Послуги ДРАЦС є у Центрі «Віза»!
Створено: 2022-06-06 14:24:15Оновлено: 2022-06-06 15:13:24
Життя кожної людини наповнене безліччю яскравих подій, які закарбовуються в її пам’яті назавжди. Та є дві основні події, однією з яких наше життя починається, а другою закінчується, які не залежать від нашого бажання – це народження та смерть. Ну і звісно ж вступ до шлюбу також є знаменною подією. Та все в житті має бути оформлено відповідно до законодавства. Центр «Віза» хоче бути корисним і в такі моменти, тому охоче допоможе з оформленням документів при народженні дитини, реєстрації шлюбу та оформленні документів про смерть, адже віднедавна у Головному офісі Центру «Віза» за адресою пл. Молодіжна, 1 забезпечено надання послуг з державної реєстрації народження, державної реєстрації шлюбу та державної реєстрації смерті.
Отже, що необхідно для отримання вищезгаданих послуг?
Державна реєстрація народження дитини та її походження проводиться не пізніше одного місяця від дня народження дитини. Для цього батьки або один з них подає до адміністратора Центру «Віза» наступні документи:
- заяву встановленого зразка;
- паспорти громадян України, що посвідчують особи батьків;
- документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини (паперове медичне свідоцтво про народження (форма № 103/о);
- свідоцтво про шлюб (за наявністю);
- рішення суду, про встановлення факту народження особи на тимчасово окупованій території України (до одного року з дня народження).
Послуга надається безоплатно.
Державна реєстрація шлюбу проводиться у присутності нареченої та нареченого (не допускається реєстрація через представника) після закінчення одного місяця з дня подання заяви. Майбутньому подружжю при поданні заяви необхідно надати наступний пакет документів:
- паспорти наречених (громадян України);
- документ, про припинення попереднього шлюбу (за наявності), а саме: свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу чи про визнання шлюбу недійсним, яке набрало законної сили, свідоцтво про смерть одного з подружжя;
- рішення суду про надання права на шлюб для неповнолітніх (віком 16-17 років).
За надання послуги справляється державне мито у розмірі 0,05 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (на сьогодні - 0,85 грн.).
Державна реєстрація смерті проводиться у день подання заяви, звернутись з якою мають право родичі померлого, його сусіди, інші особи, в тому числі з адміністрації лікувального закладу, де сталася смерть. Пакет документів, що подається для оформлення свідоцтва про смерть:
- заява встановленого зразку;
- паспорт громадянина України (посвідка на постійне або тимчасове проживання, паспортний документ іноземця, або особи без громадянства) померлого;
- паспорт заявника (за наявності);
- документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт смерті;
- рішення суду, про встановлення факту смерті особи на тимчасово окупованій території України (до одного року з дня смерті ).
Заява про смерть повинна бути подана не пізніше трьох діб із дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі неможливості одержання лікарського свідоцтва медичної установи або висновку судово-медичної експертизи чи прокурора - не пізніше п’яти діб. Послуга надається безоплатно.
Звертаємо увагу, що документи, складені іноземною мовою, подаються для державної реєстрації актів цивільного стану разом з їх перекладами на українську мову, засвідченими в установленому порядку.
Незважаючи на нещодавній початок роботи відділу державної реєстрації актів цивільного стану безпосередьно у Центрі «Віза», вже є перші звернення і сподіваємось, що найближчим часом і щасливих молодят, і новоспечених батьків у Головному офісі Центру «Віза» побільшає! Запрошуємо Вас та нагадуємо, що прийом замовників послуг відбувається за попереднім записом за посиланням https://cutt.ly/LGGucwq.
МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected],
06 червня 2022