Відбулися публічні слухання
Створено: 2015-02-06 15:04:28Оновлено: 2015-02-06 15:05:54
Відповідно до розпорядження міського голови від 23.01.2015 №21-р «Про проведення публічних слухань» 04.02.2015 о 16.00 у кабінеті 139 виконкому Криворізької міської ради (50101, м. Кривий Ріг, пл. Радянська,1) відбулися публічні слухання з питань обговорення проекту регуляторного акта – рішення міської ради «Про затвердження Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, які надійшли до міської ради чи її виконкому, та Порядку відшкодування цих витрат», а також аналізу його регуляторного впливу (зазначені документи було опубліковано в міській комунальній газеті «Червоний гірник» від 15.01.2015 №4 (21527) та розміщено на офіційному веб-сайті виконкому міської ради в мережі Інтернет (www.kryvyіrih.dp.ua) у підрозділі «Регуляторна політика» розділу «Інформаційна база»), а також на офіційних веб-сторінках в мережі Інтернет виконкомів районних у місті рад (Дзержинської: www.dzr.dp.ua; Довгинцівської: dlgr.gov.ua; Жовтневої: www.zhrrkrog.dp.ua; Інгулецької ing-org.dp.ua; Саксаганської: srvk.gov.ua; Тернівської: www.trnvk.dp.ua; Центрально-Міської: vykonkom-tsmkr.gov.ua).
У слуханнях брали участь: депутати міської та районних у місті рад, представники постійних комісій міської ради; члени міських галузевих рад підприємців, секретар міської ради, начальник Криворізького міського управління юстиції, посадові особи управлінь, відділів виконкому міської ради, суб’єкти господарювання, представники громадських організацій, мешканці міста, представники засобів масової інформації.
Під час проведення публічних слухань присутніх було проінформовано про зміст вказаного регуляторного акту та повідомлено, що його головною ціллю є урегулювання відносин у сфері відшкодування витрат на копіювання та друк документів, що надаються за запитами на інформацію, з метою забезпечення належного виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»; а також забезпечення ефективного та раціонального використання бюджетних коштів.
В цілому за результатами публічних слухань присутніми було акцентовано, що вказаний проект регуляторного акту забезпечить прозорість, доступність, чіткість, урегульованість процесу взаємодії між громадянами, суб’єктами господарювання, їх об’єднаннями та суб’єктами владних повноважень в сфері доступу до публічної інформації; дозволить міській раді та її виконкому забезпечити виконання норм чинного законодавства України, сприятиме юридичній визначеності і безперешкодній реалізації права на доступ до публічної інформації.
Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта продовжують прийматися по 16.02.2015(включно) його розробниками: відділом з питань внутрішньої політики апарату міської ради і виконкому (поштова адреса: 50101, м. Кривий Ріг, пл. Радянська, 1, каб.238, тел.92-13-22; електронна адреса: [email protected]); управлінням бухгалтерського обліку, планування та звітності (поштова адреса: 50101, м. Кривий Ріг, пл. Радянська, 1, каб.207, 210, тел.92-13-07, 74-44-90; електронна адреса: [email protected]).
Відділ з питань внутрішньої політики апарату міської ради і виконкому
Управління бухгалтерського обліку, планування та звітності виконкому міської ради
06 лютого 2015