Центр «Віза» («Центр Дії»): Актуальні питання в «Офісах прописки»
Створено: 2022-10-07 11:34:43Оновлено: 2022-10-07 11:37:44
1. Як працюють «офіси прописки» у м. Кривому Розі на час воєнного стану?
Офіси послуг Центру «Віза» (Центр «Дії») виконком Криворізької міської ради (далі – Центр «Віза») з реєстрації місця проживання продовжують працювати і надавати послуги. На сьогоднішній день, доступні послуги з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання та видача витягів з Реєстру Криворізької міської територіальної громади. Ці послуги надаються у будь – якому офісі послуг з реєстрації місця проживання Центру «Віза», які працюють з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 15:30, з технічною перервою з 12:30 до 13:00 за адресами:
Тернівський район: вул. Короленка, 1А, каб. 127;
Покровський район: вул. Шурупова, 2, каб. 114, 115, 116, 117;
Саксаганський район: вул. Володимира Великого, 32, каб. 112;
Довгинцівський район: вул. Дніпровське шосе, 14;
Центрально-Міський район: вул. Староярмаркова, 44;
Металургійний район: вул. Галатова, 2;
Інгулецький район: просп. Південний, 1; вул. Гірників, 19.
Прийом замовників здійснюється за попередньою реєстрацією на вебпорталі Центру «Віза» https://viza.kr.gov.ua в розділі «Попередня реєстрація»;
мобільного за стосунку «Попередня реєстрація в електронній черзі Центру «Віза», безкоштовно завантаживши з GooglePlay за посиланням https://u.to/E4XTGw ;
за допомогою чат-ботів у месенджерах VIBER та TELEGRAM.
2. Як отримати витяг з Реєстру Криворізької міської територіальної громади?
Витяг з Реєстру Криворізької міської територіальної громади у паперовій формі можна отримати в офісі послуг з реєстрації місця проживання Центру «Віза» за зверненням особи або її законного представника (представника), та подати паспортний документ.
Власник (співвласники) житла має право отримувати від органу реєстрації інформацію про осіб, які задекларували або зареєстрували своє місце проживання (перебування) в належному йому (їм) житлі.
У разі звернення за отриманням витягу власником житла подається паспортний документ та документ, що підтверджує право власності на житло. В разі звернення законного представника (представника) подається документ, що підтверджує особу та повноваження законного представника (представника).
Такі послуги надаються безкоштовно.
3. Чи можна змінити місце реєстрації в умовах воєнного стану?
В умовах воєнного стану змінити місце реєстрації можливо!
Для того, щоб зареєструватися в іншому житлі, треба звернутися до будь-якого офісу послуг з реєстрації місця проживання Центру «Віза» та подати:
паспортний документ;
свідоцтво про народження дитини (для дітей віком до 14 років);
військово-обліковий документ (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
документи, що підтверджують право власності заявника на житло (у разі відсутності документів реєстрації місця проживання особи здійснюється за згодою власника або співвласників житла, наймача та членів його сім’ї);
відомості про сплату адміністративного збору.
Ми працюємо для Вас!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії»)
виконкому Криворізької міської ради:
тел. 0 800 500 459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
07 жовтня 2022