«Електронна трудова книжка» - новий сервіс Пенсійного фонду України
Створено: 2020-03-04 17:10:44Оновлено: 2020-03-04 17:11:22
Новий сервіс дозволяє громадянам дізнаватися детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також сплачені страхові внески з 1998 року. У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних, оскільки вони будуть збережені в електронному форматі. Застраховані особи та роботодавці також зможуть надавати інформацію про трудову діяльність до 1998 року у вигляді сканованих копій передбачених законодавством документів, завірених кваліфікованим електронним підписом та крокувати за інструкцією. Для того, щоб скористатися послугою, необхідно зареєструватися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/ за допомогою кваліфікованого електронного підпису. Це дозволить кожному у кілька кліків за допомогою електронного підпису отримати виписку в електронному кабінеті Пенсійного фонду і не боятися втратити трудову книжку. Працівники будуть впевнені, що відомості завжди надійно захищені, а недобросовісний роботодавець їх не викривить. Коли настане час оформити пенсійні виплати - це буде легко і без клопоту щодо збору підтверджуючих документів - всі дані вже знатиме Пенсійний фонд.
Ми працюємо для мешканців міста і завжди готові допомагати.
Ваші зауваження та пропозиції просимо надавати за електронною адресою: e-mail:[email protected]
Телефон «гарячої лінії» 097 027 26 24
04 березня 2020