Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

«Гаряча» лінія Центру «Віза»: з чим звертаються під час воєнного стану

Створено: 2022-07-05 09:20:56Оновлено: 2022-07-05 09:26:10

«Гаряча» лінія Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») вже більше 4-ох років працює для замовників послуг та  мешканців Криворізької громади і ні в період пандемії, не під час воєнного стану не припиняла консультування та продовжує працювати в штатному режимі (понеділок-п’ятниця  з 8:00 до 16:30). Всі дзвінки на номер 0-800-500-459 для мешканців – БЕЗКОШТОВНІ. Оператори уважно аналізують тематику звернень та постійно проводять роз’яснення з актуальних питань, інформація щодо яких також розміщується на вебпорталі Центру «Віза» («Центр Дії») та офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету.

Під час воєнного стану кількість дзвінків, що надходять на «Гарячу» лінію Центру «Віза»  («Центр Дії»)  значно  зросла.  Так  з  початку  року операторами вже опрацьовано 20 477 вхідних дзвінків, в тому числі у червні надійшло 3076 дзвінків. На першому місці за кількістю звернень, звичайно ж, паспортні питання. Тож, вкотре надаємо роз’яснення.

На сьогоднішній день в місті працює 6 паспортних офісів Центру «Віза» («Центр Дії»), а саме в Тернівському, Покровському, Саксаганському, Довгинцівському, Центрально-Міському районах та у Головному офісі на пл. Молодіжній, 1. Всі вони щоденно приймають документи на виготовлення біометричних паспортів згідно графіка роботи та за попереднім записом. Але, на сьогоднішній день існує затримка надходження до міста біометричних паспортів, через це терміни їх видачі за звичайною та прискореною процедурою не дотримуються.

Звертаємо увагу, що на час воєнного стану в Україні зупинено строки надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання, це передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 165 «Деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб».

Шановні замовники паспортних послуг!

Ми обов’язково проінформуємо кожного з Вас SMS-повідомленням про надходження виготовлених біометричних паспортів до паспортних офісів Центру «Віза» («Центр Дії»).

Додатково повідомляємо, що самостійно перевірити стан оформлення біометричного паспорта можна на офіційному сайті Державної міграційної служби України через онлайн-сервіс «Перевірка стану оформлення документів» або за посиланням: https://cutt.ly/NJF5oMr.

Зважаючи на те, що розпочалася пора вступу до ВУЗів, другим за популярністю є питання отримання витягу з Реєстру Криворізької міської територіальної громади («довідки про прописку»). Є два варіанти його отримання – офлайн (особисто у  відділах реєстрації місця проживання фізичних осіб) та онлайн (на порталі Дія).

Для отримання вищезазначеного витягу особисто необхідно звернутись до відділів реєстрації місця проживання фізичних осіб управління з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради за місцем реєстрації осіб, розташованих за адресами:

-          Тернівський район: вул. Короленка, 1А, каб. 127; 

-          Покровський район: вул. Шурупова, 2, каб. 114, 115, 116, 117;

-          Саксаганський район: вул. Володимира Великого, 32, каб. 112;

-          Довгинцівський район: вул. Дніпровське шосе, 14;

-          Центрально-Міський район: вул. Староярмаркова, 44;

-          Металургійний район: вул. Галатова, 2;

-          Інгулецький район: пр-т  Південний, 1; вул.  Гірників, 19.

Звертаємо увагу, що прийом замовників послуг в «офісах прописки» здійснюється лише за ПОПЕРЕДНІМ ЗАПИСОМ до електронної черги (за посиланням  https://cutt.ly/LGGucwq).

Якщо ж Ви бажаєте зекономити час, або не маєте змоги особисто відвідати відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб, можна отримати електронний витяг на порталі Дія. Для цього необхідно:

-          зареєструватися чи авторизуватися в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису;

-          перевірити коректність особистих даних у профілі користувача, оновити їх за необхідності;

-          вибрати послугу «Витяг з реєстру територіальної громади»;

-          перевірити інформацію про місце проживання. Якщо все правильно — сформувати витяг.

Витяг з Реєстру територіальної громади формується засобами відомчої інформаційної системи ДМС України з використанням  системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів, за запитом особи та безкоштовно.

Електронний витяг формується у довільній формі, придатній для сприйняття її змісту, разом з унікальним електронним ідентифікатором (QR-кодом) та зберігається у кабінеті громадянина на порталі «Дія».

Сформований витяг містить інформацію про особу, адресу та дату задекларованого/зареєстрованого місця її проживання (перебування), а також адресу й дату зняття з місця проживання або відомості про скасування/декларування реєстрації/зняття з задекларованого/зареєстрованого місця проживання.

Електронний документ можна завантажити на порталі та зберегти на смартфоні чи зручному носії, а за допомогою QR-коду Ви зможете пред’явити витяг під час отримання адміністративних чи соціальних послуг – інформацію можна буде зчитати та перевірити шляхом отримання даних із відомчої інформаційної системи ДМС.

Ми працюємо для Вас!

#ВсеБудеЦНАП!

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected],

https://viza.kr.gov.ua/

05 липня 2022

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради