Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Що треба знати про електронні трудові книжки

Створено: 2021-07-07 15:29:01Оновлено: 2021-07-07 15:30:06

З 10.06.2021 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» від 05.02.2021 року №1217-IX. Із зазначеної дати розпочинається перехід на електронний облік трудової діяльності, який триватиме 5 років (до 10.06.2026 року).

Зверніть увагу: електронної трудової книжки як конкретного електронного документа не буде. Облік трудової діяльності вестиметься у складі персональної електронної облікової картки в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.  З 10.06.2021 року усі відомості про трудову діяльність (про прийняття на роботу, присвоєння, зміну, позбавлення розряду, рангу, класу, звання, категорії, стажування, переведення на іншу роботу, підстави звільнення) потрібно вносити до Реєстру застрахованих осіб (електронної трудової книжки).

           При прийнятті на роботу працівник повинен буде надати трудову книжку (за її наявності) або відомості про трудову діяльність із Реєстру застрахованих осіб.

           Громадянин, який приймається на роботу вперше, має право вимагати оформити йому паперову трудову книжку. І роботодавець зобов’язаний буде це зробити не пізніше 5 днів після прийняття на роботу.

 

            Важливо! Починаючи з 10.06.2021 у день звільнення роботодавець зобов’язаний  видати працівнику копію наказу (розпорядження) про звільнення і провести з ним остаточний розрахунок. До паперової трудової книжки запис про звільнення роботодавець зобов’язаний буде вносити тільки на вимогу працівника (ст. 47 КЗпП у редакції з 10.06.2021 р.).

07 липня 2021

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради