У Кривому Розі після капітального ремонту на лінію вийшов ще один новий трамвай
Створено: 2017-08-04 14:50:06Оновлено: 2017-08-04 14:53:53
У рамках програми мера Юрія Вілкула з модернізації муніципального електротранспорту за п'ять років капітально відремонтовано 12 трамваїв і 27 тролейбусів. 3 серпня в місті на лінію вийшов ще один оновлений трамвай КТМ-5МЗ.
Кривий Ріг - одне з небагатьох міст в Україні, де зберігається, незважаючи на згортання державного фінансування, пільговий проїзд в електротранспорті. Крім того, діє міська програма розвитку цього виду транспорту, його підтримка з місцевого бюджету дозволяє тримати на мінімальному рівні вартість проїзду.
Одне з головних напрямків - оновлення автопарку підприємств «Міський тролейбус» і «Швидкісний трамвай». П'ять років тому на підприємствах була застосована технологія глибокого відновлення застарілих трамваїв і тролейбусів. Від старих машин залишається тільки основа кузова. Всі інші деталі й елементи, починаючи від електроніки, обшивки, салону, кабіни водія - нове. Після ремонту виходить фактично 100% нова машина.
Під час запуску на лінію оновленого трамвая мер Юрій Вілкул підкреслив: «Ми продовжуємо оновлювати парк електротранспорту міста. Якщо купувати новий трамвай, він буде коштувати до 17 млн. грн. Ми робимо такий трамвай за 1 млн. грн. Фахівці гарантують, що він прослужить 10 років, а то і більше. Що дуже важливо, роботи проводяться силами комунального підприємства, а це - стабільні робочі місця і заробітна плата людям».
Новий трамвай буде працювати на маршруті №14 «ст. Кривий Ріг-Головний - до кільця вул. Героїв АТО». Машина пройшла технічне діагностування конструктивних елементів каркасу кузова із залученням атестованої лабораторії МКП "Дніпропетровський електротранспорт". За новою технологією проведена обшивка кузова алюмопластиковими панелями. Вони не потребують фарбування і покращують дизайн вагона. З нержавіючої сталі встановлені ступені салону; тоноване скло, нові пасажирські двері з алюмінієвого профілю, які мають сучасний дизайн; повністю оновлений салон, а світильники замінені на енергозберігаючі. В кабіні водія встановлений новий пульт управління, який збільшує можливості візуального контролю за станом та параметрами руху вагона.
Також новий трамвай оснащено системою «протизажиму», яка забезпечує автоматичну зупинку та відкриття дверей при попаданні пасажира між стулками. Широкі двері і низький рівень підлоги вагону зручні для посадки-висадки пасажирів, особливо дітям і людям з обмеженими можливостями.
Директор КП «Швидкісний трамвай» Євген Якуненко сказав: «На сьогодні у нас в ремонті ще кілька вагонів. Гроші з міського бюджету виділено і це дає впевненість, що трамвайний парк поповниться новими машинами».
04 серпня 2017