Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520 В ЦИФРАХ І ФАКТАХ:

Створено: 2024-04-05 12:22:11Оновлено: 2024-04-05 12:22:58

результати роботи у березні 2024.

У березні  поточного року до Контакт-центру 1520 зателефонували майже 13 тис. криворіжців, зареєстровано 3732 заявок, по іншим дзвінкам надавалися роз’яснення та консультації безпосередньо під час телефонного звернення.

Найпопулярнішим способом залишити заявку з хвилюючого питання  залишається телефонний дзвінок на наш короткий номер і це майже 87% заявок складених у березні. Крім цього, 0,4% заявок були створені під час онлайн-приймів керівників органів місцевого самоврядування у Контакт-центрі 1520. Інші 12,8% (478) заявок були оформлені самостійно заявниками через особистий кабінет на сайті Контакт-центу 1520 spilkuisia.kr.gov.ua. Також сайт дає можливість ознайомитися  з оголошеннями про проведення ремонтних робіт підприємствами-надавачами послуг, яких за березень було розміщено - 291. Згідно статистики за звітний місяць чисельність відвідувань сайту склала 74,1 тис., а це не тільки мешканці нашого міста, а й усієї України, які становлять 83% і 17% мешканців з інших країн (Польща, Німеччина, Болгарія, Нідерланди, США, Чехія, Об’єднане Королівство, Канада, Франція та інші).

Найбільш актуальними у  березні були наступні питання:

-         теплопостачання будинків – 35%;

-         водопостачання та водовідведення -  18%;

-         відновлення зовнішнього освітлення – 6,5%;

-         благоустрою територій та стану контейнерних майданчиків – 6,5%;

-         стану доріг – 2,2%;

-         роботи громадського транспорту – 2%.

Фіксувалися також питання життєдіяльності під час воєнного стану (ліквідація наслідків ракетних атак, робота сирен, стан захисних споруд тощо)- 1,3%, роботи об’єктів бізнесу - 0,83%,  соціальної підтримки - 0,7%, охорони здоров’я - 0,6%, стану комунікаційних колодязів - 0,6% та інші.

0,2% запитань надійшло від Захисників і Захисниць та їх родин. Найактуальнішими є питання медичного забезпечення (37,5%), призначення та виплати пенсій, отримання соціальної картки «Я-Ветеран» (25%), пільгового проїзду у транспорті (12,5%) та інше.

Керівниками органів місцевого самоврядування у березні проведено 12 онлайн-прийомів, під час яких опрацьовано 117 питань, складено 14 заявок.

Пріоритетним напрямком нашої роботи залишається контроль за якісним виконанням ваших заявок, тому ми ретельно підходимо до питання їх закриття. Станом на зараз 80% заявок, які надійшли у березні, виконані, 20% перебувають на виконанні у суб’єктів господарювання.

 Контакт-центр – це інноваційний та ефективний електронний інструмент роботи із заявками громадян, який надає криворіжцям багато можливостей: від повідомлення про проблеми, надання пропозицій, відстеження виконання своїх заявок до пошуку різноманітної корисної інформації, у тому числі й повідомлення надавачів послуг про проведення на своїх об’єктах ремонтних робіт.

Дякуємо Вам за небайдужість і довіру та чекаємо на Ваші дзвінки та повідомлення!

05 квітня 2024

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради