1520 – СЕРВІС, ДО ЯКОГО ВАРТО ЗВЕРТАТИСЯ!
У цьому вже пересвідчилися багато криворіжців, проблемні питання яких оперативно вирішено.
Про велику кількість добрих справ прозвітували виконавці заявок, які надійшли до Контакт-центру 1520 від мешканців міста. Ось лише декілька з них: «Дякую адміністрації та Раді оборони міста за відновлення понтонного мосту по вул. Шокальського та турботу про людей» - так заявник у телефонній розмові подякував Олександру Вілкулу.
Слова вдячності криворіжці висловлюють в.о. міського голови Юрію Вілкулу за підтримку і дбайливе ставлення до людей похилого віку, людей з інвалідністю та надання продуктових наборів.
Також слова подяки були озвучені мешканцями вул. Січеславська,18 (Покр.р-н) за відновлення благоустрою після проведених КП «Кривбасводоканал» робіт; вул. Соборності, 17 (Мет.р-н), - колективно подякували бригадиру КП «Кривбасводоканал» Шишкіну Роману за якісно виконану роботу по прочищенню квартальної каналізації; вул. Рекордна,5 (Покр. р-н) – за омолодження дерев напроти контейнерного майданчику; вул. Перлинна, 40 (Покр.р-н) - за здійснення ремонту каналізаційної системи в підвальному приміщенні управителем будинку ТОВ «УЮТ-2011»; вул. Вербова, 3 (Терн.р-н) – ліквідацію пориву на мережі водопостачання; вул. Космонавтів, 45 (Сакс.р-н) - за злагоджену, організовану роботу, високий професіоналізм всього колективу від санітарок до лікарів, за смачне харчування, уважне ставлення до пацієнтів у КП «Криворізька міська клінічна лікарня №2»КМР; вул. Проскурівська (Довг.р-н) – за відновлення зовнішнього освітлення на вулиці; вул. Остроградська, 13 - за роботу пункту незламності, який знаходиться в Криворізький гімназії 84, особливо зміну, яка чергувала в ніч 11.02.2023-12.02.2023 за добре ставлення до відвідувачів; мік-рн 4-й Зарічний, 20 (Покр.р-н) – за знесення сухостою на прибудинковій території; вул.Юрія Камінського, 1 (Мет.р-н) – за оперативне накриття комунікаційних колодязів, які створювали небезпеку для мешканців будинку; вул. Пришвіна,4 (Сакс.р-н) – аварійній бригаді ТОВ «ЖИТЛОСЕРВІС-КР» за якісне виконання робіт у підвальному приміщенні. Таких подяк у 2023 році надійшло понад 200, а найбільш «вдячними» були мешканці Покровського, Саксаганського, Тернівського районів: за їх заявками було складено відповідно 21,3%, 18,7%, 16% подяк виконавцям.
Функціональні можливості програмного забезпечення е-сервісу Контакт-центр дозволяють нашим заявникам самостійно відслідковувати виконання робіт через свої особисті кабінети на вебсайті е-сервісу spilkuisia.kr.gov.ua - виконавці заявок можуть завантажувати фото-підтвердження виконаних робіт.
Шановні криворіжці! Нагадуємо вам, що звернутися на е-сервіс Контакт-центр виконкому Криворізької міської ради можна:
- Щодня з 08.00 до 20.00 за телефонами 1520 (для тих, хто користується зв’язком мобільного оператора «Київстар»), (056) 499-1520 (для інших операторів мобільного і стаціонарного зв’язку) .
Цілодобово – на сайт spilkuisia.kr.gov.ua (інструкцію з користування особистим кабінетом «Контакт- центр м. Кривий Ріг» можна переглянути на сайті у вкладці «Про портал»).
05 травня 2023