Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

53 тисячі опрацьованих заяв, 200 онлайн прийомів, 24 тисячі хвилин прямого спілкування з городянами – «Контакт-центр 1520» Кривого Рогу відзначив рік своєї роботи

Створено: 2021-09-07 13:26:31Оновлено: 2021-09-07 13:35:52

Міський проєкт комунікації влади і громади - електронна платформа «Контакт-центр» працює з 7 вересня 2020 року. Зателефонувавши безкоштовно 1520, або звернувшись у електронному вигляді, криворіжці отримують консультації та подають заявки з питань, які їх турбують.  80% звернень надходять саме на гарячу лінію. Переважна кількість питань вирішується позитивно, на користь криворіжців.

Сучасний сервіс був створений для комфорту та ефективного зворотного зв’язку криворіжців із міськими службами й за рік роботи став пульсом криворізької громади, працює, як й було поставлено завдання – не тільки на прийом дзвінків та заяв, а в першу чергу - для дієвої допомоги городянам.

Вітаючи від імені в.о. міського голови Ю.Вілкула, який був ініціатором створення Центру, всіх спеціалістів, які задіяні у його роботі - заступник міського голови Н.Подоплєлова зазначила: «Робота із заявками мешканців – один із пріоритетних напрямків діяльності органів місцевого самоврядування та підприємств, установ, заснованих міською радою. Й в умовах карантину робота Контакт центру, з його онлайн прийомами керівників та фахівці за різними напрямками роботи – особливо важлива для зворотного зв’язку з мешканцями. Для  нас не важливих питань не має!Тому спектр питань від криворіжців ми не обмежуємо лише повноваженнями органів місцевого самоврядування й знаходимо вирішення проблем, які й не належать до  компетенції міської влади, адже головне – допомогти людині. Наше спільне завдання – бути корисними громаді!».

Серед кращих виконавців заявок, які надходили через Контакт Центр стали КП «Кривбасводоканал», департамент соціальної політики міськвиконкому,  виконкоми Інгулецької та Довгинцівської районних у місті рад.

«Маємо не тільки вислухати, але й допомогти добрими справами, а інколи просто добрими словами, співчуттям, а також і радість розділити. І нам дуже приємно, що за цей час ми отримали понад 600 подяк, це гарна оцінка нашої роботи», - відзначив модератор Центру, начальник управління по роботі зі зверненнями громадян Віктор Чорний.

Головне для багатьох криворіжців, що 1520 (для абонентів Київстар) та 499-1520 для інших операторів - це єдиний БЕЗКОШТОВНИЙ номер, який легко запам’ятати, і не потрібно звертатися до інших гарячих ліній. У будні дні, з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 17:00 телефонуйте до Контакт-центру, або цілодобово можна зареєструвати заявку на сайті Контакт-центр    та через мобільний додаток.

Довідково:

Контакт центр об’єднує роботу 140 керівників органів місцевого самоврядування й   комунальних підприємств та установ міста, які надають різні види послуг населенню та 18 спеціалістів виконкому міськради. Це й  оператори, які приймають заявки та направляють  їх виконавцям, аналітики, які проводять аналіз заявок за різними показниками та спеціалісти групи контролю, які слідкують за виконанням заявок.

07 вересня 2021

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради