Продовжуємо реформувати процедурні питання щодо землекористування
За дорученням міського голови Вілкула Ю.Г. упродовж березня 2018 року відбулись фокус-групи з реформування процедурних питань щодо землекористування, бо для громадян і підприємців територіальної громади саме ці послуги залишаються найбільш складними. Пропозиції депутатів міської ради з постійних комісій міськради з питань земельних відносин, містобудування, комунальної власності міста та регуляторної політики і підприємництва, експертів - суб’єктів підприємницької діяльності, службовців органів місцевого самоврядування, громадських організацій підприємців були частково враховані в роботі з дебюрократизації цих публічних послуг, а саме – рішенням виконкому Криворізької міської ради від 14.03.2018 №122 «Про реформування адміністративних, інших публічних послуг у органах місцевого самоврядування м.Кривого Рогу» затверджені спрощені вимоги до пакетів документів споживачів для одержання цих послуг.
Черговим кроком цієї роботи стало обговорення цих питань на спільному засіданні постійних комісій міської ради з питань земельних відносин, містобудування, комунальної власності міста та регуляторної політики і підприємництва 23 квітня 2018 року.
Як наслідок активного обговорення – пропозиції виконкому міської ради щодо подальшого упорядкування процедурних питань з таких послуг як:
- Видача рішення міської ради щодо:
- надання згоди на продаж земельної ділянки комунальної власності та проведення її експертної грошової оцінки під об’єктом нерухомого майна;
- надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для подальшого надання її у власність і користування та згоди на відновлення меж земельної ділянки;
- надання згоди на подальше користування частинами земельних ділянок, на які поширюється право сервітуту під тимчасовими спорудами для здійснення підприємницької діяльності;
- надання згоди на передачу земельної ділянки або її частини в суборенду;
- надання згоди на розробку детального плану території (при новому будівництві або реконструкції);
- затвердження детального плану територій та надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо впорядкування територій для містобудівних потреб;
- надання в оренду земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності;
- Видача висновку про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки;
- Погодження графічної частини паспорта прив’язки тимчасового об’єкта для здійснення підприємницької діяльності на земельній ділянці, що перебуває у власності або користуванні.
Пропозиції підтримані депутатами Смалієм О.Б., Шаповаловою К.Г., Лазаревою О.І., Борисовим А.А., Мкртчяном А.О, Пожарською З.В., Дектярьовим М.В., Лазуковим С.Ю., Черствим Г.Б., Присяжнюком В.Ю., Коломійцем А.Г., Данелією Г.М., Ткаченком Г.І..
До речі, окрім запрошених депутатів у спільному засіданні взяли участь секретар міської ради Маляренко С.В., заступник міського голови Подоплєлова Н.Л. та керівники відповідних підрозділів виконкому міської ради.
Наразі всі пропозиції опрацьовуються фахівцями виконкому міської ради, а 15.05.2018 планується повторне спільне засідання комісій, де фахівці виконкому міської ради мають доповісти про результати проведеної роботи.
Контакти:
-управління містобудування, архітектури та земельних відносин - umazv@kr.gov.ua;
-Центр адміністративних послуг «Віза» - viza@kr.gov.ua;
-заступник міського голови Подоплєлова Н.Л. - podoplelova@kr.gov.ua
Реформуємо адміністративні послуги разом!
Ми працюємо для Вас!
Наша якість- Ваша довіра
04 травня 2018