Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ВІДПОВІДАЄМО НА АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ ДО КОНТАКТ-ЦЕНТРУ 1520

Створено: 2021-02-05 16:22:37Оновлено: 2021-02-05 16:29:12

ДИРЕКТОР ДЕПАРТАМЕНТУ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ  ВИКОНКОМУ  КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ЛЮДМИЛА ЗЕЛЕНСЬКА

 

  • У пологовому будинку не отримали «пакунок малюка». Що робити?

         За інформацією Мінсоцполітики України «пакунки малюка» доставлено до закладів охорони здоров’я та структурних підрозділів з питань соцзахисту населення.

Разом з тим, оформити послугу з отримання «пакунку малюка» у формі монетизованої допомоги можна,  починаючи з 31 дня народження дитини, у  складі пакетної послуги «Народження дитини» в усіх підрозділах Центру «Віза», що розташовані у кожному районі міста, а в Інгулецькому – їх 2. При зверненні Вам необхідно надати копії: 

-          свідоцтва про народження дитини;

-  довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків;

-          рішення про встановлення опіки (у разі потреби);

-          рішення про влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя (у разі потреби);

-  довідки з пологового будинку про неотримання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка».

  • · Чи можна багатодітній родині отримати допомогу від міста через Центр «Віза»?

З січня поточного року пакетну послугу «Народження дитини», що надається в Центрі «Віза» доповнено послугою: «Надання одноразової допомоги багатодітним сім’ям міста бюджетним коштом».

       Право на отримання грошової компенсації мають багатодітні сім’ї міста, що зареєстровані та проживають у м. Кривому Розі та багатодітні сім’ї, що складаються з внутрішньо переміщених осіб, які виїхали з окупованої території або  зони проведення антитерористичної операції на сході України й операції об’єднаних сил у Донецькій і Луганській областях, та узяті на облік в управліннях праці та соціального захисту населення виконкомів районних у місті рад.

Матеріальна допомога виплачується коштом міського бюджету раз на рік, прийом документів здійснюється протягом року до 01 грудня.  Для отримання  послуги необхідно надати такі документи:

-         заяву на ім’я міського голови;

-         письмову згоду на збір та обробку персональних даних, необхідних для призначення матеріальної допомоги;

-           копію паспорта одного з батьків багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу);

-         копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника

податків (крім осіб, які через релігійні або інші переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки та мають відмітку в паспорті про відмову від прийняття такого номера) (з пред’явленням оригіналу);

-            копію посвідчення батьків багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу);

-            копію свідоцтв про народження дітей (з пред’явленням оригіналу);

-            довідку про те, що батьки за іншим місцем реєстрації матеріальну допомогу не отримували.

 

  • Моя квартира не приватизована. Чи можу я це зробити і як?

 

Приватизувати квартиру можна звернувшись до Центру «Віза» або його територіальних підрозділів у кожному районі міста за місцем знаходження квартири, за наявності у Вас ордера  або договору найму на жиле приміщення. Якщо таких документів немає, спочатку  необхідно буде їх отримати. Це теж можна зробити в Центрі «Віза». Кожна життєва ситуація індивідуальна,  важливо, щоб Ви були квартиронаймачем житла, яке плануєте приватизувати, або членом його родини.

 Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
 тел. 0-800-500-459 (безкоштовно)
e-mail
[email protected];                                                                                                                                  http://viza.kr.gov.ua

НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ РЕЄСТРАЦІЇ

ВИКОНКОМУ  КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ТАМАРА ЗАКЛЕЦЬКА

 

  • Чому витяг з реєстру нерухомості видається адміністратором ЦНАП «ВІЗА»?

 

Якщо Ви отримали витяг про державну реєстрацію нерухомого майна з підписом та печаткою адміністратора, хвилюватися не варто, адже законодавством передбачена така можливість. Надання послуг у сфері реєстрації нерухомого майна здійснюється через «фронт-офіс» та «бек-офіс».

За допомогою програмних засобів державний реєстратор формує витяг з Державного реєстру нерухомості, а адміністратор ЦНАП роздруковує його та проставляє свої підпис та печатку.

 

  • Як фізичній особі-підприємцю припинити свою діяльність?

 

Для того щоб ФОП вважався припиненим, необхідно внести відповідні відомості про це до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Єдиний документ, який потрібно надати державному реєстратору, адміністратору Центру адміністративних послуг «Віза» – заява про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням за формою № 1 (оформлюється за місцем звернення). Також потрібно надати документ, що посвідчує особу.

Розгляд документів, поданих для державної реєстрації припинення підприємницької діяльності, здійснюється протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.

Адміністративний збір за державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця не сплачується.

Додатково інформуємо, що заяву про припинення підприємницької діяльності можна подати в електронному вигляді за допомогою порталу «Дія» за посиланням: https://diia.gov.ua.

 

  • Яким чином можна зареєструвати місце проживання (прописатися) в дачному будинку, в якому проживаю?

 

Для того, щоб зареєструвати своє місце проживання в садовому або дачному будинку, потрібно перевести його в статус житлового. Переведення дачних і садових будинків у жилі здійснюється безоплатно органами місцевого самоврядування. Для переведення необхідно, щоб садовий будинок відповідав державним будівельним нормам.

У Кривому Розі рішення про переведення дачного або садового будинку в житловий приймають виконкоми районних у місті рад.

«Офіси прописки» розташовані у кожному районі міста Кривого Рогу, що значно полегшує процедуру реєстрації місця проживання в житловому будинку, переведеного з дачного або садового.


05 лютого 2021

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради