Рейтинг ефективних механізмів зворотнього зв’язку влади з громадою
Створено: 2017-12-04 14:18:07Оновлено: 2017-12-04 14:21:57
Реформа адміністративних послуг є стрімкою і водночас результативною, а 2017 рік в Центрі адміністративних послуг «Віза» - став роком клієнтоорієнтованості! Сервіс «Активний громадянин» на сайті виконкому Криворізької міської ради було запроваджено за ініціативи міського голови Ю.Г. Вілкула, підтримано Криворізькою міською радою (рішення від 21.12.2016 № 1200 «Про затвердження Програми розвитку нових технологій муніципального менеджменту в Центрі адміністративних послуг та його територіальних підрозділах на 2017 – 2019 роки») з 1 липня 2017.
Щомісяця Центр «Віза» досліджує та аналізує думки наших мешканців для підвищення рівня клієнтоцентричності. Ми ретельно вивчаємо побажання активних криворіжців для втілення їх у життя, а також уважно прислухаємось до зауважень!
Саме тому у листопаді активні громадяни визначили рейтинг ефективних механізмів зворотнього зв’язку влади з громадою:
Дякуємо шановні криворіжці за активну позицію та відвертість!
З 2017 року виконком Криворізької міської ради перший і поки єдиний в Україні почав запроваджувати «пакетні послуги» за «життєвими ситуаціями». І тому, в завершенні 2017 року, ми пропонуємо Вам визначити ефективність «пакетних послуг», яких на сьогодні вже 9!
Наскільки ефективними на Вашу думку є «пакетні послуги» за «життєвими ситуаціями» (від 1 до 5 балів):
- Перші документи новонародженої дитини
- Документи багатодітної родини
- Новий суб`єкт – новий об`єкт
- Розміщення зовнішньої реклами
- Втрата близької людини
- Втрата документів
- Зміна імені
- Оформлення документів спадкоємця
- Зміна місця проживання
Ми працюємо для Вас!
Наша якість- Ваша довіра
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
04 грудня 2017