Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ПРАКТИЧНІ КЕЙСИ ДЛЯ РОБОТИ З ВЕТЕРАНАМИ: ДРУГИЙ ДЕНЬ НАВЧАННЯ АДМІНІСТРАТОРІВ ЦНАПу «ВІЗА» («ЦЕНТР ДІЇ»)

Створено: 2023-04-05 16:11:51Оновлено: 2023-04-05 16:14:26

Надання якісних послуг ветеранам і членам їх сімей через мережу центрів надання адміністративних послуг є ефективним інструментом повернення українських Захисників і Захисниць та їхніх родин до мирного життя, сприяння гідній самореалізації у суспільстві.

            У виконкомі міської ради продовжується напрацювання додаткових публічних ветеранських послуг в рамках проєкту «Я-ВЕТЕРАН», їх перелік планується затвердити на черговій сесії міськради. Ми запросили для співробітництва громадські організації, об’єднання ветеранів та їх родин - таких в місті більше 20. Їх досвід в роботі з воїнами, ветеранами буде в основі роботи по запровадженню додаткових послуг, бо сьогодні ЦНАП «Віза» надає їх 531, у тому числі більше 300 - є актуальними для ветеранів.

            Надання належного і якісного сервісу ветеранам, членам їх сімей та родинам полеглих є одним їз основних завдань, визначених Урядом в межах формування комплексної ветеранської політики.

            На черговому навчанні адміністраторів ЦНАПів Дніпропетровської області, які проводили Мінветеранів України разом з Дніпропетровською облдержадміністрацією - посадові особи опановували практичні кейси щодо особливостей взаємодії з Захисниками і Захисницями, членами їх сімей, отримали відповіді на найпоширеніші питання від фахівців профільних підрозділів Мінветеранів України та психологів.

 Ми працюємо для Вас!

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр «Дії»):

e-mail: [email protected],

                                                                                                           https://viza.kr.gov.ua

05 квітня 2023

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради