Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Контакт-центр 1520 в цифрах і фактах: результати роботи у вересні 2024

Створено: 2024-10-04 14:55:31Оновлено: 2024-10-04 14:59:27

Електронний сервіс Контакт-центр 1520 – механізм, який зарекомендував себе для мешканців міста як ефективний метод вирішення їх нагальних питань.  

У вересні місяці забезпечено прийом більше 14 тис. повідомлень від містян. Більшість з них надійшло у вигляді телефонних дзвінків – 95%. Інша частина була отримана через особисті кабінети створені на офіційному вебсайті Контакт-центру 1520 spilkuisia.kr.gov.ua5%. Найбільш активними протягом місяця були мешканці Покровського (27%), Саксаганського (23%) та Тернівського (17%) районів. Працівники Контакт-центру 1520 оперативно реагують на повідомлення та за можливості надають консультативну допомогу або створюють заявки, які надалі направляються до відповідних суб’єктів виконання. Тому, за звітній місяць, було зареєстровано 4 171 заявку та надано 10 381 роз’яснення та консультацій.

Організація розгляду заявок – є однією з основних складових роботи сервісу. Так, станом на зараз 74% заявок, які надійшли протягом місяця, виконані, 26% - перебувають на виконанні у суб’єктів господарювання.

Найбільш актуальні питання, які порушувались в заявках, наведені в інфографіці:

Нагадуємо, що на базі Контакт-центру 1520 функціонують віртуальні онлайн-приймальні посадовців. Щомісяця, у чітко зазначені дати та час, мешканці мають змогу поспілкуватися з фахівцями структурних підрозділів виконкому Криворізької міської ради,  керівниками та представниками керівників районних у місті рад та їх виконавчих органів, державними службовцями Пенсійного фонду України. З графіками проведення онлайн-прийомів можна ознайомитись на офіційному вебсайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua та на вебсайті Контакт-центру 1520 spilkuisia.kr.gov.ua. Так, у вересні було проведено 9 прийомів, на яких розглянуто 69 «викликів».

Звертаємо увагу, що зв’язатися з нами можна за телефонами 15-20 (тільки "Київстар"), (056) 499-15-20 (усі оператори, у т.ч. стаціонарного зв'язку) щодня з 08.00 до 20.00 та у режимі 24/7 на сайті spilkuisia.kr.gov.ua.

Дякуємо Вам за небайдужість і довіру. Ми працюємо для Вас!

04 жовтня 2024

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради