«ТРЕНІНГИ ДЛЯ СЛУЖБОВЦІВ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ РАЙОННИХ У МІСТІ РАД: ЗАПРОВАДЖЕННЯ В РОБОТУ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ МУНІЦИПАЛЬНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ»
Створено: 2018-03-07 09:05:56Оновлено: 2018-03-07 09:06:57
Завдання міського голови Вілкула Ю.Г. - надання послуг влади для криворіжців «Просто, Доступно, Якісно».
Тому, для зручності замовників послуг виконкомів районних у місті рад, з початку 2018 року, їх обслуговування здійснюється через територіальні підрозділи Центру «Віза».
З метою вдосконалення роботи органів місцевого самоврядування щодо надання адміністративних послуг мешканцям міста, починаючи з 21.02.2018 по 02.03.2018, відповідно до затвердженого графіку, за участю фахівців департаменту адміністративних послуг та управління з питань реєстрації виконкому міської ради, були проведені тренінги для службовців органів місцевого самоврядування районних у місті рад на тему: «Запровадження в роботу нових технологій муніципального менеджменту».
Основні напрями, що обговорювалися:
- впровадження нових інформаційних технологій – система електронного керування чергою та віддалена реєстрація на прийом до адміністраторів, інформування про середню завантаженість Центру, SMS-інформування замовників, програмний продукт «Електронна система оцінки якості надання послуг» (ЕСОЯ), «Інтерактивні інструкції», «Активний громадянин», надання послуг в електронному вигляді через публічні реєстри, скайп-консультації;
- дія інноваційних пілотних сервісів, спрямованих на спрощення процедур отримання адміністративних послуг суб’єктами звернень. Реалізовано пілотний проект в Україні з надання послуг «одним пакетом» за 9 життєвими ситуаціями: «Народження дитини», «Документація для багатодітної сім’ї», «Новий суб’єкт – новий об’єкт», «Втрата близької людини», «Розміщення зовнішньої реклами», «Втрата документів», «Зміна імені», «Оформлення документів спадкоємця», «Зміна місця проживання». Мова йшла про забезпечення, першими на Дніпропетровщині, прийому документів з оформлення біометричних паспортів (закордонних і у вигляді ID – картки), про роботу 3-х Паспортних офісів (Металургійного, Центрально-Міського і Інгулецького) з 5 робочими станціями. До речі, у 2018 році планується відкрити Паспортні офісу в усіх інших районах міста.
Центром «Віза» разом з виконкомами райрад реалізується проект «Мобільна «Віза»:
- окрема категорія громадян безкоштовно обслуговується на дому з використанням спеціального обладнання - Мобільних кейсів (закуплено 2 одиниці);
- для виїздів у віддалені селища, мікрорайони міста маємо унікальний і єдиний в Україні Мобільний офіс муніципальних послуг: модуль-трансформер з одночасним обслуговуванням 4-х заявників, площею 30 м2, обладнаний усією необхідною оргтехнікою, 3G - Інтернет;
- функціонують мобільні додатки «Ваш Центр адміністративних послуг «Віза» та «Попередня реєстрація в Центрі «Віза»;
- безкоштовна гаряча лінія 0 800 500 459.
На 2018 рік визначено алгоритм реалізації стартапу по імплементації нових технологій і інструментів електронного управління як-то: веб-портал Центру «Віза», спеціальні автоматизовані пункти доступу споживачів до електронних послуг, індикатори електронної черги та інше.
Крім того, обговорювалися проблемні питання щодо взаємодії Центру адміністративних послуг «Віза» з відділами районних у місті рад та визначено шляхи їх вирішення.
Акцентувалась увага присутніх і на роботі з Державними реєстрами.
Сьогодні не виходячи з власного кабінету, можливо дізнатись, хто є власником будь-якої нерухомості та на підставі яких документів, переглянути відомості про будь-якого суб’єкта підприємництва, його юридичну адресу, керівника та засновників.
Зазначена інформація може бути корисною посадовцям при виконанні ними їх службових обов’язків. Перевагою отримання інформації з відкритих реєстрів є і те, що вона є актуальною на момент її запиту, на відміну від інформації, яка надається особисто заявником.
Окрім Реєстру нерухомості та бізнесу, можливо використовувати наступні відкриті інформаційні ресурси:
Реєстр дозвільних документів – може знадобитись, наприклад, при присвоєнні адреси новозбудованому об’єкту;
Публічна кадастрова карта, що надає доступ до Державного земельного кадастру та дозволяє перевірити, чи дійсно існує земельна ділянка з таким кадастровим номером;
Єдиний державний реєстр судових рішень – дозволяє перевірити справжність рішення суду та набрання ним законної сили;
Єдиний реєстр спеціальних бланків нотаріальних документів, де можна перевірити справжність бланку нотаріальної довіреності або договору.
Єдиний реєстр боржників, в якому, зокрема, можна знайти інформацію про аліментні заборгованості.
Ми працюємо для Вас!
Наша якість- Ваша довіра!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
07 березня 2018