Карта Офісів послуг органів місцевого самоврядування Кривого Рогу: наша мета зробити послуги сучасним сервісом з 30-хвилинною доступністю для всіх
Створено: 2018-12-07 13:59:25Оновлено: 2018-12-07 14:08:24
(коментують департаменти адміністративних послуг та соціальної політики виконкому міської ради)
Доступність адміністративних, та інших публічних послуг в органах місцевого самоврядування м. Кривого Рогу забезпечено через Офіси послуг - Головний офіс Центру «Віза», 7 його територіальних підрозділів, 7 Паспортних офісів, по два Мобільні офіси муніципальних послуг та цифрові «кейс-офіси».
Мережа цих Офісів охоплює всі райони міста:
З початку року Офісами послуг місцевого самоврядування Кривого Рогу обслужено 363 341 споживачів послуг.
Для зручностей замовників послуг реалізуються нові інформаційні технології у діяльності Центру - це система електронного керування чергою, СМС – інформування замовників послуг про результати їх надання, віддалена реєстрація на прийом до адміністраторів Центру засобами Інтернет, інформування про середню завантаженість Центру, його терпідрозділів, дію програмного продукту «Електронна система оцінки якості надання послуг», яка забезпечує в режимі On – lline контроль за роботою кожного адміністратора, по кожній послузі, кожному замовнику і по всім суб’єктам надання послуг;
Крім того, обслуговування замовників послуг здійснюють 7 управлінь праці та соціального захисту населення виконкомів районних у місті рад, 7 сервісних центрів Пенсійного фонду України, 8 комунальних установ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)», 2 Будинки милосердя, «Центр соціальної реабілітації дітей з інвалідністю» та «Будинок нічного перебування» Криворізької міської ради, 2 установ обласного підпорядкування «Криворізький дитячий будинок-інтернат», «Криворізький психоневрологічний будинок-інтернат» Дніпропетровської обласної ради, Криворізький міськрайонний центр зайнятості та Криворізьке відділення Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області.
Важливим є те, що у сфері впливу органів соціального захисту населення знаходиться понад 300 тис. чоловік, тобто кожен другий мешканець міста. Щодня ними надається понад 200 різних послуг соціальної спрямованості.
В усіх установах соціального захисту функціонують єдині приймальні, в яких прийом ведеться за допомогою графіків-макетів, працюють «гарячі» телефонні лінії, за допомогою яких можна замовити талон на прийом до спеціаліста в зручний день та час.
Завдяки створенню онлайн – сервісу запроваджено принципово новий рівень якості обслуговування громадян. По 24 видам послуг, таким як надання документів для оформлення житлової субсидії, допомоги при народженні дитини тощо, всі необхідні документи можна подати в будь-який зручний час – 24 години на добу щодня – через мережу Інтернет (https://igov.org.ua).
З метою забезпечення доступності громадян віддалених та густонаселених районів міста і селищ до адміністративних і соціальних послуг за ініціативою міського голови майже рік у місті працює Мобільний офіс муніципальних послуг, в якому одночасно з іншими здійснюють прийом спеціалісти управлінь праці та соціального захисту населення виконкомів районних у місті рад, яким вже прийнято більше 8 тис. громадян.
Мешканці з обмеженими можливостями, сім’ї, які виховують дітей з інвалідністю, учасники бойових дій, Герої України, літні люди можуть скористатися послугами мобільних «кейсів – офісів» і оформити необхідний пакет документів прямо вдома або в лікарні чи в соціальному закладі.
Запроваджено нові стандарти обслуговування мешканців Інгулецького району, де коштом міського бюджету на базі управління праці та соціального захисту населення створено «Прозорий офіс соціальних послуг», який розпочав свою роботу в грудні 2017 року.
У приміщенні офісу надається більше ніж 92 види соціальних послуг, в тому числі: послуги соціального захисту - 76, послуги пенсійного фонду -14, послуги служби зайнятості - 3.
За особистого втручання і підтримки міського голови вдалося залучити кошти з державного бюджету для створення «Прозорого офісу соціальних послуг» у Тернівському районі. Кабінетом Міністрів України виділено на ці цілі 3,3 млн. грн.
В інших районах містах проводиться активна підготовча робота по створенню Прозорих офісів.
З метою надання консультативної допомоги мешканцям міста з питань соціального захисту та пенсійного забезпечення спеціалісти департаменту соціальної політики виконкому міськради щодня, а Пенсійного фонду щосереди працюють в Центрі «Віза».
Ми завжди готові до співпраці.
Ваші зауваження та пропозиції просимо надавати за електронною адресою Департаменту соціальної політики:
e-mail:kg.upszn@gmail.com
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
07 грудня 2018