Що робити у разі втрати Державного акту на право власності чи постійного користування земельною ділянкою
Створено: 2018-02-05 14:52:33Оновлено: 2018-02-05 14:53:03
Виконавчий комітет Криворізької міської ради стоїть на захисті прав мешканців міста та доводить до відома землекористувачів корисну інформацію.
Діючим законодавством не передбачено отримання дублікату державного акту на право власності чи постійного користування земельною ділянкою у випадку його втрати або зіпсування. Це пов’язано, зокрема, зі змінами в законодавчих актах, ліквідацією відповідних органів, створенням Державного земельного кадастру.
На сьогодні за результатами проведеної державної реєстрації права власності на земельну ділянку особа отримує Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Для державної реєстрації права власності та інших речових прав на земельну ділянку, реєстрацію якої проведено до 1 січня 2013 р. у зв’язку із втратою, пошкодженням чи псуванням відповідного державного акта на право власності чи постійного користування земельною ділянкою використовуються відомості з Державного земельного кадастру.
У разі наявності в заявника копії примірника втраченого, пошкодженого чи зіпсованого державного акта, свідоцтва про право власності на нерухоме майно подається також відповідна копія.
Державна реєстрація прав у зазначеному випадку, проводиться виключно за умови встановлення державним реєстратором наявності зареєстрованих речових прав на підставі таких документів у Державному земельному кадастрі, з обов’язковим зазначенням у Державному реєстрі прав відомостей про втрату, пошкодження чи зіпсування відповідного документа.
Якщо Державний акт про право власності наявний, але в ньому відсутній кадастровий номер земельної ділянки, в таких випадках власникам земельних ділянок необхідно вчинити дії щодо присвоєння кадастрового номера та реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі. Для присвоєння кадастрового номера необхідно звернутися до територіального управління Держгеокадастру.
На підтвердження державної реєстрації земельної ділянки заявнику видається Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Витяг містить всі відомості про земельну ділянку та її кадастровий номер. Кадастровий номер означає, що межі Вашої ділянки вже ніхто не змінить і що Ви не втратите її через підробку документів шахраями.
Звертаємо увагу, присвоєння кадастрового номера не є завершальною стадією реєстрації речових прав на земельну ділянку.
Власнику або землекористувачу необхідно звернутися з попередньо отриманими документами, зокрема, до управління з питань реєстрації виконкому міської ради, Центру адміністративних послуг «Віза» або його територіальних підрозділів для державної реєстрації свого права на відповідну земельну ділянку.
Ми працюємо для Вас!
Наші контакти:
• Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради:
м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-34, 92-03-22, 74-29-49; e-mail: [email protected].
• Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].
05 лютого 2018