Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

КЕРІВНИКИ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ МІСЬКОЇ РАДИ СПІЛКУЮТЬСЯ І ОНЛАЙН З КРИВОРІЖЦЯМИ.

Створено: 2020-12-04 15:18:18Оновлено: 2020-12-04 15:22:35

Як ми анонсували раніше, на цьому тижні криворіжці мали можливість спілкуватися у Контакт-центрі 1520 у прямому ефірі з керівниками структурних підрозділів виконкому міської ради.

З якими питаннями зверталися до директора департаменту адміністративних послуг Людмили Зеленської?

 * Говорять, що вийшов Закон України про покращення роботи ЦНАПів. Щось зміниться в роботі криворізької «Візи»?

- новий режим роботи – не менше шести днів на тиждень та семи годин на день (до цього ми працювали лише у 4-ту суботу кожного місяця);

- новий перелік послуг, через те, що адміністративні послуги, суб’єктом надання яких є міська рада та її виконавчі органи або посадові особи мають надаватися виключно через ЦНАП;

- передбачено можливість направляти результати  адміністративних послуг поштою, в т.ч. за бажанням суб’єкта звернення та за його рахунок – кур’єром.

Отже, департаментом адміністративних послуг готуються відповідні проєкти рішень міської ради та виконкому з цих питань.

 * У пологовому будинку не отримали «пакунок малюка». Що робити?

Оформити послугу з отримання монетизованої допомоги «пакунок малюка» у складі пакетної послуги «Народження дитини» можливо у всіх підрозділах Центру «Віза», що розташовані у кожному районі міста, а в Інгулецькому – їх 2. Допомога передбачає собою виплату «пакунку» в грошовій, безготівковій формі - 5000 гривень та надається батькам новонародженої дитини, патронатним вихователям, прийомним батькам, батькам-вихователям, опікунам.

Що необхідно зробити?

  1. Звернутися до АТ «ПриватБанк» та відкрити рахунок зі спеціальним режимом використання і отримати спеціальну соціальну картку.
  2. Протягом 12 місяців з моменту народження дитини звернутися до Центру «Віза»  або його територіальних підрозділів з відповідним пакетом документів.

Для зручності новоспечених батьків перелік магазинів, що приєдналися до проєкту можна переглянути за посиланням https//pakunok-malyuka.ioc.gov.ua/outletaddresses.

 * Чи правда, що у Центрі «Віза» можна отримати водійські права?

Так, правда, у Центрі «Віза» з кінця 2019 року запроваджено роботу сервісу «ЗЕЛЕНЕ СВІТЛО». За час роботи сервісу «ЗЕЛЕНЕ СВІТЛО» вже понад 230 водіїв отримали посвідчення через Центр «Віза», зареєстровано (перереєстровано) 3 транспортних засоби.

Запрошуємо до Центру «Віза» (площа Молодіжна, 1) за наступними послугами:

- обміняти посвідчення водія (без складання іспитів);

- отримати нове посвідчення водія замість викраденого або втраченого;

- зареєструвати новий транспортний засіб (без огляду);

- перереєструвати транспортний засіб у зв’язку зі зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, імені чи по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, установлення газобалонного обладнання.

До заступника начальника управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради Лоліта Кійло телефонували з питань реєстрації підприємницької діяльності та створення об’єднань співвласників багатоквартирного будинку. Мешканцям були надані роз’яснення про  особливості реєстрації різних організаційно-правових форм господарювання ( ФОП, ТОВ, ТДВ) та алгоритм створення ОСББ.

 

      Ірина Рижкова, начальник управління розвитку підприємництва, отримала декілька телефонних дзвінків від підприємців, яких хвилювало - чи планується карантин «вихідного дня» у найближчі вихідні? Ірина Рижкова роз’яснила, що карантин «вихідного дня» був запроваджений Постановою КМУ від 11.11.2020р. № 1100 та закінчився 30.11.2020р., будь-яких інших нових розпорядчих документів не прийнято.

Дякували місцевій владі за «податкові канікули» та просили роз’яснити, як будуть здійснюватися перерахунки -  автоматично чи потрібно звертатися до податкової? Ні, нікуди звертатися не потрібно, перерахунки будуть зроблені автоматично за видами діяльності, які підпали під обмеження у період дії карантину «вихідного дня».

 Також цікавило підприємців та їх найманих працівників – коли і як можна отримати обіцяні президентом 8 тисяч допомоги? На сьогоднішній день ніяких нормативних документів з цього приводу не прийнято. Є лише інформація, що це буде відбуватися через портал «ДіЯ».

З питань захисту споживацьких прав при придбанні різних товарів та послуг  консультувала в. о начальника відділу з питань захисту прав споживачів апарату міської ради і виконкому Ірина Ворон.

Придбала товар по акції, але він неякісний, Чи можу я його повернути?

Напередодні новорічних свят крамниці рясніють акційними пропозиціями та знижками. Але у деяких магазинах можна зустріти напис «Акційний товар поверненню й обміну не підлягає». Чи дійсно товар, придбаний за акцією, не підлягає поверненню та обміну?

Напис «Акційний товар поверненню й обміну не підлягає» суперечить нормам чинного законодавства.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

У разі порушення прав споживача необхідно першочергово звернутися до керівництва магазину з письмовою претензією та відповідною вимогою.

Якщо вимоги споживача не будуть задоволені, то у такому разі споживач має право звернутися за відновленням споживчих прав до органів, що здійснюють захист прав споживачів або до суду.

Як убезпечити себе від невдалої покупки в інтернет-магазині?

Права споживача при купівлі товару через інтернет-магазин регулюються Законом України «Про захист прав споживачів», який визначає обсяг інформації, що обов’язково має бути доведений споживачу до моменту замовлення товару. Перед покупкою товару в інтернет-магазині необхідно звернути увагу на наявність на сайті такої інформації:

- найменування продавця, його місцезнаходження, порядок прийняття претензій;

- основні характеристики продукції;

- ціну, включаючи плату за доставку та умови оплати;

- гарантійні зобов'язання;

- інші умови поставки;

- порядок розірвання договору.

Тому, щоб убезпечити себе від невдалої покупки в інтернет-магазині, зберегти кошти, радимо споживачам звертати увагу на наявність на сайті інформації, передбаченої статті 13 Закону України «Про захист прав споживачів», зокрема найменування та місцезнаходження продавця. У разі їх відсутності варто взагалі відмовитися від придбання товару.

 

Всім, хто зателефонував, були надані професійні консультації.

04 грудня 2020

© 2009—2025, Виконком Криворізької міської ради