КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520 : ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ «ОНЛАЙН-ПРИЙОМІВ ДЛЯ ЗАХИСНИКІВ, ЗАХИСНИЦЬ ТА ЇХ РОДИН»
Створено: 2024-03-05 15:43:13Оновлено: 2024-03-05 15:45:17
Шановні криворіжці!
У лютому в рамках роботи діалогової платформи щодо розвитку у місті нової ветеранської політики – політики Героїв у Контакт-центрі 1520 відбулись онлайн-прийоми для Захисників і Захисниць, та їх родин, на яких наші Захисники та Захисниці отримали вичерпні, професійні консультації з різних питань.
У підсумку, протягом місяця було проведено 11 онлайн-прийомів, під час яких посадовцями опрацьовано 36 «викликів», найактуальнішими з яких, були:
- питання медичного обслуговування;
- питання соціального захисту;
- питання отримання адміністративних послуг;
- земельні питання;
- житлово-комунальні питання;
- питання порядку отримання соціальної картки “Я-Ветеран”;
- питання пенсійного забезпечення, призначення та виплати субсидій, а також пільг на оплату ЖКП.
Всі питання розглянуті у повному обсязі, надані розгорнуті консультації та створені заявки.
Шановні Захисники і Захисниці та ваші родини!
Дякуємо за те, що Ви мужньо захищаєте нашу рідну Батьківщину, за Вашу відвагу, хоробрість та патріотизм! Ми впевнені, що завдяки таким Героям і Героїням, Перемога буде за нами!
Низький уклін Вам та Вашим родинам!
Нагадуємо, якщо є питання, які потребують вирішення, або консультації, Ви щодня з 08.00 до 20.00 можете зателефонувати в Контакт-центр 1520 за номером 1520 («Київстар») та (056)499-1520 (для інших операторів мобільного і стаціонарного зв’язку), а також звернутись на сайт https://spilkuisia.kr.gov.ua/ в будь-який зручний для Вас час.
05 березня 2024