ЗАПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ ДО КЕРІВНИКІВ ВИКОНКОМУ МІСЬКОЇ РАДИ У ПРЯМОМУ ЕФІРІ 1520
На цьому тижні криворіжці мали змогу отримати онлайн-консультації від заступника начальника управління з питань реєстрації та директора департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради. На деякі актуальні питання надаємо розгорнуті відповіді, будемо раді, якщо інформація буде корисною.
Питання до заступника начальника управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради ЛОЛІТИ КІЙЛО стосувались наступних тем:
- Ø ЧИ МОЖЛИВО ЗАРЕЄСТРУВАТИ ПРАВО ВЛАСНОСТІ НА НЕРУХОМІСТЬ ЗА ДИТИНОЮ?
Діти можуть бути власниками нерухомості – квартири, будинку або навіть земельної ділянки на рівні з дорослими, але варто зауважити, що процедура реєстрації прав на нерухомість за дитиною (малолітньою чи неповнолітньою) має певні особливості.
По-перше, реєстрація прав здійснюється за заявою законного представника (батьків, опікуна чи піклувальника).
По-друге, законний представник повинен підтвердити свої повноваження відповідним документом, це може бути свідоцтво про народження, рішення суду або органу опіки та піклування.
У всьому іншому процедура реєстрації прав на нерухомість за дитиною не відрізняється від «дорослої реєстрації».
Для того, щоб маленькому криворіжцю стати повноцінним власником того чи іншого нерухомого майна, законному представнику необхідно звернутися до Центру адміністративних послуг «Віза», його територіальних підрозділів, або інших суб’єктів реєстрації.
- Ø ЯКІ ПОСЛУГИ МОЖНА ОТРИМАТИ З РЕЄСТРАЦІЇ БІЗНЕСУ НА ПОРТАЛІ ДІЯ?
На порталі «Дія» https://diia.gov.ua/ можна отримати послуги: з державної реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю, що діє на підставі модельного статуту; перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту. А також:
3. ЯК ОФОРМИТИ КОМПЛЕКСНУ ПОСЛУГУ «єМАЛЯТКО»?
ОФЛАЙН: за допомогою адміністратора у пологовому будинку:
КНП «Криворізький перинатальний центр зі стаціонаром» КМР.
КНП «Криворізький міський клінічний пологовий будинок №1» КМР.
КНП «Криворізька міська лікарня №7» КМР.
- В Центрі адміністративних послуг «Віза» та його територіальних підрозділах.
- Криворізьких відділах ДРАЦС.
ОНЛАЙН на порталі Дія (потрібен електронний підпис та номер електронного висновку про народження).
У директора департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради ЛЮДМИЛИ ЗЕЛЕНСЬКОЇ питали про таке:
- Ø Порядок надання адміністративних послуг у Центрі «Віза»
На період дії карантинних обмежень прийом адміністраторами замовників послуг та видача готових документів у всіх підрозділах Центру «Віза» здійснюється з 8.00 до 15.30 з понеділка по п’ятницю (а у Головному офісі ще й у суботу, крім паспортних питань, видачі посвідчень водія та реєстрації транспортних засобів, державної реєстрації нерухомого майна та бізнесу за скороченими процедурами), виключно за попереднім записом (у період карантину – з перервою на обід з 12.30 до 13.00 для вологого прибирання та дезінфекції).
У Центрі адміністративних послуг «Віза» надається широкий спектр послуг – наразі їх 435 видів. Ознайомитись з їх повним переліком, дізнатись про необхідні для отримання послуги документи та роздрукувати бланк заяви можна на вебпорталі Центру «Віза» - https://viza.kr.gov.ua в розділі «Послуги».
- Ø Оформлення та видача біометричних паспортів
У Паспортних офісах Центру «Віза», які розташовані в кожному районі міста (а в Інгулецькому – їх 2), можна отримати послуги з оформлення паспорту громадянина України у вигляді ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм. Дізнатись перелік необхідних документів, а також розмір та порядок внесення плати за отримання адміністративної послуги Ви можете на вебпорталі Центру «Віза» в розділі «Послуги Паспортного офісу». Звертаємо увагу, що для того щоб подати документи або отримати готовий біометричний паспорт обов’язково необхідно зареєструватися в електронну чергу. Це можливо зробити на вебпорталі Центру «Віза» у розділі «Електронна черга» - «Попередня реєстрація» або за допомогою мобільного застосунку «Попередня реєстрація в електронну чергу Центру адміністративних послуг «Віза».
- Ø Оформлення та видача посвідчення водія
З грудня 2019 року забезпечено функціонування сервісу «ЗЕЛЕНЕ СВІТЛО» Центру «Віза» (площа Молодіжна, 1). На сьогодні вже 308 водіїв отримали посвідчення.
«ЗЕЛЕНЕ СВІТЛО» пропонує наступні послуги з оформлення посвідчення водія:
- обмін посвідчення водія (без складення іспитів);
- видача нового посвідчення водія замість втраченого або викраденого.
Вся інформація про порядок прийому розміщена на сайті за посиланням https://hsc.gov.ua/.
На жаль, на теперішній час у Центрі «Віза» вказані послуги тимчасово не надаються через відсутність бланків нового зразка.
07 травня 2021