«ОФІСИ РЕЄСТРАЦІЇ БІЗНЕСУ»: СКІЛЬКИ ЇХ В ОРГАНАХ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ КРИВОГО РОГУ (коментує управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради)
У Кривому Розі створенні комфортні умов для ведення бізнесу, що сприяє покращенню рівня життя мешканців нашого міста, оскільки підприємці - це люди, які визначають майбутнє України.
Надання послуги ПРОСТО, ДОСТУПНО і ЯКІСНО – завдання, поставлене міським головою Юрієм Вілкулом.
Доступність адміністративних та інших публічних послуг, зокрема реєстрація бізнесу, в органах місцевого самоврядування та способів їх надання забезпечено через:
- 11 фронт-офісів, розміщених у всіх районах міста, для зручності криворіжців, у тому числі 2 мобільні офіси-трансформери та 2 кейси-адміністратори;
- бек-офіс, у якому можливо отримати консультації з питань, пов’язаних з реєстрацією бізнесу.
Ми налаштовані на Ваш успіх!
У нас ПРОСТО, ДОСТУПНО, ЯКІСНО!
Наші контакти:
Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради:
м. Кривий Ріг, майдан Праці, 1;
e-mail: [email protected]
Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1;
«ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].
Територіальні підрозділи Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тернівський район, вул. Короленка, 1А, каб. 129;
Покровський район, вул. Шурупова, 2, каб. 113 ;
Саксаганський район, вул.Володимира Великого 32, каб.119;
Довгинцівський район, вул. Дніпровське шосе, 11, каб. 102;
Центрально-Міський район, вул. Староярмаркова, 44;
Інгулецький район: проспект Південний, 1; вул. Гірників, 19, каб.11
06 травня 2019