«Гарячі» питання ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ «Візи»: роз’яснюємо актуальне
Створено: 2020-12-07 15:53:36Оновлено: 2020-12-07 16:01:11
З початку року операторами «Гарячої» лінії Центру «Віза» 0-800-500-459 прийнято більше 31 тисячі вхідних дзвінків, що в три рази більше за аналогічний період минулого року. Під час карантину кількість звернень збільшилась в 4 рази. Ми уважно аналізуємо тематику звернень на «Гарячу» лінію Центру «Віза» та постійно проводимо роз’яснення з актуальних питань, шляхом розміщення інформації на вебпорталі Центру «Віза», офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету. Сьогодні роз’яснюємо таке:
- Чому важко додзвонитися на «Гарячу» лінію Центру?
На нашу електронну адресу та до Контакт•центру періодично звертаються криворіжці з питанням чому адміністратори-оператори «Гарячої» лінії не беруть слухавку або постійно відбивають дзвінки. Хочемо Вас запевнити, що всі наші адміністратори сумлінно ставляться до своєї роботи і приймають всі вхідні дзвінки. Та, враховуючи зміни, які вніс в повсякденне життя (в тому числі і у питаннях, що стосуються отримання адміністративних, інших публічних послуг) карантин, кількість дзвінків значно зросла і навіть збільшивши чисельність адміністраторів «Гарячої» лінії попит все одно перевищує наші можливості. Крім того, минулого тижня робота «Гарячої» лінії Центру була нестабільною через технічні проблеми.
Шановні замовники послуг! Ми сподіваємось, що робота нашої «Гарячої» лінії буде без перебоїв і ми зможемо відповісти на всі Ваші запитання. Та якщо Ви не можете додзвонитися до нас та маєте нагальні питання – звертайтесь до Контакт•центру за номером 15-20. А оскільки найбільш поширеним запитанням заявників, що звертаються на «Гарячу» лінію Центру є запис на прийом до адміністратора та з огляду на те, що прийом та видача документів здійснюється виключно за попереднім записом, вкотре роз’яснюємо:
- Як зареєструватися на прийом до Центру «Віза»?
Задля реєстрації на прийом до адміністратора чи отримання готового результату необхідно зробити 7 простих кроків.
Крок 1. Перейти на сторінку «Електронна черга» - «Попередня реєстрація» вебпорталу Центру «Віза»
Крок 2. Обрати послугу, яка цікавить
Крок 3. Обрати зручний для отримання послуги підрозділ Центру «Віза»
Крок 4. Ввести свою контакту інформацію
Крок 5. Обрати зручний для відвідування Центру день та час. Зауважимо, що електронна черга генерується о 09.00 щодня, крім вихідних днів. Фіолетовим кольором позначено доступний період для реєстрації, але зайнятий заявниками, сірим – недоступний період для реєстрації (наприклад, вихідні дні), білим – доступний період для реєстрації.
Крок 6. Уважно перевірити правильність введеної інформації і натиснути «Підтвердити»
Крок 7. Отримати талон, що підтверджує Вашу реєстрацію на прийом та зберегти вказаний на ньому пін-код (сфотографувати або записати).
Якщо у Вас немає можливості зареєструватися в електронну чергу за допомогою комп’ютера, то Вам на поміч прийде мобільний застосунок «Попередня реєстрація в електронній черзі Центру адміністративних послуг «Віза», який доступний для безкоштовного завантаження в Google Play за посиланням https://cutt.ly/ey7BNo5 або за допомогою QR-коду
Бережіть себе – будьте здорові!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected],
07 грудня 2020