«Е- декларування: як отримати актуальну інформацію про нерухомість?»
Створено: 2018-02-08 16:52:59Оновлено: 2018-02-08 16:53:35
Виконавчий комітет Криворізької міської ради нагадує, що з 1 січня 2018 року розпочався етап подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік. Відповідно до статті 45 Закону України «Про запобігання корупції» державні службовці, інші суб’єкти декларування, зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – декларація), за минулий рік за формою, яку визначає Національне агентство.
У декларації зазначаються, зокрема відомості про об’єкти нерухомості, що належать суб’єкту декларування та членам його сім'ї на праві приватної власності, включаючи спільну власність, або знаходяться у них в оренді чи на іншому праві користування.
Актуальним для декларантів стало питання: як і де отримати інформацію щодо зареєстрованих прав на об’єкти нерухомого майна, необхідну для заповнення декларації?
Повідомляємо, що інформацію з Державного реєстру нерухомості можна отримати в паперовому та електронному вигляді.
Отримати інформацію у паперовому вигляді можна звернувшись, зокрема, до управління з питань реєстрації виконкому міської ради, Центру адміністративних послуг «Віза» або його територіальних підрозділів, які розташовані в кожному районі міста.
При собі необхідно мати: паспорт, податковий номер та квитанцію про сплату адміністративного збору, встановленого чинним законодавством.
Державний реєстратор самостійно оформить заяву та роздрукує довідку з Державного реєстру нерухомості без проставлення підпису та печатки посадової особи. В правому нижньому кутку документа автоматично проставляється
QR-код.
Пошук інформації можна здійснити за адресою нерухомості або ідентифікаційними даними власника майна.
Отримати довідку з Державного реєстру нерухомості в електронному вигляді, не виходячи з дому або офісу, можна зареєструвавшись у Кабінеті електронних сервісів на сайті Міністерства юстиції України.
Для отримання інформації з Державного реєстру нерухомості в електронному вигляді пропонуємо скористатися покроковою інструкцією, що міститься в електронній версії посібника «Реєстрація у місті Кривому Розі: просто, доступно, якісно»: https://drive.google.com/file/d/0B8Ki9a_CBiN-V3Bzb1hCWmVFSEk/view та у соціальній мережі Facebook.
Даний посібник підготовлений авторським колективом управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради, виданий за кошти міського бюджету та розповсюджуються безкоштовно.
Додатково зазначимо, що більшість інформації, необхідної для заповнення декларації, міститься у відкритих державних реєстрах. Користуйтеся ними!
Ми працюємо для Вас!
Наші контакти:
• Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради:
м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-34, 92-03-22, 74-29-49; e-mail: [email protected].
• Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].
08 лютого 2018