ВІДПОВІДАЄМО НА АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ ДО КОНТАКТ-ЦЕНТРУ 1520
Створено: 2021-07-06 10:47:20Оновлено: 2021-07-06 11:03:19
ДИРЕКТОР ДЕПАРТАМЕНТУ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЛЮДМИЛА ЗЕЛЕНСЬКА
- Комплексна послуга ID-14 (2в1). Що це таке?
Комплексна послуга ID-14 – це оформлення паспорта громадянина України при досягненні особою 14-річного віку з одночасним присвоєнням реєстраційного номера облікової картки платника податків.
Основними умовами отримання послуги є:
вік заявника 14-18 років;
зареєстроване місце проживання;
бажання одночасно з оформленням паспорта громадянина України зареєструватися у Державному реєстрі платників податків.
І як результат: дитина отримує перший паспорт громадянина України у формі ID-картки з відображеним у ній реєстраційним номером платника податку, без необхідності звернення до податкової інспекції.
Для отримання послуги необхідно надати:
- свідоцтво про народження;
- паспорти громадянина України обох батьків або одного з них, які на момент народження дитини перебували у громадянстві України;
- довідку про реєстрацію місця проживання (за наявності). Якщо заявник зареєстрований в м. Кривому Розі, при зверненні до Центру «Віза», адміністратор самостійно роздруковує довідку з Реєстру територіальної громади м. Кривого Рогу .
Звертаємо увагу, що під час карантину послуга доступна за місцем звернення, а після його завершення – за зареєстрованим місцем проживання. Послуга надається безкоштовно.
- · Які е-послуги можна отримати через вебпортал Центру адміністративних послуг «Віза»?
Отримувати послуги дистанційно зручно та особливо актуально в період карантинних обмежень, які продовжують діяти. Тому, кількість муніципальних е-послуг, що надаються через вебпортал Центру «Віза» постійно збільшується і на сьогодні їх вже одинадцять.
На вебпорталі Центру «Віза» доступні такі муніципальні послуги:
- · видача дозволу на порушення об'єктів благоустрою;
- · переоформлення дозволу на порушення об'єктів благоустрою;
- · анулювання дозволу на порушення об'єктів благоустрою;
- · завірення декларації про розміщення об’єкта бізнесу (торгівлі, ресторанного господарства, з виробництва продуктів харчування (стаціонарних), ринків);
- · анулювання декларації про розміщення об’єкта бізнесу;
- · реєстрація участі в муніципальних соціальних проєктах;
- · припинення участі в муніципальних соціальних проєктах;
- · надання кадастрової довідки з містобудівного кадастру;
- · надання викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:500;
- · видача рішення міської ради про продаж земельних ділянок комунальної власності під об’єктом нерухомого майна;
- · погодження маршруту руху великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами міста.
Алгоритм отримання е-послуг включає такі основні етапи: обрання необхідної послуги – заповнення запропонованої заяви – долучення необхідних документів (при необхідності) – підписання заяви та документів електронним підписом – відправлення пакету документів.
Увага! Якщо у Вас немає кваліфікованого електронного підпису (КЕП) – звертайтеся до відокремленого пункту реєстрації №057 КНЕДП АЦСК МВС України в Центрі «Віза», де Вам допоможуть його оформити.
- · Які питання можна вирішити за допомогою Мобільних офісів ЦНАПу «Віза»?
Враховуючи активну потребу криворіжців в отриманні життєво важливих публічних послуг, Центр «Віза» поновив роботу Мобільних офісів та здійснює виїзди безпосередньо за місцем проживання наших відвідувачів.
Графік виїздів у липні розміщено на офіційному сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету (https://kr.gov.ua) та на вебпорталі ЦНАПу «Віза» (https://viza.kr.gov.ua).
В офісах-трансформерах приймають такі спеціалісти: адміністратор ЦНАПу «Віза», фахівці з реєстрації місця проживання громадян та соціальної служби.
Тобто, якщо Вас цікавлять питання щодо: - призначення соціальних допомог і субсидій, отримання консультацій з виплати субсидій у грошовій формі; подання документів на оформлення часткової компенсації (1000 грн) вартості послуг з тепло-, водопостачання та водовідведення; - реєстрації нерухомого майна, бізнесу, місце проживання; оформлення комплексних послуг, які надаються у Центрі «Віза» (за 9 життєвими ситуаціями); - е-послуг на порталі «Дія» та на вебпорталі ЦНАПу «Віза»; - отримання консультацій з питань оформлення паспортів громадянина України у вигляді ID-картки та для виїзду за кордон, видачі водійських посвідчень та реєстрації транспортних засобів – це до нас!
Звертаємо увагу, що згідно з Постановою головного державного санітарного лікаря України від 09.05.2020 №16 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів в офісних приміщеннях, на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» у Мобільних офісах допускається присутність не більше 1-го замовника послуг з дотриманням соціальної дистанції (1,5 м). Наявність захисної маски обов’язкова!
ЗАСТУПНИК НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ РЕЄСТРАЦІЇ
ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЛОЛІТА КІЙЛО
- ЯКУ ОБОВ’ЯЗКОВУ ІНФОРМАЦІЮ ПОВИНЕН МІСТИТИ ДОГОВІР ОРЕНДИ ЗЕМЛІ?
Договір оренди повинен містити наступну інформацію:
1. Об’єкт оренди, яка саме земельна ділянка передається в оренду (кадастровий номер, місце розташування та розмір);
2. Дату укладання та строк дії договору оренди (строк дії договору оренди земельної ділянки не може перевищувати 50 років);
3. Відомості про орендну плату із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення та перегляду, відповідальність за її несплату, а також інші умови, встановлені за домовленістю сторін.
Зміни до договору оренди землі можна вносити за згодою сторін у письмовій формі шляхом укладення додаткової угоди. Якщо такої згоди немає, то спір вирішується в судовому порядку.
Право оренди земельної ділянки підлягає обов’язковій державній реєстрації відповідно до Закону!
- ДО КОГО ЗВЕРТАТИСЯ ДЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДОМОСТЕЙ ПРО КІНЦЕВИХ БЕНЕФІЦІАРНИХ ВЛАСНИКІВ (КБВ)?
Відповідаємо:
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, що з 12 липня 2021 року для юридичних осіб розпочнеться 3 місячний термін для актуалізації відомостей про кінцевих бенефіціарних власників (КБВ) в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань!
ПІСЛЯ ПОЧАТКУ ПЕРЕБІГУ СТРОКУ СЛІД ЗАПЛАНУВАТИ ПОХІД ДО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРАТОРА ЧИ НОТАРІУСА, КОНТАКТИ НАВЕДЕНІ В ІНФОРГАФІЦІ
- ЧИ МОЖЛИВО «ПРОПИСАТИСЯ» ОНЛАЙН, ЧЕРЕЗ ПОРТАЛ ДІЯ?
Зареєструвати місце проживання – обов’язок кожного! «Прописатись» за новою адресою необхідно протягом 30 календарних днів з моменту переїзду до нового житла.
Тим паче, віднедавна криворіжці можуть скористатися послугою зміна місця проживання ОНЛАЙН у ДІЇ. Все що потрібно це 10-15 хвилин вільного часу, перейти до особистого кабінету на порталі Дія з використанням електронного підпису, обрати послугу та заповнити коротку заяву, тут Вам знадобиться ID-паспорт, (варто наголосити, що після прийняття відповідного закону — послуга буде доступна як для ID-паспорта, так і для паспорта-книжечки).
06 липня 2021