ОНЛАЙН-ПРИЙОМИ В КОНТАКТ-ЦЕНТРІ!
У Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради на минулому тижні відбулись заплановані онлайн-прийоми, на яких були надані фахові роз’яснення щодо можливих шляхів вирішення порушених питань мешканців міста.
Першим провів онлайн–прийом:
Надійшло багато запитів від мешканців міста, в яких вони цікавилися про:
- внесення нової (додаткової) зупинки в паспорт маршруту;
- дотримання графіків руху комунальним транспортом та маршрутними таксі;
- роботу приватних служб таксі тощо.
Наступними консультації з громадськістю проводили керівники районних у місті рад та їх виконавчих комітетів.
Як і очікувалося, більшість питань, озвучених мешканцями під час онлайн-прийомів, були пов’язані з житлово-комунальною сферою, а саме:
- надання житлових послуг з обслуговування будинків та прибуткових територій керуючими компаніями;
- аспекти діяльності ОСББ;
- дотримання санітарного стану контейнерних майданчиків;
- правового регулювання сусідських відносин та захисту прав споживачів у разі неякісного надання послуг або створення незручностей від діяльності об’єктів бізнесу тощо.
Також представниця Довгинцівської районної у місті ради детально зупинилася на питанні допомоги мешканцям району, житло яких пошкоджено внаслідок надзвичайної ситуації та військових дій.
У підсумку, за минулий тиждень на онлайн-прийомах від криворіжців було розглянуто та опрацьовано 37 «викликів», жоден з яких не залишився поза увагою фахівців – оформлено 8 заявок для подальшого опрацювання питань, по іншим - надано фахові консультації.
Ми завжди раді допомогти мешканцям нашої територіальної громади!
Нагадуємо, що з графіками проведення онлайн-прийомів можна ознайомитись на офіційному сайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua та сайті Контакт-центру 1520 spilkuisia.kr.gov.ua.
06 травня 2024