Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ВІДПОВІДАЄМО НА АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ ДО КОНТАКТ-ЦЕНТРУ 1520

Створено: 2021-07-06 10:47:20Оновлено: 2021-07-06 11:03:19

ДИРЕКТОР ДЕПАРТАМЕНТУ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ  ВИКОНКОМУ  КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ЛЮДМИЛА ЗЕЛЕНСЬКА 

  • Комплексна послуга  ID-14 (2в1). Що це таке?

         Комплексна послуга  ID-14 – це оформлення паспорта громадянина України при досягненні особою 14-річного віку з одночасним присвоєнням реєстраційного номера облікової картки платника податків.

Основними умовами отримання послуги є:

  вік заявника 14-18 років;

  зареєстроване місце проживання;

  бажання одночасно з оформленням паспорта громадянина України зареєструватися у Державному реєстрі платників податків.

І як результат: дитина отримує перший паспорт громадянина України у формі ID-картки з відображеним у ній реєстраційним номером платника податку, без необхідності звернення до податкової інспекції.

 

 

Для отримання послуги необхідно надати:

-         свідоцтво про народження;

-         паспорти громадянина України обох батьків або одного з них, які на момент народження дитини перебували у громадянстві України;

-         довідку про реєстрацію місця проживання (за наявності).  Якщо заявник зареєстрований в м. Кривому Розі, при зверненні до Центру «Віза», адміністратор самостійно роздруковує довідку з Реєстру територіальної громади м. Кривого Рогу .

         Звертаємо увагу, що під час карантину послуга доступна за місцем звернення, а після його завершення – за зареєстрованим місцем проживання. Послуга надається безкоштовно.

  • ·  Які е-послуги можна отримати через вебпортал Центру адміністративних послуг «Віза»?

         Отримувати послуги дистанційно зручно та особливо актуально в період карантинних обмежень, які продовжують діяти. Тому, кількість муніципальних е-послуг, що надаються через вебпортал Центру «Віза» постійно збільшується і на сьогодні їх вже одинадцять.

         На вебпорталі Центру «Віза»  доступні  такі муніципальні послуги:

  • · видача дозволу на порушення об'єктів благоустрою;
  • · переоформлення дозволу на порушення об'єктів благоустрою;
  • · анулювання дозволу на порушення об'єктів благоустрою;
  • · завірення декларації про розміщення об’єкта бізнесу (торгівлі, ресторанного господарства, з виробництва продуктів харчування (стаціонарних), ринків);
  • · анулювання декларації про розміщення об’єкта бізнесу;
  • · реєстрація участі в муніципальних соціальних проєктах;
  • · припинення участі в муніципальних соціальних проєктах;
  • · надання кадастрової довідки з містобудівного кадастру;
  • · надання викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:500;
  • · видача рішення міської ради про продаж земельних ділянок комунальної власності під об’єктом нерухомого майна;
  • · погодження маршруту руху великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами міста.

      

Алгоритм отримання е-послуг включає такі основні етапи: обрання необхідної послуги – заповнення запропонованої заяви – долучення необхідних документів (при необхідності) – підписання заяви та документів електронним підписом – відправлення пакету документів.

       Увага!  Якщо у Вас немає кваліфікованого електронного підпису (КЕП) – звертайтеся до відокремленого пункту реєстрації №057 КНЕДП АЦСК МВС України в Центрі «Віза», де Вам допоможуть його оформити.

  • · Які питання можна вирішити за допомогою Мобільних офісів ЦНАПу «Віза»?

         Враховуючи активну потребу криворіжців в отриманні життєво важливих публічних послуг, Центр «Віза» поновив роботу Мобільних офісів та здійснює виїзди безпосередньо за місцем проживання наших відвідувачів.

         Графік виїздів у липні розміщено  на офіційному сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету (https://kr.gov.ua) та на вебпорталі ЦНАПу «Віза» (https://viza.kr.gov.ua).

        В офісах-трансформерах приймають такі спеціалісти: адміністратор ЦНАПу  «Віза», фахівці  з реєстрації місця проживання громадян та соціальної служби.

         Тобто, якщо Вас цікавлять питання щодо: - призначення соціальних допомог і субсидій, отримання консультацій з виплати субсидій у грошовій формі; подання документів на оформлення часткової компенсації (1000 грн) вартості послуг з тепло-, водопостачання та водовідведення; - реєстрації нерухомого майна, бізнесу, місце проживання; оформлення  комплексних послуг, які надаються у Центрі «Віза» (за 9 життєвими ситуаціями); - е-послуг на порталі «Дія» та на вебпорталі ЦНАПу «Віза»; - отримання консультацій з питань оформлення паспортів громадянина України у вигляді ID-картки та для виїзду за кордон, видачі водійських посвідчень та реєстрації транспортних засобів – це до нас!

            Звертаємо увагу, що згідно з  Постановою головного державного санітарного лікаря України від 09.05.2020 №16 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів в офісних приміщеннях, на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» у Мобільних офісах допускається присутність не більше 1-го замовника послуг з дотриманням соціальної дистанції (1,5 м). Наявність захисної маски обов’язкова!

ЗАСТУПНИК  НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ РЕЄСТРАЦІЇ

ВИКОНКОМУ  КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ЛОЛІТА КІЙЛО

  • ЯКУ ОБОВ’ЯЗКОВУ ІНФОРМАЦІЮ ПОВИНЕН МІСТИТИ ДОГОВІР ОРЕНДИ ЗЕМЛІ?

Договір оренди повинен містити наступну інформацію: 

1. Об’єкт оренди, яка саме земельна ділянка передається в оренду (кадастровий номер, місце розташування та розмір);

2. Дату укладання та строк дії договору оренди (строк дії договору оренди земельної ділянки не може перевищувати 50 років);

3. Відомості про орендну плату із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення та перегляду, відповідальність за її несплату, а також інші умови, встановлені за домовленістю сторін.


Зміни до договору оренди землі можна вносити за згодою сторін у письмовій формі шляхом укладення додаткової угоди. Якщо такої згоди немає, то спір вирішується в судовому порядку.

Право оренди земельної ділянки підлягає обов’язковій державній реєстрації відповідно до Закону!

  • ДО КОГО ЗВЕРТАТИСЯ ДЛЯ ОНОВЛЕННЯ ВІДОМОСТЕЙ ПРО КІНЦЕВИХ БЕНЕФІЦІАРНИХ ВЛАСНИКІВ (КБВ)?

Відповідаємо:

ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, що з 12 липня 2021 року для юридичних осіб розпочнеться 3 місячний термін для актуалізації відомостей про кінцевих бенефіціарних власників (КБВ) в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань!

ПІСЛЯ ПОЧАТКУ ПЕРЕБІГУ СТРОКУ СЛІД ЗАПЛАНУВАТИ ПОХІД ДО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРАТОРА ЧИ НОТАРІУСА, КОНТАКТИ НАВЕДЕНІ В ІНФОРГАФІЦІ


  • ЧИ МОЖЛИВО «ПРОПИСАТИСЯ» ОНЛАЙН, ЧЕРЕЗ ПОРТАЛ ДІЯ?

Зареєструвати місце проживання – обов’язок кожного! «Прописатись» за новою адресою необхідно протягом 30 календарних днів з моменту переїзду до нового житла. 

 

 

Тим паче, віднедавна криворіжці можуть скористатися послугою зміна місця проживання ОНЛАЙН у ДІЇ. Все що потрібно це 10-15 хвилин вільного часу, перейти до особистого кабінету на порталі Дія з використанням електронного підпису, обрати послугу та заповнити коротку заяву, тут Вам знадобиться  ID-паспорт, (варто наголосити, що після прийняття відповідного закону — послуга буде доступна як для  ID-паспорта, так і для паспорта-книжечки).

06 липня 2021

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради