Земельний офіс інформує
Створено: 2020-06-04 13:54:56Оновлено: 2020-06-04 13:58:02
Земельний офіс ЦНАПу «Віза», вже традиційно інформує Вас, про останні новини у земельному законодавстві. Отже, коротко про головне:
3 червня, на засіданні уряду прийнято Постанову, яка запроваджує принцип екстериторіальності в державній реєстрації земельних ділянок. Це означає, що відтепер рішення про реєстрацію земельної ділянки може бути прийнято будь-яким державним кадастровим реєстратором, обраним за принципом випадковості системою Державного земельного кадастру». Документ розроблено для підвищення рівня доступності, відкритості та прозорості при наданні адміністративної послуги з державної реєстрації земельної ділянки. Старт пілотного проєкту із запровадження принципу екстериторіальності в державній реєстрації земельних ділянок планується 10 червня та продовжиться 2 роки.
Постановою передбачено:
- скорочення реєстрації земельної ділянки з 14 до 7 робочих днів;
- реалізація принципу екстериторіальності при наданні відповідної послуги;
- усунення причин, які зумовлюють необхідність неодноразових звернень заявників із заявами та документами через центр надання адміністративних послуг до державних кадастрових реєстраторів (у разі відмови у державній реєстрації).
Також, в межах діджиталізації вноситимуться зміни до Постанови «Про затвердження Порядку реєстрації об’єктів державної експертизи землевпорядної документації та типової форми її висновку». Вони передбачають подання документів для проведення/одержання результатів державної експертизи землевпорядної документації в електронному вигляді. Окрім цього, скасовується необхідність отримання супроводжувального листа від відповідного територіального органу Держгеокадастру перед направленням об’єкта експертизи до Центрального апарату. Достовірність висновку із державної експертизи перевірятиметься через QR-код.
Нагадуємо, що з 1 травня 2020 року за принципом екстериторіальності погоджується вся документація із землеустрою. Усі заяви за принципом випадковості потрапляють до будь-якого кадастрового реєстратора в країні. Документація на погодження подається лише в електронній формі та через особистий кабінет. Висновок про розгляд
документації із землеустрою надсилається розробнику на електронну пошту, скріплюється лише ЕЦП та містить QR-код. У такий спосіб, необхідність додаткових печаток, штампів, звернень до територіальних органів тощо, зникає, а отже зникає і точка перетину замовника та чиновника.
Сподіваємось, що наша інформація для Вас важлива та корисна.
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
тел. 0-800-500-459 (безкоштовно)
e-mail: [email protected]
04 червня 2020