Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

ОПАНУВАЛИ НОВИЙ ВИД ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ? ЯК ВНЕСТИ ЗМІНИ В ЄДР? РОЗ’ЯСНЮЄ УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ РЕЄСТРАЦІЇ ВИКОНКОМУ МІСЬКРАДИ

Створено: 2019-02-07 10:27:24Оновлено: 2019-02-07 10:28:55

Кожний суб’єкт господарювання, проваджуючи свою діяльність, може зіткнутися із ситуацією, коли необхідно змінити вид економічної діяльності. Не має значення, працює він у форматі юридичної особи чи це фізична особа-підприємець,  потреба в зміні виду економічної діяльності може виникнути на будь-якому етапі  здійснення господарської діяльності. Юридично зміна виду діяльності (або доповнення) закріплюється внесенням змін до даних, які містяться в ЄДР, а саме: зміною КВЕД згідно з класифікатором.

Звертаємо увагу, що перелік документів для державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу-підприємця та юридичну особу суттєво відрізняється, тому розглянемо їх окремо.

Для внесення відповідних змін можна звернутися особисто або через уповноважену особу до управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради, Центру адміністративних послуг «Віза» чи його територіальних підрозділів, інших акредитованих суб’єктів та надати:

І. Для державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу-підприємця в частині зміни видів економічної діяльності, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (надалі - ЄДР):

-   заяву;

- примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) документа, що підтверджує повноваження представника (у разі подання документів представником);

-  документ, що відповідно до закону посвідчує особу заявника.

ІІ. Для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в ЄДР, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи:

- заяву;

- документ про сплату адміністративного збору;

- рішення уповноваженого органу управління про зміни;

- установчий документ в новій редакції – у разі внесення змін до установчого документа;

- примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) документа, що підтверджує повноваження представника (у разі подання документів представником);

- у разі участі представника засновника (учасника) юридичної особи у прийнятті рішення уповноваженим органом управління юридичної особи додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження;

- документ, що відповідно до закону посвідчує особу заявника.

Увага! Усі документи мають бути викладені державною мовою та додатково, за бажанням заявника, - іншою мовою (крім заяви про державну реєстрацію). Статут та рішення викладаються у письмовій формі, прошиваються, пронумеровуються та підписуються засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами). Справжність підписів на цих документах нотаріально засвідчуються, крім випадків, передбачених законом.

 

Строк розгляду документів – 24 години.

 

Ми налаштовані на Ваш успіх!

У нас ПРОСТО, ДОСТУПНО, ЯКІСНО!

Наші контакти:

Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради:

м. Кривий Ріг, майдан Праці, 1; тел. 90-51-53, 90-51-63; e-mail: [email protected]

Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1;

«ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].

Територіальні підрозділи Центру адміністративних послуг «Віза»:

Тернівський район, вул. Короленка, 1А, каб. 126 (тел. 35-41-74);

Покровський район, вул. Шурупова, 2 (тел. 440-32-20);

Саксаганський район, вул. Володимира Великого 32, каб.119 (тел.64-31-55);

Довгинцівський район, вул. Дніпровське шосе, 11, каб. 108 (тел. 71-55-57);

Центрально-Міський район, вул. Староярмаркова, 44 (тел. 90-21-65);

Інгулецький район, проспект Південний, 1 (тел. 406-50-60);

Інгулецький район, вул. Гірників, 19, каб. 4.

 

07 лютого 2019

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради