Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520 – ПРАЦЮЄМО РІК РАЗОМ!

Створено: 2021-09-06 16:19:01Оновлено: 2021-09-07 07:59:05

У вересні виповнюється рік з початку функціонування Контакт-центру виконкому Криворізької міської ради.

Контакт-центр 1520 об’єднує роботу :

-    операторів, які приймають заявки та направляють їх виконавцям, а також надають консультації мешканцям щодо шляхів вирішення їх проблемних питань;

-   аналітиків, які проводять аналіз заявок за різними показниками, оперативно інформують керівників виконкому про актуальні проблемні питання криворіжців;

-  спеціалістів групи контролю, які слідкують за якісним і своєчасним виконанням заявок.

До Контакт-центру залучено більше 130 виконавців – це більшість підприємств та установ міста, які надають різні види послуг населенню.

За рік роботи Контакт-центр прийняв понад 53000 повідомлень, з них оформлено заявок – понад 36000, по інших надано консультації.

Мешканці можуть озвучити своє проблемне питання за телефонами:

-         1520 для абонентів Київстар

-         (056)499-1520 – для всіх інших операторів

або направити його на електронну адресу https://spilkuisia.kr.gov.ua/

Крім того, заявку можна направити за допомогою мобільного додатка «Контакт-центр м. Кривого Рогу».  У мешканців міста є можливість в онлайн-режимі спостерігати за ходом виконання заявок.

В умовах пандемії, у зв’язку з обмеженнями у проведенні особистих прийомів громадян, у Контакт-центрі запроваджені онлайн-прийоми голів районних у місті рад та їх заступників, керівників структурних підрозділів виконкому міської ради, керівників комунальних підприємств міста.

На цих прийомах керівники надавали мешканцям консультації щодо шляхів вирішення проблем, складні питання бралися ними в роботу. Упровадження цієї ініціативи було позитивно прийнято мешканцями міста.

Онлайн-прийоми керівників районних у місті рад:

Онлайн-прийоми керівників структурних підрозділів:

Контакт-центр постійно вдосконалює свою діяльність, проводить методичну роботу з виконавцями. За рік роботи було проведено  чимало навчань і нарад з виконавцями. Метою нарад було надання методичної допомоги відповідальним особам з питання взяття у роботу заявок; більш детальне ознайомлення та навчання виконавців заявок з е-сервісом.

А з операторами методична робота проводиться щодня. Основна увага зосереджена на необхідності коректного спілкуванні із заявниками, чіткого дотримання вимог Класифікатора заявок та Регламенту Контакт-центру.

Але головне – це результати. І вони є! Це відремонтовані дороги та тротуари, покрівлі багатоквартирних будинків, виконано омолодження дерев та знесення сухостою, проведено благоустрій контейнерних майданчиків, багатьом мешканцям надана вчасно медична допомога та лікарські препарати та багато-багато інших добрих справ.

Такі слова лише підкреслюють, що Контакт-центр потрібен мешканцям міста.

Нам важливий кожен дзвінок, ми готові плідно працювати і надалі над вирішенням проблем мешканців міста!

Продовжуємо працювати для людей!

 


06 вересня 2021

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради