Послуга «одним пакетом» «Розміщення пересувної тимчасової споруди під час проведення ярмарків» - просто і доступно!
Створено: 2018-09-05 15:36:33Оновлено: 2018-09-05 15:53:57
(роз’яснює управління розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради)
Право на організацію сезонного ярмарку на об’єктах комунальної власності Кривого Рогу надається суб’єкту господарювання на договірних засадах після визнання його переможцем конкурсу, ця норма затверджена рішенням виконкому Криворізької міської ради від 14.02.2018 №66 «Про конкурсні засади розміщення тимчасових споруд та утримання об’єктів благоустрою в м. Кривому Розі». Для участі у конкурсі суб’єкт господарювання звертається до Центру адміністративних послуг «Віза» із заявою встановленого зразка та пакетом документів.
До участі у конкурсі допускаються всі суб’єкти господарювання, які подали документи та заяви.
Слід зазначити, що засідання конкурсної комісії проводяться прозоро – до участі у її складі, крім службовців міського і районного рівнів, залучені представники громадських організацій підприємців, суб’єкти господарювання, представники засобів масової інформації. Рішення по кожному конкурсанту приймаються шляхом відкритого голосування після обговорення його пропозицій щодо розміщення пересувної тимчасової споруди.
Переможець конкурсу протягом трьох робочих днів отримує витяг з протоколу засідання комісії та здійснює заходи по оформленню паспорта прив’язки пересувної тимчасової споруди. Після розробки зазначеного паспорта переможцю необхідно його зареєструвати.
З метою спрощення процедури оформлення договірних відносин, економії часу підприємців рішенням виконкому Криворізької міської ради від 11.04.2018 №178 «Про надання адміністративних, інших публічних послуг мешканцям м.Кривого Рогу» затверджено алгоритм надання послуги «Розміщення пересувної тимчасової споруди під час проведення ярмарків» одним «пакетом». Дана послуга надається управліннями містобудування, архітектури та земельних відносин і розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської.
Відповідно до зазначеного алгоритму суб’єкт господарювання, який звертається до Центру адміністративних послуг «Віза» для погодження паспорту прив’язки, має змогу відразу ознайомитися з проектом договору про користування об’єктом комунальної власності, на якому буде розміщено пересувну тимчасову споруду під час проведення сезонного ярмарку, розрахунком розміру коштів за користування об’єктом комунальної власності та підписати ці документи.
Протягом десяти днів з моменту звернення, управлінням містобудування, архітектури та земельних відносин виконкому Криворізької міської ради здійснюється реєстрація наданого паспорта прив’язки, після чого управлінням розвитку підприємництва підписується договір оренди користування об’єктом комунальної власності, на якому буде розміщено пересувну тимчасову споруду.
Таким чином, після виконання вищезазначених процедур, суб’єкт господарювання через адміністратора Центру адміністративних послуг «Віза» отримує зареєстрований договір разом з погодженим паспортом прив’язки.
До відома! Всього з моменту започаткування механізму розміщення пересувних тимчасових споруд у місті проведено 9 засідань конкурсної комісії з визначення переможців серед суб’єктів господарювання на 81 місце. Станом на 01.05.2018 укладено 71 договір, за якими суб’єктами господарювання – переможцями конкурсів сплачено до бюджету міста понад 91 тис.грн.
Зробимо разом наше місто кращим!
Контакти управління розвитку підприємництва:
телефон: 74-39-72;
електронна адреса: urp@kr.gov.ua.
05 вересня 2018