Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ЗАПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ ДО КЕРІВНИКІВ ВИКОНКОМУ МІСЬКОЇ РАДИ У ПРЯМОМУ ЕФІРІ 1520.

Створено: 2021-02-05 10:38:57Оновлено: 2021-02-05 10:48:48

  Продовжуємо фахові онлайн-консультації посадовців виконкому Криворізької міської ради у Контакт-центрі 1520.  За період  з 1 по 4 лютого з мешканцями спілкувалися керівники департаментів: соціальної політики, освіти і науки, адміністративних послуг та управління з питань реєстрації.

До директора департаменту соціальної політики виконкому Криворізької міської ради Інеси Благун звернулися за допомогою з наступних питань.

Компенсація на оплату житлово-комунальних послуг, що змінилося у цьому році?

Уже шостий рік поспіль мешканцям міста надається часткова компенсація вартості окремих видів житлово-комунальних послуг.

Щороку, враховуючи звернення громадян, ця програма підтримки удосконалюється. Так, наприклад, у минулому році розширився перелік послуг, на яку надається компенсація: до послуг тепло-, водопостачання та водовідведення додалася послуга з утримання будинку. Розширилася також категорія громадян, до понад 20 категорій додалися ще й мешканці гуртожитків комунальної власності.

У 2021 році перелік громадян, які мають право на компенсацію, не змінився, водночас відбулася найочикуваніша зміна – сума компенсації збільшилася удвічі і тепер складає 1000 грн. Як і у попередні роки, ця допомога одноразова, надається один раз на одне домогосподарство, незалежно від кількості зареєстрованих у приміщенні громадян, які мають право на таку компенсацію, на один вид послуги.

Нагадуємо, що прийом заяв на отримання компенсації здійснюється до першого грудня поточного року. Дислокацію пунктів прийому громадян надамо пізніше, після остаточного визначення виконкомами районних у місті рад. А поки що прийом заяв здійснюється в управліннях праці та соціального захисту населення та територіальних центрах соціального обслуговування.

Довідково:  у 2020 році такий вид допомоги отримали близько 135 тисяч містян на суму  68,1 млн. грн.

  • Мені призначили безготівкову субсидію через Ощадбанк. Чи можу я написати заяву аби отримувати субсидію на руки?

Перехід за заявою отримувача субсидії можливий лише з готівкової форми виплати на безготівкову.

Готівкою з виплатою на руки субсидія призначається особам, які отримували її у минулому опалювальному періоді та по закінченню якого не мають заборгованості за житлово-комунальні послуги.

За відсутності на кінець опалювального періоду простроченої понад два місяці заборгованості за житлово-комунальні послуги, на наступний термін субсидія автоматично призначатиметься готівкою.

  • Я є внутрішньо переміщеною особою, яка наприкінці 2020 року переїхала до м. Кривого Рогу. Чи можу я оформити субсидію?

Можете. Внутрішньо переміщеним особам житлова субсидія призначається за місцем проживання без необхідності укладення договору наймання (оренди) житла при цьому рішення про призначення житлової субсидії приймається районною комісією.

Інформація щодо осіб, які входять до складу домогосподарства зазначається заявником у декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, без надання додаткових довідок, і при розрахунку субсидії до сукупного доходу таких домогосподарства не включається адресна допомога внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

На цьому тижні  актуальними стали питання організації освітнього процесу у закладах освіти міста на які відповідала директор департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради Тетяна Крипак.

Реформування мережі закладів загальної середньої освіти міста.

      Законами України «Про освіту» (2017) та «Про повну загальну середню освіту (2020) впроваджено ряд новацій:

  1. термін здобуття повної загальної середньої освіти становить 12 років;
  2. здобуття повної загальної середньої освіти має три рівні: початкова (1-4 клас) – початкова школа; базова   (5-9 класи) – гімназія; профільна (10-12 класи) ліцей.

Третій профільний рівень забезпечується ліцеями за двома спрямуваннями: академічне та професійне.

У нашому місті 134 заклади ЗСО. Наявні такі типи як: загальноосвітні школи І-ІІІ ступенів, спеціалізовані школи з поглибленим вивченням окремих предметів, НВК тощо. В новому законодавстві таких типів уже немає. Тому, органами місцевого самоврядування вживаються заходи щодо приведення у відповідність наявних типів ЗЗСО до вимог чинного законодавства України. Законодавством визначений перехідний п’ятирічний період до 2022 року.

За минулий рік у нас перепрофільовано 38 ЗЗСО:

  1. початкова школа – 3;
  2. гімназії – 34;
  3. НРЦ – 1 (для дітей з особливими освітніми потребами, зумовленими складними порушеннями розвитку).

У 2021 році планується перепрофілювання 12 ЗЗСО.

У 2022 році планується завершення процесу перепрофілювання.

Можу повідомити, що 80% ЗЗСО набудуть статусу гімназії зі структурними підрозділами «початкова школа». Визначено ЗЗСО, які планують набути статусу академічних ліцеїв. Їх 21 – міського підпорядкування та 3 – обласного (у минулому – санаторні школи №5, 7, 8)

Процес реформування мережі ЗЗСО є досить чутливим питанням, що зачіпає інтереси всіх учасників освітнього процесу: керівників, педагогів, батьків, дітей. Тому, дана робота відбувається з широким обговоренням серед педагогів на педагогічних радах, серед батьків на батьківських зборах, на нарадах різних рівнів, колегіях ДОіН та ВО районів. Остаточне рішення щодо зміни типу закладу приймає його засновник – Криворізька міська рада. Робота станом на сьогодні триває.

  • Організації та проведення ЗНО-2021 в м. Кривий Ріг.

У березні 2021 року на засідання виконкому буде запропоновано проєкт рішення щодо створення належних умов організації та проведення ЗНО-2021 в м. Кривий Ріг.

Протягом одного місяця, з 01 лютого по 01 березня 2021 року триває процес реєстрації на участь в основній сесії ЗНО-2021.

Реєстрація випускників 11-х класів відбувається безпосередньо в закладах загальної середньої освіти, тому, що для одинадцятикласників державна підсумкова атестація проходить виключно у формі ЗНО.

Для випускників минулих років у м. Кривому Розі з 01.02.2021 по 05.03.2021 працюють два консультаційні пункти з питань реєстрації на ЗНО-2021 на базі:

-  Державний університет економіки і технологій (вул. Медична, 16);

-  ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет»      (пр. Гагаріна, 54). Графік роботи пунктів: понеділок – п’ятниця з 0900 до 1700.

Для тих, хто зареєструвався на пробне ЗНО-2021, воно відбудеться 10.04.2021.

Основна сесія буде тривати з 12 предметів з 21 травня по 15 червня 2021 року. У місті будуть створені пункти тестування з усіх предметів; буде організовано навчання персоналу, що буде задіяний у процедурі проведення ЗНО; налагоджено співпрацю з Нацполіцією, Державною службою охорони, спецзв’язком, управлінням охорони здоров’я.

У ЗЗСО результати надійдуть поетапно, до 30 червня  2021 року.

Дуже цікавили мешканців міста й питання  одержання витягів з нормативно-грошової оцінки землі, оформлення паспортів, водійських прав, пакетних послуг на які відповідала директор департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради Людмила Зеленська.

Одержання витягів з нормативно-грошової оцінки землі.

Нормативна грошова оцінка земель, відповідно до законодавства, проводиться раз у 5-7 років, а землекористувачам для визначення поточних зобов’язань необхідно самостійно проіндексувати її на коефіцієнт індексації. Технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Кривого Рогу затверджено рішенням Криворізької міської ради від 24.06.2015 №3728 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Кривого Рогу», яке набуло чинності з 01.01.2016.

Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель, зазначеної в технічній документації з нормативної грошової оцінки земель та земельних ділянок, оприлюднюється Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру не пізніше 15 січня поточного року та становить за попередні роки: 2016 рік – для сільськогосподарських угідь (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги) – 1,0, для земель несільськогосподарського призначення – 1,06; 2017 рік – 1,0; 2018 рік – 1,0;  2019 рік – 1,0;2020 рік – 1,0.

Витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель на поточну дату можна отримати, подавши заяву у Центрі «Віза», попередньо зареєструвавшись у електронній черзі, або замовити on-line за допомогою електронних сервісів Держгеокадастру https://e.land.gov.ua/services або публічної кадастрової карти https://map.land.gov.ua  

  • Який термін дії паспорта громадянина України у формі ID-картки?

Особам віком від 14 до 18 років паспорта України у формі картки видається зі строком дії 4 років

-  Особам, яким виповнилося 18 років, паспорт громадянина України у формі картки видається зі строком дії 10 років.

Термін дії  зазначено на лицьовому боці паспорта.

Якщо термін дії паспорта у формі ID-картки спливає, то він підлягає обміну.

Документи для обміну ID-картки можуть бути подані протягом одного місяця до дати закінчення строку його дії.                                       

Для обміну подаються оригінали наступних документів:

-         паспорт, що підлягає обміну;

-         свідоцтво про шлюб/розлучення (за наявності);

-         квитанція про сплату адміністративного збору.

Вартість залежить від терміну оформлення:

  • за звичайною процедурою (не пізніше ніж  через 20 робочих днів) -  363 грн;
  • у терміновому порядку (не пізніше ніж через 10 робочих днів) – 489 грн.

Документи для обміну паспорта у формі ID-картки можуть подаватися заявником до будь-якого територіального підрозділу ДМС або ЦНАП незалежно від місця реєстрації.

  • Які документи необхідно надати для обміну посвідчення водія?

Надаються наступні документи:

-          посвідчення водія, що обмінюється;

-          паспорт громадянина України;

-          копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, а у разі відсутності, в силу релігійних переконань - паспорт з відміткою про це;

-          документи, що підтверджують зміну персональних данних особи, якщо такі відбулися;

-          медична довідка встановленого зразка, дійсна на дату подання документів;

-          платіжний документ (квитанцію), який засвідчує оплату бланкової продукції.

Вартість виготовлення посвідчення водія – 219 грн. (без послуг банку).

  • Які послуги у Центрі «Віза» можна отримати комплексно, одним пакетом?

Усього через Центр надається 9 «пакетних» послуг за такими життєвими ситуаціями: «Народження дитини»,  «Новий суб’єкт – новий об’єкт», «Втрата близької людини», «Розміщення зовнішньої реклами», «Втрата документів», «Зміна імені», «Оформлення документів спадкоємця», «Зміна місця проживання», «Переведення садового будинку у житловий».

Крім того, у 2020 році Кривий Ріг одним з перших міст в Україні долучився до надання загальнодержавних комплексних електронних послуг: «єМалятко» (9 в 1) та «ID-14» (2 в 1) – оформлення першого паспорта громадянина України та отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків (РНОКПП) одночасно за однією заявою.

 

Начальник управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради Тамара Заклецька надала відповіді з питань державної реєстрації бізнесу, нерухомості, місця проживання.

  • Чи можливо отримати послуги з реєстрації бізнесу онлайн?


Так, отримати онлайн послуги з реєстрації бізнесу можна на порталі державних послуг «Дія» за посиланням  https://diia.gov.ua/.

На порталі визначений наступний перелік послуг:  реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю на підставі модельного статуту; перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статут.   А також:

 

 

  • Як працюють «Офіси прописки» в умовах карантинних обмежень?

Прийом громадян в «офісах прописки» здійснюється ВИКЛЮЧНО ЗА ПОПЕРЕДНІМ ЗАПИСОМ з дотриманням часового інтервалу, який дозволяє виключити контакт між відвідувачами та дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 метра).

Попередній запис на прийом до відділів реєстрації місця проживання громадян виконкомів районних у місті рад здійснюється через портал державних послуг  iGov за посиланням: https://igov.gov.ua/service/29/general або за номерами телефонів:

                                                 

  • Як захистити свою нерухомість від незаконних посягань?

 

Одним із способів захисту від незаконних посягань є подання заяви про заборону вчинення реєстраційних дій.

Таку заяву можна подати до Центру адміністративних послуг «Віза» або управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради. З моменту внесення заяви до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, нерухомість не може бути продана, подарована чи відчужена іншим шляхом протягом 15 календарних днів.

Повторне подання заяви можливе через 5 календарних днів з дня завершення строку дії попередньої заявице надає час для того, щоб звернутися до суду та отримати судове рішення про заборону вчинення реєстраційних дій.

Дякуємо криворіжцям за питання!

Сподіваємося, що консультації були для ВАС корисними!

05 лютого 2021

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради