Як дізнатися про пенсію в інтернеті?
Створено: 2019-03-07 10:48:27Оновлено: 2019-03-07 10:50:07
(коментує Головне управління Пенсійного фонду України
в Дніпропетровській області)
З метою створення для громадян, суб’єктів господарювання зручних та доступних умов отримання адміністративних, інших публічних послуг через Центр «Віза», міським головою Ю.Г.Вілкулом та керівником Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області у 2018 році укладено Угоду про співпрацю з виконкомом міськради у сфері надання якісних адміністративних, інших публічних послуг мешканцям Кривого Рогу.
Повноважним представником Пенсійного фонду України у ЦНАПі «Віза» щосереди з 9.00 до 16.30 надаються наступні послуги:
- Довідкова інформації /попередній запис на прийом до керівництв, переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання
- Видача виготовлених довідок, індивідуальних відомостей, оригіналів трудових книжок, пенсійного посвідчення;
- Прийом заяви на виготовлення пенсійного посвідчення, про надання допомоги у витребуванні документів, щодо страхового стажу, заробітної плати, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, замовлень на видачу довідок;
- Консультування щодо законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення;
Дані про застрахованих осіб, які містяться в Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування є конфіденційними, і отримати їх можливо звернувшись особисто з заявою до територіального управління Пенсійного фонду України з наданням документів, підтверджуючих особу (паспорт, свідоцтво, військовий квиток та інше).
Тепер це можна робити і через мережу Інтернет. Саме з цією метою, і для того, щоб громадяни мали доступ, як до особистої електронної пенсійної справи так і до іншої довідкової інформації (зразки бланків документів, інструкції щодо їх застосування), було створено WEB-портал Пенсійного фонду, який дистанційно надає користувачам електронні послуги на сучасному технологічному рівні. Портал створено з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
Яку ж інформацію можливо дізнатися за допомогою WEB-порталу? Це:
- отримати інформацію про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески з системи персоніфікованого обліку починаючи з 2000 року;
- переглянути дані власної пенсійної справи без відвідування Пенсійного фонду в будь — який зручний час;
- сформувати запити на попередню підготовку документів;
- подати скаргу;
- записатись на прийом до фахівців Фонду, не виходячи з дому;
- отримати інформацію про стан розрахунків платників з Пенсійним фондом України (для юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців);
- подати заяву на призначення або перерахунок пенсії.
Надання електронних послуг здійснюється безкоштовно.
Усі отримані в електронному вигляді документи з QR-кодом є такими ж правомірними, як і паперові аналоги. Через послугу “пенсійний калькулятор”, посилання на який розміщене на WEB-порталі, можна самостійно перевірити правильність нарахування пенсії або підрахувати її розмір у перспективі.
Зареєструватися на WEB-порталі можливо двома способами:
1) звернувшись до обраного Вами органу Пенсійного фонду, оформивши заяву та надавши паспорт та ідентифікаційний код, або до спеціаліста ПФУ, який веде прийом в ЦНАП “ВІЗА”;
2) скориставшись онлайн-реєстрацією при допомозі електронного цифрового підпису (ЕЦП).
Створивши WEB-портал, Пенсійний фонд України зробив ще один крок до того, щоб спростити спілкування громадян із Фондом, максимально наблизити свої послуги до людей. Сьогодні не потрібно витрачати час – всю необхідну інформацію можна отримати не виходячи з дому.
Ми працюємо для Вас!
# ВсеБудеЦНАП!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
тел. 0-800-500-459 (безкоштовно)
e-mail: [email protected]
07 березня 2019