КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520 – ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИЙ РЕСУРС ДЛЯ СПІЛКУВАННЯ З ГРОМАДОЮ!
Створено: 2024-12-04 12:00:15Оновлено: 2024-12-04 12:04:03
Електронний сервіс Контакт-центр 1520 вже як понад чотири роки виконує значну роботу з прийому повідомлень від мешканців міста з метою оперативного реагування на порушені проблемні питання. До е-сервісу інтегровано понад 130 суб’єктів виконання заявок. Це підприємства та установи, які надають послуги мешканцям, виконавчі органи міської та районних у місті рад.
У листопаді 2024 року наша статистика була така:
Е-сервіс Контакт-центр 1520 у листопаді опрацював на 13% дзвінків більше ніж у жовтні цього ж року, та це і зрозуміло – у місті розпочався опалювальний сезон.
Хочемо зауважити, що ми приймаємо заявки не тільки телефоном, а й через наш сайт spilkuisia.kr.gov.ua - кількість таких заявок зросла на 2% у порівнянні з минулим місяцем.
Як завжди, кожного місяця, у Контакт – центрі 1520 відбуваються онлайн-прийоми керівників органів місцевого самоврядування: у жовтні проведено 11 прийомів, на яких розглянуто понад 90 «викликів», з яких надано 89 фахових консультацій та створено 2 заявки з питань, які потребували більш детального вивчення.
З графіками онлайн прийомів можна ознайомитись на сайті виконкому Криворізької міської ради KR.GOV.UA та сайті електронного сервісу Контакт-центр виконкому Криворізької міської ради SPILKUISIA.KR.GOV.UA.
ДЯКУЄМО ВАМ ЗА НЕБАЙДУЖІСТЬ І ДОВІРУ.
МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!
04 грудня 2024