р. № 173 запроваджено основні вимоги до якості обслуговування. Нові стандарти обов'язкові для ЦНАПів, та всіх державних органів, що надають адміністративні послуги українцям.
Єдині стандарти якості державного сервісу дозволяють практично реалізувати сучасний клієнтоорієнтованний підхід у Центрі «Віза» («Центр Дії»), та ще більше наблизити вже наявний рівень сервісу до європейських та світових стандартів надання адмінпослуг. Вперше, за період чинності Закону України «Про адміністративні послуги», затверджено чіткий порядок дій у типових ситуаціях та варіанти реагування у нетипових, що спрощує роботу працівників, які надають адміністративні послуги.
Наразі, до існуючих вимог у наданні адміністративних послуг, запроваджено нові:
- якісно та без дискримінації надавати послуги всім, хто звертається, в тому числі людям з інвалідністю, бабусям та дідусям, іноземцям та представникам національних меншин;
- уникати та запобігати виникненню конфліктів із відвідувачами;
- позитивно мислити у проблемних ситуаціях та фокусуватися на можливостях та розв’язанні проблеми, а не на обмеженнях;
- щоденно збирати та реагувати на відгуки відвідувачів, а також враховувати зауваження для поліпшення сервісу;
- підтверджувати отримання е-листів і зазначати ПІБ та контакт працівника, що опрацьовує їх, якщо послуга надається електронною поштою;
- безбар’єрно надавати сервіс різним групам населення. Наприклад, надавати інформацію жестовою мовою або використовувати онлайн-перекладач для спілкування з іноземцями;
- адаптувати простори очікування та обслуговування для людей з інвалідністю, відвідувачів з дітьми та людей будь-якого зросту, а також допомагати їм під час візиту.
Ми працюємо для Вас!
# ВсеБудеЦНАП!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
тел. 0-800-500-459 (безкоштовно)
e-mail: [email protected];
https://viza.kr.gov.ua
08 лютого 2022