УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ РЕЄСТРАЦІЇ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РОЗ’ЯСНЮЄ: ЧИ ПОТРІБНО РЕЄСТРУВАТИ ЗНИЩЕННЯ БУДІВЛІ?
Створено: 2019-03-05 12:09:20Оновлено: 2019-03-05 12:11:26
Досить часто мешканці нашого міста цікавляться, чи варто реєструвати знищення свого нерухомого майна? Працівники управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради інформують про порядок та умови внесення відомостей про знищення до Державного реєстру нерухомості.
Незалежно від того, з якої причини було знищено нерухомість (знесення, пожежа), власнику необхідно внести відомості про даний факт до Державного реєстру нерухомості, адже законом встановлено, що право власності на нерухомість припиняється з моменту державної реєстрації знищення нерухомості!
Якщо не внести відомості про знищення будинку та побудувати на його місці новий це призведе до унеможливлення реєстрації прав на новобудову. Не слід забувати, що на знищене майно можуть нараховуватись податки або накладатися арешт у випадку, якщо до Державного реєстру нерухомості не буде внесено відомостей про його знищення.
Тим паче, що зареєструвати знищення ПРОСТО, ДОСТУПНО та ЛЕГКО можна звернувшись до Центру адміністративних послуг «Віза» та надавши акт про знищення майна та квитанцію про сплату адміністративного збору. Також необхідно мати при собі документи, що посвідчують особу.
Ми працюємо для Вас!
Наші контакти:
• Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради: м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-34, 92-03-22, 74-29-49; e-mail: [email protected].
• Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].
05 березня 2019