Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Особливості реєстрації місця проживання іноземців у місті Кривому Розі

Створено: 2017-10-04 13:27:53Оновлено: 2017-10-04 13:30:40

Створення комфортних умов проживання у місті – одне з головних завдань міської влади. З метою підвищення привабливості міста, в тому числі серед іноземних громадян, виконком Криворізької міської ради надає роз’яснення щодо порядку реєстрації місця проживання іноземців у м. Кривий Ріг.

Слід зауважити, що для зручності запитувачів послуг з реєстрації місця проживання відділи реєстрації працюють у кожному районі міста.

Іноземцям, які приїхали в місто Кривий Ріг з метою працевлаштування і перебування більш ніж на 90 днів, необхідно отримати посвідку на тимчасове проживання. Однією з умов отримання такого документу є реєстрація місця проживання.

Для «прописки» за новою адресою надається 30 календарних днів після знаття з реєстрації місця проживання за попередньою адресою. Дані правила застосовуються як для нових мешканців міста, так і до іноземців, або осіб без громадянства, які вже отримали посвідку на тимчасове місце проживання. Після прописки, ця адреса вноситься до посвідки на тимчасове/постійне місце проживання. 

«Прописка» здійснюється в день подання іноземцем або його представником за довіреністю документів та може відбуватись одночасно з «випискою» з попереднього житла.

Для «прописки» іноземцю необхідні наступні документи:

1) Заява про реєстрацію місця проживання (надається спеціалістом відділу реєстрації місця проживання);

2) Посвідка на тимчасове/постійне місце проживання в Україні;

3) Квитанція про сплату адміністративного збору ;

4) Документ, що підтверджує право власності на житло, яке знаходиться за адресою майбутнього проживання іноземця;

5) Договір оренди/найму житла за яким здійснюється реєстрація місця проживання;

6) Довіреність, що підтверджує повноваження представника іноземця або особи без громадянства .

Також можна зареєструвати місце перебування на певний строк.

Для цього потрібно подати особисто чи представником за довіреністю, документи, які зазначено вище для реєстрації місця проживання, та заяву про реєстрацію місця перебування особи.

Для реєстрації зняття з місця проживанні іноземцю необхідні наступні документи:

1) Заява про зняття особи з реєстрації місця проживання (надається спеціалістом відділу реєстрації місця проживання);

2) Судове рішення, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;

3)  Свідоцтво про смерть;

4) Паспорт або інший паспортний документ, що надійшов з органу державної реєстрації актів цивільного стану, або документ про смерть, виданий компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку;

5) Документи, які свідчать про припинення підстав для перебування на території України іноземців та осіб без громадянства (наприклад, копія рішення про скасування посвідки на тимчасове проживання чи посвідки на постійне проживання в Україні)

6) Документи, які свідчать про припинення підстав на право користування житловим приміщенням (закінчення строку дії договору оренди, найму, піднайму житлового приміщення, строку навчання в навчальному закладі (у разі реєстрації місця проживання в гуртожитку навчального закладу на час навчання), відчуження житла та інших визначених законодавством документів).

Виписка відбувається в день звернення.

Зняття з реєстрації місця перебування особи значно простіше. Воно здійснюється на підставі повідомлення про зняття з реєстрації місця перебування особи, яке може бути надіслано як поштою, так і подано особисто заявником. Відмітка про зняття з реєстрації місця перебування до паспортного документа не вноситься.

Звертаємо увагу власників на наявність ризику, що іноземець виїде і не випишеться. Нажаль, автоматичної виписки не відбувається і щоб виписатись, необхідно звернутись з заявою і оригіналом посвідки знову до відділу реєстрації відповідного району. Для того щоб унеможливити такі ризики, краще отримати від іноземця доручення на зняття його з реєстрації. Також можна зареєструвати іноземного громадянина на певний строк (строк дії посвідки наприклад), що в подальшому також спростить зняття з реєстрації.

Ми працюємо для Вас!

Контакти:

Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради:
м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-34, 92-03-22, e-mail: [email protected].

Відділи реєстрації місті проживання громадян:

Інгулецький

пр. Південний, 1, тел.: 21-17-33
вул. Гірників,19, каб. 2

Саксаганський

вул. Володимира Великого, 2
тел.: 405-75-22

Тернівський

вул. Короленка, 1А
тел.:35-24-80

Металургійний

просп. Металургів, 16
тел.: 92-85-09, 92-85-05

Довгинцівський

Дніпропетровське шосе, 14
тел.: 405-02-08, 71-11-36

Покровський

вул. Шурупова, 2
тел.: 448-07-43

Центрально-Міський

вул. Староярмаркова, 44
тел.: 90-21-83


 

04 жовтня 2017

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради