Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ДВІ БУДІВЛІ – ОДНА АДРЕСА: ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИ ОБ'ЄДНАННЯ ОКРЕМИХ ОБ'ЄКТІВ НЕРУХОМОСТІ У ВИКОНКОМІ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ?

Створено: 2018-05-05 13:44:48Оновлено: 2018-05-05 13:47:12

  

Трапляються випадки, коли у власності особи перебуває декілька будівель та споруд, розташованих поряд одна з одною. Зазвичай такі об’єкти нерухомості мають різні функціональні призначення (адміністративна будівля, склад, сарай тощо) та поштові адреси.

Ситуація ускладнюється, коли всі будівлі розташовані на одній землі, адже відповідно до вимог земельного законодавства, в такій ситуація зазначена земельна ділянка підлягає поділу або виділу, а це – тривала бюрократична процедура, яка починається з виготовлення технічної документації і закінчується проведенням державної реєстрації прав на новосформовані земельні ділянки.

Для того щоб спростити процес оформлення прав на нерухомість, законодавством передбачена можливість об’єднання окремих об’єктів нерухомості в один комплекс будівель та споруд з присвоєнням йому нової поштової адреси.

Особливо актуальним це питання є для суб’єктів господарювання та підприємців, оскільки за результатами об’єднання власник може повноцінно користуватись своєю нерухомістю та земельною ділянкою під нею, в тому числі, для здійснення підприємницької діяльності.

Для реєстрації права власності на нерухомість, утворену в результаті об’єднання, можна звернутись до управління з питань  реєстрації виконкому Криворізької міської ради, Центру адміністративних послуг «Віза» чи його територіальних підрозділів, інших акредитованих суб’єктів та надати:

1)       паспорт або інший документ, що посвідчує особу (пред’являється);

2)       квитанцію про сплату адміністративного збору;

3)       документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна до його об’єднання (крім випадків, коли право власності на такий об’єкт вже зареєстровано в Державному реєстрі прав);

4)       декларацію про введення об’єкта в експлуатацію (крім випадків, коли об’єкт нерухомого майна створюється шляхом поділу або об’єднання без проведення будівельних робіт, що відповідно до законодавства потребують отримання дозволу на їх проведення) – зазначений документ отримується державним реєстратором самостійно за допомогою програмних засобів Державного реєстру прав шляхом здійснення пошуку за його номером;

5)       технічний паспорт на новостворений об’єкт;

6)       рішення про присвоєння адреси.

Якщо об’єкти перебувають у спільній власності, співвласникам необхідно додатково подати:

1)       письмову згоду всіх співвласників на проведення об’єднання майна, що перебуває у спільній власності;

2)       письмову заяву або договір співвласників про розподіл часток у спільній власності на таке майно –  у разі коли в результаті об’єднання майна, що перебуває у спільній власності, змінюється розмір часток у такому праві спільної власності.

За результатами проведення реєстрації власник отримує витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на новостворений об’єкт нерухомості із зазначенням нової поштової адреси.

 

Ми працюємо для Вас!
Наші контакти:

 • Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради: м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-34, 92-03-22, 74-29-49;    e-mail: [email protected].

 • Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].

05 травня 2018

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради