Контакт-центр 1520: активність «викликів» по районах міста
Створено: 2020-10-05 13:56:26Оновлено: 2020-10-05 13:59:20
Майже за місяць тестової роботи з мешканцями Контакт-центром 1520 прийнято 2730 заявок:
в перерахунки на 10 тис. мешканців активність мешканців по районах міста наступна:
Металургійний |
- 85,5 |
Саксаганський |
- 61,9 |
Центрально-міський |
- 53,8 |
Тернівський |
- 46,4 |
Покровський |
- 43,8 |
Довгинцівський |
- 40,4 |
Інгулецький |
- 36,0 |
( в середньому по місту - 51,8)
Більше 70% всіх заявок – це питання роботи управителів та благоустрою.
На оперативній нараді з керівниками органів місцевого самоврядування 5 жовтня 2020 року, міський голова Юрій Вілкул звернув увагу на необхідність виконання головами районних у місті рад заявок з ремонту покрівель, вивозу сміття, відновлення зовнішнього освітлення – першочергово.
А ще – наголосив на необхідності забезпечення якісного зворотного зв’язку з мешканцями з боку управителів – криворіжці скаржаться, що не можна навіть додзвонитись до них.
Є питання, які складні з фінансових та організаційних причин, але реагувати на заявки мешканців - треба негайно, це їх обов’язок.
Серед найактивніших багатоквартирних будинків за «викликами» до Контакт-Центру є
- буд. №№12,13, вул. Генерала Радієвського;
- буд. №19, вул. Адмірала Головка;
- буд. №7, вул. Петра Дорошенка;
- буд. №46, мкр 5-й Зарічний;
- буд.№1 вул.Олександра Васякіна;
- буд. №14 вул.Степана Тільги
і головні їх проблеми – це неякісна робота управителів.
Шановні криворіжці!
Ви самі обрали собі управителів, уклали з ними угоди, отже і впливати на якість послуг можете самі – через забезпечення якісного самоврядного контролю.
При цьому, зауважуємо – і оплачувати послуги треба своєчасно. Заборгованість мешканців управителям: ТОВ «УЮТ-2011» -53,1млн.грн, ТОВ «ЖИТЛОСЕРВІС-КР» -49,0млн.грн, ТОВ «СІТІСЕРВІС-КР» - 45,2 млн.грн., у тому числі по вищезазначених будинках за спожиті житлово - комунальні послуги 675 тис. грн.
05 жовтня 2020